Zpět na článek

Diskuze: Oznámena PC verze Death Stranding

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak DS konečně oznámeno na 100 % i na PC, a to před vydáním na PS4. Říkám si: LIDI BUDOU RÁDI NEBO PŘINEJHORŠÍM BUDOU OPATRNÍ KVŮLI KVALITĚ HRY. Místo toho: "HA, plejky budou páchat sebevraždy" "CHE, já už to budu mít stokrát dohraný na PS" "klidně EPIC" "jen NE EPIC" "EPIC je hustej" "EPIC je špatnej" "po roce odladěno a budu hrát jako člověk" . . . 😟

skylines
skylines
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslel že už to vyšlo před pár týdny :D

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
28. 10. 2019 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je snad to nejhloupější načasování na oznámení hry pro platformu co jsem kdy viděl. To už rovnou mohli razit taktiku jak R* aby se vytřískalo z prodejí na psko co nejvíc.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Také mě to překvapilo. Jak bylo řečeno níže, Sony se tak střílí do nohy a přichází o zisk, ale na druhou stranu respekt za to, že to nedělají R* stylem a nedojí co to půjde.

Nitram1980CZ
Nitram1980CZ
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2019 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra proč mne tato stránka pořád odpojuje kdykoliv sem vlezu musím se znovu přihlásit jinde mi to nedělá dělá to i někomu jinému ?? Jsem zvědaví na specifikace pc. Ted mám docela dilema koupit na ps4 nebo počkat a vzít pc verzi ? 🙏 😂

Parasit
Parasit
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2019 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Exlizivita mi nevadí,pokud bude hra mít podporu a péči jakou si zaslouží.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak upřímně tohle oznámení mě dost překvapilo, obzvlášť takhle krátce před vydáním a taky vzhledem k tomu, že to jede na technologiích patřících Sony. Ale jo, proč ne, jen bych tomu přál aspoň exkluzivitu na Epic store

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Nevím na co. Peníze hra vydělá tak či tak. Vždyť je taky pod Sony. Čím více hráčů se ke hře dostane tím lépe.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Ne, jen prosím ne Epic Store... Ale taky jsem překvapený. Jako byl jsem si jistý, že to později vyjde i na PC, ale čekal jsem to až tak po půl roce po vydání. Takhle ještě před tím vydáním se Sony střelilo do nohy, protože asi přijdou o dost potenciálních zákazníků, kteří si v klidu počkají na PC verzi.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
28. 10. 2019 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Myslíš Decima engine, který si kojima "půjčil" od Guerrilla Games ? ... klidně ať to vydají na Epic, já s tím problém nemám když ta hra bude dobrá. Steam stejně poslední dobou stojí za houby a každý update to jen víc a víc drbe... konkurence je třeba.

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner Nebylo to, že ten engine vyloženě dostal od Guerilla? Bez žádných smluv?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ovi Jop, byl to dárek. "No strings attached."

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Decima ale není to jediné, ale také motion capture, atd. Kojima dostal kompletní přístup od Sony k jejich technologiím, engine nedostal od Guerilla, těžko mohli darovat něco, co není "jejich" ale mohl si vybrat kterýkoliv, který mají v Sony k dispozici a tenhle splňoval jeho požadavky. Může za to děkovat Marku Cernymu. Na jednom konkurenčním webu je jeden skvělý speciál o DS, doporučuji přečíst.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však na sociálních sítích pomalu hráči na PS páchají sebevraždy. :D Absolutně nechápu tedy proč, když na jejich platformě to vyjde, budou si to moct zahrát, a to že to vyjde ještě na PC jim může být úplně jedno. Ale vzhledem k toxicitě této komunity mě to ale nepřekvapuje.

Kryštof Dostál

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Tahle toxicita tu je od této generace konzolí. Neapmatuju se že by tu za dob ps3 a dřív byl v komentářích takhle nasráno. Ať už od jednich nebo od druhých.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, podle mě to musel Kojima konzultovat se SONY když do toho dávají tolik peněz. Nakonec se dozvíme, že rok po PC verzi to vyjde i na Xbox. :D

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle se před vydáním střelit do nohy, to se SONY hodně povedlo. :D + kdo oznámí tak očekávané datum hry (TLOU2) a za týden a půl to odloží o 2 měsíce ? To myšlení kravaťáků je všude úplně stejně hloupé.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* S tímhle oznámením ale Sony nemá nic společného, spíš je to hezký podraz od Kojima Productions, takhle pár dní před vydáním.

Kabanos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak by Ti řekl Rajesh z TBBT,jak Ti chutnal ten nápoj nenávisti? Nejsi trochu zaujatý?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
29. 10. 2019 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabanos Proč? Nemůžu být? Epic si to zaslouží.

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uuuuf tohle už se dostalo kam nemělo.. :D o studiích jako CDPR nebudeme raději už mluvit protože za ně můžeme být jenom rádi.. I když se to nezdá tak i takový AC:Odyssey se vyvíjí 3+ let... Kde každičká drobnost musí být vytvořena od začátku (pro příklad třeba lžička od kafíčka :D ) samozřejmě pokud nebudou recyklovat svoje už použité assety (což bych se u Ubisoftu nedivil... nebo prostě udělají naprosto casual parkour a ridding ale lidi to stejně budou kupovat a chválit protože brambora..)... To co jsi napsal o těch AAA studii naprosto souhlasím.. a těm bych ani nic nedával.. beru spíše v potaz střední studia co si třeba řeknou "Tak teď uděláme AAA bude to boj ale zkusíme to" Dávám ti za pravdu s těmi velkými... asi to spíše sedí pouze na malá/střední.. kde se tvoří ty originální hry ale bohužel nejsou finance.. (O to je smutnější sledovat že studia co na to mají raději tvoří třeba Odyssey) To s těmi penězi a indie vývoj nevím.. podle mě je hodně důvodů.. skvělý originální nápad, že ho to baví, a nebo snaha se učit a rozvíjet pro pracovní růst.. jistě pro peníze to taky dělá (jak by jinak žil..) ale nemyslím si že je to hlavní faktor.. protože v dnešní době kdy jen u nás chybí 2/3 IT specialistů firmám by si jistě našel lepší uplatnění (to si necucám s prstů zrovna před týdnem jsem o tom četl článek :D ) vývoj her je podle mě něco co když se někdo v IT rozhoduje tak rozhoduje právě to jestli ho to baví... ( sám netuším jestli jít cestou webapp nebo právě vývoj her) S těmi velkými máš pravdu a dovolím si říct že pokud pořád budeme kupovat hry jako je Odyssey nebo Breakpoint tak nemůžeme čekat že nám tihle "giganti" začnou servírovat propracovanější tituly jako třeba RDR2...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Zrovna taková lžička od kafíčka může být zkopírovaná z Origins do Odyssey :D nikdo si přece nevšimne. Jak říkáš, dneska opravdu spíše vkládat naděje do těch "menších" jako Focus Interactive, Bandai Namco nebo FromSoft nebo jak ti to mají zařízené. Capcom, možná THQ. Jejich hry mi vždy přijdou jako takový svěží vánek, možná nejsou tak kvalitní a fungující, ale jsem i tak za ně rád. Vtipné ale je, že můžu říct " nejsou tak kvalitní a fungující" i pro ten AAA průmysl, ale za ten rád nejsem. Samozřejmě aby se neřeklo, je tady také Sony, Microsoft a Nintendo. Pořád si ale myslím, že nejviditelnější jsou ti špatní (hlavně tady na PC) a proto je to... no, špatné.

pepe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Epic ti umožnil jen to, že si nemuže nikdo vybrat na jakou "platformu/klienta" si to může člověk koupit*. Pokud někomu Epic nevadí a vidí tam pro sebe nějaky výhody v pohodě, ale velebit je za tohle konkrétní konání je přinejmenším úsměvné. Extrémisti by mohli říct až hloupé. *Časová exkluzivita je pro mě časová devalvace hry. Takže za rok očekávám i odpovídající cenu za rok starou hru. Nevadí mi si počkat, ale za rok starou hru nehodlám platit plnou cenu.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepe Za ten rok to bude s největší pravděpodobností stát stejně jako na Epicu v době vydání na Steam. A to už záleží na vydavateli. Někdo po roce svoji hru zlevní třeba o 20 euro, ale jsou tu tací, kteří svoji hru nezlevní ani po dvou letech.

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych řekl že mikrotransakce jsou nutností tak to bych si šel do křížku s tím že právě ty firmy co do dělají neuznávám.. A to si piš že vývoj je daleko vyšší.. viz třeba vývoj GTA5... to už není jen hra.. to je simulace reality.. a ještě chvilku potrvá než se RTX "usadí" a i přes to se najde další kupa features které bude potřebovat zapracovat. Jinak to prodražení vývoje nemyslím v měřítku cirka dvou let ale 10ti... Ty příklady prodaných kusů ale ukazuješ na velkých studií,.. ne na indie.. U velkých je to daleko složitější než máš tady napsáno... (řeší se plány, výdělky, investoři...) a jak jsem již napsal u Ubisoftu a podobných gigantů co působí jak továrna na hry než studio ti neberu... ty jsou mi relativně ukradení... a rozhodně vývojáři té hry ty peníze neprochlastají to majitel/é a tím o to méně když je určitá koordrinace investory a s tím souvisí ty plány do budoucích let... (prostě velmi složitý proces) a i kdyby ano... tak jedině pokud by nebyl ohrožen chod firmy (vývoj her). Jak jsem už psal xkrát (snad už to pochopíš).. Indie studio/vyvojář bude rád že dělá co ho baví (v nejhorším případě už si neškrtne), velká studia co tvoří kvalitní hry si ty peníze navíc zaslouží (a i následné chlastačky po tvrdé práci ;) i když to si užijí zaměstnanci moc neužijí), a studia jako Ubisoft jsou mi ukradené.... dokud budou nadále využívat jejich pozice na tvořejí not great not terrible titulů tak ať klidně zkrachují... A promiň ale tvrdit že se vývoj her nezdražil (hlavně AAA) když na titulech dělá v řádech stovek zaměstnanců od marketing až po samotnou implementaci je dost naivní... a prd o skutečnosti asi víš ty..

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Mluvím o AAA, protože tvrdíš, že i ti potřebují každou kačku. Jasně GTA V, ale né každá hra je GTA V. Né každý AAA vývojář jako je R* či CDPR či třeba i Naughty Dog ti dodá hru s takovýmhle rozsahem, na které stráví 5+ let práce. Dneska se všechno dělá pro mainstream, kterému stačí to co loni a *bum* 100mega$ vyděláno. Jestli je ti Ubisoft ukraden, je celkem jedno, ale jsou jeden z problémů. Ta skutečnost. EA, Blizzard-Activision, Take-Two, Bethesda atd. To je většina dnešního AAA průmyslu. Co oni potřebují je spíše těch pár kaček ztratit. I ten samotný Rockstar těch peněz zase tolik nepotřebuje, když GTA V prodalo 110mil kopií, a stejně do toho RDR2 cpou mikrotransakce. A ze začátku jak byly agresivní, jen aby potom zmírnili a hráči je mohli do nebe chválit za to, že naslouchají komunitě. Čísla beru z wiki, kde se dá najít cena vývoje her, které byly veřejně sděleny. To jsou jediné čísla se kterými můžeme pracovat aniž bychom o nich "pochybovali". Ne na každý titul potřebuješ stovky zaměstnanců. Možná se tak rapidně zdraží ty kvalitní, ale těch dnes je, si myslím, menšina, a proto považuji AAA průmysl za takový, za jaký se ve spoustě případech vydává. Jasně, indie ty peníze potřebují, s tím souhlasím, ale nikde nemáš garantované, že ti to vrátí tak jak si myslíš. Třeba ti to vrátí jako některá AAA studia. Recyklací. Také nikde nemáš řečeno, že indie vývojář pracuje na hře, protože ho to baví, a ne kvůli prachům, které jsou v herním průmyslu na první pohled velmi lákavé. To bychom asi dnes nebyli tam kde jsme.

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak samozřejmě myslím hlavně indie ale i ti co tvoří obrovské hry potřebují každou kačku k dobru,... vývoj her se několikanásobně prodražil (hlavně AAA) a přitom cena je relativně pořád stejná.. Rozhodně nepodporuji vývojáře jako je Ubisoft co udělají ty jejich framework generovaný ukázky co jejich engine dokáže.. ale u studií jako Rockstar či CDPR by mi to rozhodně nevadilo (protože ty tvoří hry kterým se rozhodně dá říct AAA) No a jestli ty peníze prochlastá.. tak hold nebude další hra a už (asi) o tom studiu neuslyšíme když nebude mít peníze na další vývoj...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Tak to mi přijde celkem dost naivní. Ještě můžeš říct, že mikrotransakce jsou nutností, protože vývojáři je opravdu potřebují. Jestli je cena vývoje vyšší... to nevím, řekl bych že ne. Vývojáři se vždy snaží najít si zkratky. Příchod RTX také napomůže a ušetří práci a čas. Taky si myslím že vývoj AAA se neprodražil. Vývojáři jenom našli způsob jak vydělat peníze aniž by museli pohnout prsty, a proto dnes narazíš na sequel s párem vylepšení, ale jinak jde o stejnou hru jako loni. Prodeje si taky můžeš vypočítat, kouknout na cenu vývoje u některých her. Zjistíš, že těch 2 mega prodaných kopií (cca 120mil$) cca musí stačit většině na zaplacení hry. A pro multiplatformový titul, dosáhnout tohoto počtu prodaných kopií je jen jeden den čekání po vydání. Za týden mají prodaných třeba 5 mega kopií jako Borderlands 3 a hned máš na další nový titul, dovolenou, chlastačku, dovolenou, chlastačku, dovolenou, chlastačku... Tím že ty peníze prochlastá jsem chtěl poukázat na to, že nevíš co s těmi penězi udělá, ale pouze se naivně domníváš, že je použije pro tvoje dobro. Ale ve skutečnosti víš prd.

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bral jsem to jako příklad (a jak vidím špatnej) ale pointa je stejná..

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Kdyby šlo o indie vývojáře, neměl bych s tím problém. Ale Gearbox, Remedy, 4A Games a třeba ještě Ubisoft nejsou zrovna indie. I tak ale ještě nemůžeme říct, že ty extra peníze jsou k něčemu. Vývojář může dostat mega za exkluzivitu, ale nikdo neví jestli to použije na udělání lepší hry nebo to prochlastá v hospodě.

Halfala

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem děcko co musí mít všechno hned... takže si na ty kavboje a Kojimu počkám.

Halfala

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halfala a PS4 mám, ale proč si to nezahrát jako člověk...

vietcock

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halfala Ok, tak have fun až ti např. youtube náhodně doporučí video "Death Stranding final boss/ending" atd.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vietcock No o tom mi ani nemluv. Miluju, když tam někdo napíše ještě jméno toho bosse, dá tam spoiler thumbnail nebo napíše "postava x dies".

s3Cr3

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vietcock Fakt

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halfala Tak ten první komentář se dal. Ten druhý s potenciální urážkou ale nebyl nutný ne? :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halfala Já si počkám jestli to vůbec bude stát za řeč. :D Po MGS V se to musí hodně snažit.

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted je jeste otazka, jestli to bude na PC i s titulky. Jestli si je “nezaplatila primo SONY” a tim padem by na PC nemuseli vubec byt... Ale muze to byt jako Detroit a Beyond a tim padem titulky budou i na PC platform. ;) Ja mam objednano na PS4, ale casem ve sleve... :)

Dave

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Taky v to doufám, ale proč dělat lokalizaci 2x , když už je hotová a nebo ji nevyužít.. Jednodušší ji odkoupit a vydat ve všech vytvořených jazycích.. nevidim do těch smluv, ale byla by hloupost to nevydat ve všech jazycích v kterých to bude na psko.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, tak, ale bojím se aby se Cyberpunk nakonec neodložil. Pokud si dobře pamatuju, tak Zaklínač se celkově odkládal přes rok. Holt to jsou velký hry. :D

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie A to si pamatuju, jak jsem hrál verzi 1.0 na základní PS4 a bylo to strašně nehratelné a neohrabané. Ještě tak 1/4 roku po vydání to (minimálně na konzolích) ladili...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš No jo, čím větší hra, tím víc prostroru pro chyby. Snad tohle nečeká i Cyberpunk, to by se hra ladila hodně dlouho. 😂

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jsou, jsou. Ale myslím, že CD Projekt si je vědom toho, co se dělo s třetím Zaklínačem a nechtějí situaci opakovat se Cyberpunkem. Ale jisté není do vydání nic.

Carda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se třeba nemůžu ani přihlásit :D

Behavioralista

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carda A já třeba ani nemůžu napsat koment i když jsem přihlášen.

Ergonaut69

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carda Ani mě nejde přihlásit. Ani na PC ani na mobilu. Nevím, jestli to před pár dny pod jiným článkem k této problematice nebylo od jednoho kompetentního pána jen plácnutí do větru, aby byl na chvíli klid, ale prej se tomu kouknou na zoubek. Otázka je samozřejmě kdy a jestli to nebude takové "prac. nasazení" jako od předešlé redakce. Ale na webu se něco děje, tak se toho třeba dočkáme ještě letos. Dáme sázky? Dva měsíce by na takovou blbost mělo být víc než dost... ale to i dva dny. :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2019 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ergonaut69 Programátoři Zingu poslední dva měsíce pracují opravdu s mimořádným nasazením, čehož největším důkazem je téměř trojnásobné zrychlení webu (a plno drobných vylepšení, od palců přes nové smajlíky po lepší třídění rubrik apod.). Další větší věci navíc chystáme a nechci je oznamovat příliš dopředu, dokud si je sami náležitě neotestujeme. Problémy s přihlášením jsou ale větší oříšek, protože se nám je často nedaří navodit a řešíme je případ od případu, především když se nám někdo přímo ozve na redakčním emailu a můžeme s ním jít soukromě hlouběji, do konkrétních detailů jeho okolností. Nicméně pomalu se z toho stává jedna z našich priorit pro další práci.

Nitram1980CZ
Nitram1980CZ
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carda Jo to mi taky jednu dobu vůbec nešlo.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně to je oficiálně. :D Kolem té hry bylo tolik mlžení ohledně platrforem, že šance na PC byly docela velké.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Neuvěřitelný rok... a kolik nás toho čeká ve 2020... Cyberpunk 2077, Dying Light 2, System Shock 3 (snad), Vampire Masquerade: Bloodlines 2, Death Stranding.... totální masakr.

Corvus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zpráva roku. Už druhá. RDR2 a Death Stranding na PC. Nádhera! 😀❤ jestli hraju dnes nebo za rok, je mi totálně u řiti. Mám takových her a koníčků, že se ke všemu dostávám s 24 měsíčním zpožděním. To je to poslední, co bych řešil. A Epic? KLIDNĚ! Miluju Epic. Dotáhl exklusivní tituly Quantic Dreams (Heavy Rain, Beyond, Detroit) + Journey na PC a už jen proto je budu navždy velebit. O hrách zdarma každých 14 dnů nemluvě. Je mi jedno KDE to vyjde, důležité pro mě je, že mám sběratelskou edici pro PS4 potvrzenou a na PC jsem se dočkal. Je mi jasné, že na PC fyzická edice nevyjde, čili jsem si to pohlídal aspoň takhle. Věděl jsem, že DS vyjde. Stejně jako Metal Gerar Solid V. Howgh.

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Já také nevím proč je někdo proti Epicu. Původně jsem hrozně nechtěl Metro na Epicu, když mám vše na Steamu, ale díky nim je konkurence, Steam se musí aspoň trochu snažit a v dnešní době, kde má o Rockstar a Blizzard svůj launcher to už je stejně jedno. Za pár let, až se budou hry jen streamovat bude stejně jedno jestli měl někdo někdy Steam nebo Epic...

DKMTCFL

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Začít snažit by se měl akorát tak Epic, jelikož ten jejich launcher pořád stojí za velký hovno...A troufám si tvrdit, že na úroveň Steamu se nikdy nedostane.

naliM

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Lidi se hold špatně přizpůsobují.. Já osobně mám desítky free her, steam se taky snaží a že nainstaluji další ikonku.. v době kdy za 3k seženu 1TB SSD... A jsem nesmírně rád že epic podporuje vývojáře a díky tomu se můžeme těšit více pecek.. (Třeba Evil within 2.. Super hra bez mikrotransakcí,... ale díky prodejům jsme se 3jky nedočkali.. Jak by to asi vypadalo kdyby dostali peníze od epicu..)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Vždyť Evil Within má pod palcem Bethesda. Ta těch peněz musí opravdu potřebovat... A proč bych se já měl přizpůsobit? Dělají se hry pro mě (hráče) nebo vývojáře/vydavatele? V případě Epicu platí to druhé.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš A v čem se jako Steam začal snažit? Nebo se ještě nemusel začít snažit? Furt si jede svoje, Epic není žádná hrozba, natož konkurence. To streamování her se taky jen tak rychle neuchytí, spousta hráčů dá přednost vlastnění hry a jejímu upravování. PC hraní zůstane tak jak je si myslím.

Jendus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Přesné!Slovo od slova Ti klidně podepíšu. Ta hysterie kolem Epicu tady je až směšná.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Quantic dream hry nejsou zásluha epic ty by na PC vyšli i bez epicu... epic je korát snatchnul

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Ty hry mi zprostředkoval Epic. Víc mě nezajímá.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus tak nebyt epic s bezednou pěněženkou tak by ti je prodal třeba GOG nebo steam. ale dávat epicu zásluhu za něco co není jeho zásluha je ...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 10. 2019 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Taky miluju Epic. Ušetřil mi tolik peněz, donutil hrát hry, které bych nikdy předtím nehrál, ale teď vím o co jsem přicházel nehraním Indie her. Ukázal pravou tvář některých vývojářů a vydavatelů, teď vím kdo opravdu si zaslouží podpořit hráči a kdo ne. Paráda.

Tom K

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to bude i na PC no,však ať si písíčkaři,taky užijou ne,to už na ps4 budem jenom vzpomínat na DS,stejně jako na RDR2,pro mě hlavní,že to budu pařit za pár dní:) a né až v létě,stejně je Ps4 nej a to jsme emigrovalej písíčkář

Strec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem permanentně odpojen. Řešil jsem to už s předchozím vedením hned po přechodu na nový web. Stále si mě web nepamatuje. Už mě to připojování nebaví, tak to ani nedělám. Akorát to vyplňování těch písmen mi leze krkem, když píšu koment a nejsem přihlášen. Řešení... nepíšu tolik komentářů :D. Stejně nefunguje upozornění na reakci jako dřív, tak přihlášení pro mě už nemá význam a psaní komentů stejně tak.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

copak cítíš se ublíženej že hra nebude only PS ekxluzivní :( moc mě to mrzí ale to bylo jasné už od počátku že bude i na PC jen se něvědělo kdy, chudáci PSkáři te'd budou páchat sebevraždy a rušit předobjednávky protože to bude mít možnost hrát i někdo jiný :(

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je lol

Reklama
Reklama