Zpět na článek

Diskuze: Otec Borderlands se rozloučil se studiem Gearbox

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mopidu
Mopidu
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusty95 jo, ten scénárista je docela špatná správa, BL2 mělo pár opravdu skvěle napsaných postav (Jack jejich korunkou )

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak snad se B3 povede a nebude tak ždímaný jako dvojka.

MafiosoCZ
MafiosoCZ
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se snažím jak chcu tak mně prostě Pre-Sequel baví víc než mně kdy bavilo Borderlands 2. To ale nic nemění na tom faktu že to je perfektní hra.

Wast
Wast
Level 34 Level 34
20. 4. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle se má odcházet za sebou nechat dobrou práci. 👍

Dusty95
Dusty95
Level 3 Level 3
20. 4. 2015 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Druhý díl byl mistrovským dílem, skvělý příběh, vtipné charaktery a hlavně akce plná zbraní a munice, okořeněné rpg prvky a luxusními datadisky. Je škoda, že se studio musí potýkat s odchody zaměstnanců. Nad duchovním otcem bych, ale nijak moc netruchlil, stal hlavně za prvním dílem a ten byl spíše taková zkouška. Australské studio co stojí za presequelem bych taky moc neoplakaval. Bohužel největší rána je odchod scenaristu 2 dílu. Doufám, že se 3ky dočkáme, i kdyby to měla být jen průměrná hra, koneckonců je to jediný pořádný splitscreen na PS4 a asi nejlepší na PS3. Jen více split screen her, i kdyby to měli byt remastery

Mopidu
Mopidu
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já bych chtěla větší úpravu postavy, melee zbraně, víc RPG prvků a perky co nejsou jen +0. 01% dmg 😗

Maroš Verba
Maroš Verba
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že táto séria by nutne potrebovalo nejako "osviežiť", Borderlands 1 a 2 boli skvelé hry, ale robiť to isté dookola nemôže fungovať donekonečna, a to sa ukázalo už na The Pre-Sequel. Jednoznačne by to chcelo konečne vylepšiť grafiku (tá sa od jednotky veľmi nezmenila, cell shading samozrejme zachovať) a tiež by to chcelo nejaké nové herné mechaniky, a možno nejako pozmeniť loot systém.

Reklama
Reklama