PacIn jako forma podpory
Blogy čtenářů Článek PacIn jako forma podpory

PacIn jako forma podpory

Filip Kraucher

Filip Kraucher

Zdravím všechny u mého nového blogu zde na Zing.cz. Mé jméno je Filip Kraucher, na internetu vystupuji pod nickem Fiola a v tomto blogu se budu čistě…

Reklama

Zdravím všechny u mého nového blogu zde na Zing.cz. Mé jméno je Filip Kraucher, na internetu vystupuji pod nickem Fiola a v tomto blogu se budu čistě zabývat všemi zajímavostmi okolo tvorby pořadu Indian anebo zákulisím herní scény vůbec.

 

Protože kromě všeho co dělám, ještě patřím do týmu vývojářů. První článek jsem se rozhodl zasvětit právě tomuto tématu. Tvorba hry je podle mě jedna z nejkreativnějších činností, ke které se v současnosti můžete dostat. Proč? Tvorba hry kombinuje nejzajímavější prvky současnosti - komunitu, dynamiku, hudbu a umění.

 

Právě proto mě neuvěřitelně baví herní design, protože když tvoříte hru jako designér, vidíte a pracujete přímo se všemi těmi prvky hry. Konečně se tedy dostávám k tomu hlavnímu. Jsem moc rád, že mohu říct: "Máme hotovo". Ano, mluvím o pět let vyvíjené hře PacIn: Nermessova pomsta, která je konečně vydána.

 

 

Proč o tom ale píšu? Hlavně proto, abych vysvětlil, že je to nyní první možná podpora pro náš tým od roku 2002. Přímá. Lidi se sami mohou rozhodnout pro dvě verze - Digitální a Krabicovou. Mají na výběr ze 150 Kč a 300 Kč, přičemž při koupi krabicové verze přispějí o dost více než u digitálního stažení a ještě dostanou na památku hezkou krabičku :o). Hra nabízí za takovou cenu přes 10 hodin zábavy. Někdo to samozřejmě zvládne odehrát dříve někdo později.

 

Přijde mi to jako super nová zkušenost. Hlavně se poprvé jako tým sektáváme s reálnými penězi. A systém, byť trochu kýčovitý, ve finále funguje velmi dobře a je téměř automatizován. Máme vlastní systém objednávek, fakturace, výpisy, dokonce máme ochranu DRM, která neparazituje.

 

 

Celá hra je klasickou arkádovkou na stylu známého PacMana, ALE obsahuje navíc příběh, který sice začíná jako průměrný Béčkový akční film. Přesto si myslím, že každou dobrodružnou povahu může příběh chytit a sám hráč bude odkrývat jednotlivé vrstvy příběhu a pochopí, že to není pouze o záchraně vesnice, jenž byla odvedena zlým Nermessisem do temnoty. Ale rovněž taky příběh o přátelství, o zradě a inteligenci, o poselství a nechybí v něm ani ta akce :).

 

Takovým slušným lákadlem je myslím také dabing. Ten jsme si nechali udělat ve spolupráci s PERLA Group, skupinou talentovaných dabérů. Musím říct, že jako designér jsem obstarával post-produkci toho všeho a bylo to peklo. PEKLO! :) Ale ve finále se to vyplatilo. Ostatně, mrkněte na následující trailer sami.

 

 

A protože hra vyšla 15. října, sluší se poděkovat všem, kdo hře fandil, kdo na hře pracoval a kdo nám pomohl. Dokončení PacIna je pro mě osobně velkým životním milníkem. Je sranda to říkat, protože jsem nevěřil, že to vážně vyjde. Nevěřil jsem, že to může být tak epický, nevěřil jsem, že to může přinést tolik příběhových zvratů a bohužel jsem nevěřil, že se to bude lidem líbit.

 

Zatím to vypadá jako opak toho všeho. A věřím si v jednom. Že jsem moc rád za tým, který mi pomohl hru dokončit. Jsem rád, že tohle všechno je konečně za námi a my se můžeme pustit do nových projektů.

 

Hru můžete zakoupit na www.pacin-hra.cz.

 

A co vy? Podpoříte Indiana a tým FS koupí PacIna? Co si o hře myslíte? Jak na vás působí? :)

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama