Prim tu hrála snaha vytvořit něco dosud neviděného.
Path of Exile 2 je jednou z nejvýraznějších konkurencí, kterou může Diablo dostat. Je proto zajímavé sledovat, jakým způsobem probíhá vývoj tohoto díla. Jeho tvůrci podle všeho chtějí udělat maximum proto, aby byl jejich výtvor co nejvíce unikátní. Aktuální vývojářský deníček, zaměřený na vytváření bossů, jasně ukazuje, že pro specifické zpracování svého projektu dělají jeho autoři opravdu hodně. Dle game directora Marka Robertse tvůrci při generování primárních střetů dbají na to, aby každý z nich byl unikátní záležitostí. Představivost během vývoje jede na plné obrátky, díky čemuž se hráči mohou těšit na různé stvůry, jejichž vzhled předčí veškerá jejich očekávání.
Podle Robertse bylo opravdu náročné přijít s něčím novým, avšak nakonec se to jeho týmu povedlo. Na prezentovaných záběrech je možné spatřit opravdu zajímavé kousky. Sami se do jejich kosení budete moci skrze předběžný přístup pustit 15. listopadu 2024 na PC a také konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.