Zpět na článek

Diskuze: PC hry potřebují ochranu, míní tvůrce Drivera

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to že Ubisoft do své deluxe edice z AC 2 vytáhl soundtracky z warez stránky to je vlastně v pořádku že ? Bože kam dnešní svět spěje.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
2. 9. 2011 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaklínač 2 prodal jen milion. Z pohledu segmentu AAA to není zas takový zázrak. Podívejte se na prodejnost CoD, RDR, GTA a dalších. Co se bonusů navíc týče, hromada lidí je nechce a raději by levnější hru. Když nabídnete dvě edice, tak to znamená větší náklady než s jednou. A warezáci stejně ukradnou všechno. A další neduh je - stáhnu warez, celé to projedu a až to půjde do slev, tak si to možná koupím. Bohužel, z tohoto přístupu tvůrci her už nemají naprosto nic. Takže co vlastně mají nabídnou distributoři navíc, aby se hra prodala a nebyla jen pirátěna? Ono vám pak vyjde, že nějaká protivná ochrana je asi jediné řešení. Ony jsou udělané analýzy o úbytku zákazníků kvůli ochrany a navýšeném zisku díky faktu, že hra nebyla nekolik dní po vydání cracknuta. A pořád v Americe vychází lépe nasrat legálního zákazníka. A co je dobré pro Ameriku, je přece dobré pro celý svět. No né? (Pro nechápavé - to na konci je ironie. )

Strec
Strec
Level 26 Level 26
1. 9. 2011 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud mě Driver nepotěší a ta ochrana bude pro mě znatelný problém... to asi ano, protože skrze školu/práci můžu hrát převážně na NB, tak s něma končím nadobro a možná i s AC (a když bude nejhůř vždy se najde nějaká černá ovce z páskou přes oko, která mi pomůže i když mi to příjde jako nelogicky řešení .

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hovada Ubiosftcký! ! Jenom keci maj. . a kde jsou data, že to zabírá? Jakto, že se tak perfektnně prodává Portal 2 nebo Zakllínač 2? Jejich super ochranou? ? A kde je asi tak nějáká? Nepochopim to akorát proti sobě štvou komunitu a ta jen tak nezapomíná...budou litovat. . žádná ochrana piráctví nezničí na to se musí jinak...i

Strec
Strec
Level 26 Level 26
1. 9. 2011 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlastimil91: Přesně můj problém. Ne sice za 50t, ale i tak jsem si nekupoval zrovna model jen na práci, ale i na hraní... takto je mi na... víte co.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

900, - Kč dám za PC hru a ještě musím mít připojen k internetu. Tak na co pak mám NB za 50K když bude ležet na stole. EA taky tyto ochrany nedělá a miliony dolarů se jim sypou. Jak napsal FallenAngel kdyby cena her byla menší tak si to koupí více lidí a mají větší výnos a v tom má pravdu. Osobně já si také kupuji hry , ale jen vyhrazené tituly s kterýma se fakt pobavím na MP

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

logenk17: jasný no ale co jsem to zkoušel na OnLive tam mi jednička přišla lepší. Jinak Drivera podle mě prolomí hned (má to stejný systém ochrany jako From Dust a Shaun White Sk8 pro keré nedávno vyšel Full offline crack)

Strec
Strec
Level 26 Level 26
1. 9. 2011 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" bla bla bla" řekli a piráti mezitím už stahují " bla bla bla" a piráti už hrají " bla bla bla" a platící hráči se oprávněně rozčilují.

FallenAngel
FallenAngel
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby to nebylo tak drahý tak by si to koupilo víc lidí a stejně by pak měli vedší zisk

logenk17
logenk17
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prudislav : tak to nie xd ale podla mňa je to celkom dobrá hra NA PC! ! ! nakoľko na pc je takýto simulátorov málo ale na ace combat pre konzoly to nemá určite . . ja som len uviedol príklad na to že ta ochrana má svoj účel a niečo aj znesie a hra neni na nete ešte skorej jak ju vydajú ale ten sistém ochrani je proste na hovno a tiež som proti. pokusy craknúť hawx 2 boli ale keď uvideli koľko by bolo s tým roboti a koľko by museli prejsť riadkov kódov tak ich to aj prešlo

Raccon
Raccon
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Souhlasím s každým slovem. " Vydavatel má plné právo na ochranu svých investic, " to by ta ochrana musela fungovat, jinak jsou to vyhozený prachy a otravování zákazníků.

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

logenk17: no a i přesto že HAWX nebyl cracknut nikde jsem neviděl jak si to Ubi vychvaluje a jak se skvěle prodával. dobrá hra se zaplatí i na PC a nemusí se ani cpát miliony do markeingu

Finch182
Finch182
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemaju sa co divit ze im to ludia nekupuju.... nie kazdy je ochotny davat 40€ za virtualnu debilitu co mi nici osobny zivot. Som student a moje aktivity su hry, koncerty, knihy a cestovanie. Ked sa mam rozhodnut ze co s peniazmi spravim tak jednoznacne si radsej kupim knihu ktora stoji 9€ a bavi ma tyzden nez si kupit magorinu za 40 a za dva dni to prejdem a uz nikdy nezapnem. Ludia hry kupuju, ale cakaju si na akcie u steamu, kebyze tak hry stoja rovno tak nemaju problem a nemusi sa piratcit. Ja svojim vreckovym rad podporim dobru kapelu ze pojdem na koncert, alebo dobre knizne vydavatelstvo, ze si kupim dobru knihu. Ale herný vydavatelia mi mozu s tymi ich cenami akurat tak nastat do pohara

logenk17
logenk17
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ivankrato s tým by som si nebol taký istí .... ubisoft vie ako nato príkladom je aj HAWX 2 ktorí nebol doteraz craknutý ....

Trololol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi tak rampage, pred rokom boli hry za 30 eur, čo si pamatám tak ma stáli 33 aj s poštovným. Teraz stoja 40+ a to nerátam poštovné. Avšak vždy je riešienie, ja kupujem iba kľúče z ruského trhu, zaplatím max 20 eur (Duke nukem 14 eur, Deus Ex 3 18 eur) a vše ide ako má. Tavariš 😗

Prochik
Prochik
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S některýma lidma to je jako mluvit do zdi, za kterou nikdo není.

rampage
rampage
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" Kdyby míra pirátství na PC byla malá, pak ochrana není potřeba. " .... " Kdyby nebyly hry tak drahé, tak by nebylo zapotřebí pirátsví a tedy i ochrany"

ivankrato
ivankrato
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak budo mit DRM ochranu... Lidi co si to koupi, budou nastvany a lidi co si to stahnou, tak na tom budou lip, protoze to na 100% nekdo crackne.

Trololol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem ako vy, ale chipnuty a hacknuty xbox, ps3 je u nas mnoho 😗

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
1. 9. 2011 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: naprostej souhlas, CD projekt udělal u witchera bohatou i základní edici a už se ho prodalo milion kusů (tim nechci řict, že to lidi kupujou jenom kvůli dobrý edici) a to odstranili DRM ochranu hned v prvním patchi. Navíc kdyby to pirátství šlo stejně dobře na konzolích jako na PC tak by ta míra byla úplně stejná

prudislav
prudislav
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mezitím PS3/XBOX360 i Wii verze přistává na torrentech

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
1. 9. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že se stále najdou vývojáři, kteří si pořád dokážou ustavičně nalhávat, že DRM ochrana nejde v mnoha případech prolomit ještě dřív, než se hra dostane na pulty obchodů a že si pak piráti zahrají lépe než majitelé originálek. Chcete zajistit návrat investic? Pak nedělejte PCčkářům zbytečné naschvály a zkuste ke hře nějakou přidanou hodnotu, nebo se ještě lépe poučte z přístupu CD Projektu, Bohemia Interactive a dalších, u nichž i klasická verze hry nabízí nějaký ten bonus jako vystřižený ze sběratelských edic. Pak by ta míra pirátství tak obrovská nebyla, naopak by bylo aspoň trochu poznat, že se tvůrci/vydavatelé snaží, aby si hráči originálek vážili. DRM je ale cesta do pekel, to je odvěká pravda, kterou však bude očividně potřeba připomínat ještě hodně dlouhou dobu

Reklama
Reklama