Zpět na článek

Diskuze: Pacifik jsme mohli navštívit už v dřívějších projektech Bohemia Interactive, kdyby nedošlo k jejich zrušení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
1. 8. 2015 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Invade & Annex, máš pravdu, pomatuju si hry, kde nás bylo deset a nedalo se pořádně ani letět birdem, občas jsem taky musel čekat na místo na srvru, abych potom hrál bez nějakých větších dropů.

Jinak jsem schválně zkusil tu stíhačku (protože lítat v Armě je urážka simulace ) a musím říct, že ten drop nebyl zas tak hroznej, abych musel do každý novinky o hře psát o jádrech Vlastně se dalo u v klidu pokropit nepřítele, manévrovat těsně nad barákama a v poslední chvíli to zachránit před stromem.

Furt... kupte si silnější jádro

Witcher 3 se mi občas seká při projíždění krajinou... ou, optimalizujte engine. GTA V se mi někdy škubne, když si hraju s minigunem... hey, optimalizujte engine DCS se mi seká, když je kolem moc kouře... tady nemusíte dělat nic s enginem, protože jsem si stáhl HD dým

Szepy
Szepy
Level 1 Level 1
1. 8. 2015 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

samozřejmě že problémy nemáš když hraješ coop mise kde je max 50 AI jednotek.... zkusil si třeba invade & annex s 30+lidma a díval ses na serverové FPS? nebo snad beCTI? a jestli si snad myslíš, že problémy nemáš.... vem stíhačku a udělej si nízký průlet v 300+rychlosti nad Pyrgosem nebo nějakým větším městem, klidně stačí v editoru bez jakýchkoliv AI, jestli nedostaneš při průletu FPS drop, nebo snad rovnou záškuby, tak rovnou napiš na BI fóru že seš JEDINEJ (znovu, jestli to snad nešlo přečíst, JEDINEJ) , kterej ty problémy nemá

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
1. 8. 2015 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co máte furt za problémy s jádrama? Kupte si silnější jádro Protože i když hra umí využívat jen dvě jádra, s výkonem problém nemám...

Jen zabrečím, že džanglový mapy rád nemám, ale lepší než třeba zmiňovaná 'strália

Szepy
Szepy
Level 1 Level 1
31. 7. 2015 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je sice pravda, ale ne nemožný... když to jde u 90% her, proč ne u army? chápu že základ enginu je 18 let starej, ale to je o důvod víc s tím něco udělat.... navíc když v armě 2 ta podpora více než dvou jader od patche 1. 63 už je ( no, už... je to od doby co zrušili gamespy) , +arma 3 na dvouprocesorových deskách využije aktivně dvě jádra každýho procesoru, ale ty další prostě ne (osobně vyzkoušeno na 2x xeon konfiguraci)

sonic
sonic
Level 1 Level 1
31. 7. 2015 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Szepy: To s ohledem na stávající API (DX 11, OpenGL) není moc dobře možný

Szepy
Szepy
Level 1 Level 1
31. 7. 2015 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

thats cute. . co takhle optimalizace enginu aby už konečně po 15 letech uměl aktivně využívat víc než 2 jádra?

Reklama
Reklama