Zpět na článek

Diskuze: Patch pro Rise of the Tomb Raider přidává na PC podporu DirectX 12

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
23. 3. 2016 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Taky nechápu co řeší. Dříve AMD bylo první s DX11 kde byla hlavní teselace. Ta se nejenom dobře prodávala marketingově ale i byl to hmatatelný důvod. Ale AMD karty měli neefektivní teselační jednotky takže to stejně bylo pro tu nejdražší grafiku. Potom vyšla nová řada od Nvidie která je rozmetala výkonem v teselaci a taky konečně bylo už více her kde se to dalo využít.

Zde je zase obdobná situace.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
23. 3. 2016 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Thunders

Proč by měl být problém ? Myslíš že se přestane u her používat dx11 ? Než tu podporu vyřadí tak to bude minimálně další 4 roky. Kdo chce dx12 jak já tak si stejně koupí novou řadu grafik s plnou podporou. Zdá se mě že komu nejvíc vadí špatná podpora AC u Nvidie jsou lidi co maj AMD

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
22. 3. 2016 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: Dřív to vůbec nevadilo ale s příchodem nových her, který podporují DX12 třeba i částečně to problém je a bude. AMD sice nepodává heroickej výkon ale co by si čekal od her, který mají podporu DX12 přidanou až později. Těch pár desítek procent výkonu na víc je ale znát a není to něco co by bylo zanedbatelný.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
22. 3. 2016 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Thunders

Jasně kvůli špatný podpoře AS která do příchodu dx12 nebyla ani nějak potřeba lidi přestanou kupovat jejich grafiky AMD to umí jen proto že z Mantle věděli že to bude potřeba a i tak tam ani AMD nepodává heroickej výkon tak nevím co furt brbleš

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
22. 3. 2016 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

Tak to jsi jediný na světě pokud máš lepší výkon u DX12.

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
22. 3. 2016 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Nvidia se k tomu radši vůbec nevyjadřuje a je z ticha. Kdyby něco těch o problémech řekla a dostalo by se to více do povědomí, tak by i ti méně chápaví přestali kupovat jejich grafiky.

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
21. 3. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sám Microshit ukázal jak sa s DX12 dělá optimalizaca

[ odkaz ]

Zbrojovak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to poznam ve hre? JHa mam maxwell a zadne problem nepozoruju, naopak vykon ma vetsi nez na DX11

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
21. 3. 2016 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ste natvrdlí nebo jak ? Vždyt to všeci vědí že je to chyba v kartě. Kdyby to tak nebylo tak se to odstraní ovladačem. Tvrdí snad Nvidia že je problém jinde ?

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
21. 3. 2016 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je krásně vysvětlený, proč Nvidie nezvládá AS. Může za to hlavně jejich hardware.

[ odkaz ]

Viky.05
Viky.05
Level 1 Level 1
21. 3. 2016 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩

Ale vždyť Mr. Lolendo psal, že to je jen marketing!

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
21. 3. 2016 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doom využívá asynchronní shadery, vývojáři si chválí nárůst výkonu

[ odkaz ]

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
21. 3. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co má jako být, že je DX12 na principu Mantle. To, že Nvidia neumí AS je jejich problém Mantle s tím nemá nic společnýho. Je to jejich chyba, že GTX karty nepodporují takový standart, který je na světě už nějaký pátek. Díky Mantle by žádný DX12 nevznikl a nebo bychom se ho dočkali až za hodně dlouhou dobu. Teď už zbývá udělat pořádný hry, který na nových DX12 poběží od základu, k tomu vydat grafický karty, který budou mít plnou podporu a snad se máme na co těšit. Už teď AMD karty s částečnou podporou jasně dokazují jaký to má smysl, když některé karty poráží ty o třídu výš. Kdyby se ten problém s AS dal vyřešit softwarově tak by to Nvidia už dávno udělala chyba je v návrhu jejich karet. Zajímavý, že se k tomu nikdo od Nvidie oficiálně nevyjádřil. Proč asi.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
20. 3. 2016 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Thunders

Máme tu jasné fakta přímo před očima a Anciabl správně je připomíná. DX12 je založeno na principu Mantle. Mantle je dítě AMD. Takže je podpora AC docela logická u AMD. To ale neznamená že Nvidia má špatný návrh čipu. (ne PCB prosím-tě )

Ve směs na tom nezáleží protože až přijdou nové karty Pascal tak to bude o něčem jiném. Do té dobu tu stejně nebudou hry které bys chtěl provozovat na DX12 protože žádný benefit ti to nedá. Možná až příští rok se dočkáme her u kterých DX12 bude něco znamenat. Není tedy kam spěchat. Navíc Nvidia nás několikrát přesvědčila že umí výborně optimalizovat ovladače a je ona kdo ty ovladače optimalizovat musí kvůli DX12.

Že si musíš kupovat novou kartu kvůli novějšímu DX není novinka ale stará historie. DX10 umělo dříve NV, DX11 zase AMD... ale mělo to nějaký zásadní vliv. Nemělo tedy pokud nejsi člověk co má sestavu za 50K a více každý dva roky.

Pro mainstream to opravdu nemá žádný význam kdo bude první protože z historie víme že než s tím přijdou vývojáři a začnou to dělat správně tak už u máme další verzi DirectX

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
20. 3. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DX12 akorat kopiruje Mantle takze AMD nema s DX12 problem

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
20. 3. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím co tu kua řešíte jak trubky když to Nvidia ani AMD nejde dobře protože nevěděli jak ten dx12 bude přesně fungovat když dělali karty. Počkejte na novou řadu grafiky kde bude plná podpora dx12 a pak se tu hádejte

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
20. 3. 2016 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Thunders

aj 390X porážá 980Ti

a co sa tyče GOW ktery jede na 12 roku starém enginu a ti vymastenci do toho daju DX12 to nikdy nemoze fungovat

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
20. 3. 2016 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Třeba tady je jasně vidět jak FuryX poráží 980ti, když hra běží v DX12. [ odkaz ] A hra už vyšla, takže neříkej nic o tom, že je ve vývoji. To, že Hitman je v takovým stavu je věc druhá. A, že u GOW podává 390x lepší výkon bude tím, že tahle hra DX12 vůbec nevyužívá a celý je to jedna velká blamáž se strany Microsoftu. S tímhle souhlasím, že si z nás vývojáři dělají srandu. Pokud nějaká hra využívá aspoň z části DX12, kde se používají asynchronní shadery tak má nvidia velký problém, když je narozdíl od Amd nezvládá a je jedno jestli je hra v alfě nebo beta stádiu. Žádná softwarová oprava nvidii nepomůže. Chyba je v návrhu PCB, takže pokud si majitelé současných GTX grafik budou chtít zahrát nové hry s DX12 bez problémů tak jim nezbývá nic jiného než si koupit novou grafiku, která bude tenhle standart zvládat.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Thunders

Jaký testy? ! Myslíš testy her které jsou v alfa či beta stádiu? ! Ale prosím tě. Od kdy má něco takového váhu co je teprve ve vývoji? FuryX vtipně má nižší výkon než 390x v Gears of War dx12. Hmm čím to asi bude? !

Tady nejde o karty Nvidie či AMD. Tady jde o to že se s námi Microsoft a vývojáři her snaží vyjebat.

Novej Hitman se rýsuje že bude neoptimalizovaný odpad. [ odkaz ]

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

☩ SVERIGE ☩: Ze DX12 jede naprd na NVIDIA kartach sa vi, takze asi tak. A je dobre dat vedet ze na AMD je to taky katastrofa, to jen aby tady nekdo zas netvrdil jak je AMD bozi

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

kdyz sa do toho nesere neschopna strana zelenych

[ odkaz ]

a toto uz sem nedas ze jim to taky jede pod DX12 hur a to tu hru maju zaplacenu ubozaci

[ odkaz ]

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] Proste co na to rict AMD jede!

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.

Thunders
Thunders
Level 1 Level 1
19. 3. 2016 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Další nvidia cry fangirl co nemůže unést, že Amd má díky fungujícím AS při DX12 lepší výkon než Nvidia. Tak to prostě je a dokazují to různé testy. Díky tomu má FuryX lepší výkon než 980ti.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 3. 2016 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Viky.05

LOL prosím nešiř nám sem tu propagandu Jana "diz-debila" Stache

Všichni moc dobře ví co je ten web zač. AMD propaganda...

Krom toho nechápu co je k nepochopení z odkazu na wiki co jsem zde dříve uvedl. Zde tedy znova [ odkaz ]

V poslední tabulce na té stránce je to krásně uvedeno. Takže Intel je jediný co má GPU s plnou podporou.

Stejně ale tahle diskuze a celá PR kampaň je o poměřování pimpásků dokud tu nebudou nativní DX12 hry správně využívající dané technologie. O čemž stejně pochybuji že se dočkáme protože s posledníma Directama to nebyla žádná sláva. Taky každej "navíc" efekt vývojáři a AMD s Nvidii prodávají k podnícení koupě té nejdražší karty.

Jediná AAA hra která tak nekonala a opravdu vykouzlila luxusní grafiku s rozumnými nároky je Star Wars BattleFront. Vše ostatní je bída a utrpení.

Reklama
Reklama