Pixelartové akční RPG o několika variací naší Země
Novinka Pixelartové akční RPG o několika variací naší Země

Pixelartové akční RPG o několika variací naší Země

LakilukCZ

LakilukCZ

1

Všichni žijeme v multiversu, stát se může cokoliv.

Reklama

Vývojáři z Německé studia Laughing Machines společně s vydavatelem Square Enix Collection oznamují Kickstarter kampaň pro svoji novou hru UnDungeon. Půjde o pixelart akční RPG se sedmi unikátními postavami a bohatým příběhem.

„Máme rádi Roguelike hry a klasická RPG, které jsou výzvou. Pixelart je naší vášní. Podle našeho názoru by každá hra měla být kusem umění a ne jen business. Kombinací těchto našich zásad vzniká UnDungeon. Jsme nesmírně rádi, že vám nyní můžeme hru ukázat," napsali autoři.

Příběh hry bude pracovat s teorií, že žijeme v multiversu, kde paralelní vesmíry jsou oddělené pouze tenkou blánou, která naneštěstí nebude nerozbitná? Jakýsi The Shift zničí Zemi jako domov pro lidstvo. Co zkázu způsobilo, zůstává daleko za možnostmi lidského chápání. Jisté však je, že úplně překopala chápání vesmíru a umístění lidské rasy v něm. The Shift totiž způsobí, že se sedm paralelních světů spojí v jeden a jejich obyvatelé se stanou sousedy, ovšem proti jejich vůli.

Podle Laughing Machines dotčené světy nebudou navzájem mimozemské, budou to vše varianty naší Země. Co když jedna varianta Země byla obydlena mimozemšťany ještě dříve, než se objevil druh homo sapiens? Na další zase mohla jít evoluce úplně jiným směrem a na jiné pak třeba vůbec nemusí fungovat běžné fyzikální zákony. Nezáleží na tom, jak odlišné jsou. The Shift je všechny hodil do jednoho pytle.

Hrát budeme za "Heraldy". Těch bude ve hře sedm. Každý bude ochráncem "The Core" a začínat v jiném světe. Díky "The Core" se po smrti znovu narodíme, ale procedurálně generovaný svět kolem nás se kompletně změní a starý svět bude ztracen navždy. Po každé smrti tak budete muset začínat úplně od začátku. Jako "Herald" budeme navštěvovat různé lokace, obchodovat, komunikovat a bojovat s jejich obyvateli. Podřizovat se budeme volání "Coru." Každá hratelná postava bude mít několik unikátních předmětů, které nebudou dostupné ostatním. Herní styl se tak stane značně variabilním.

V herním světe se budou nacházet různé nadpřirozené předměty a artefakty. Ty jsou rozdělené do dvou kategorií: Aktivní a pasivní. Aktivní přinesou nové vlastnosti, zatímco pasivní mají za cíl vylepšovat ty stávající. Počet a typ předmětů je čistě náhodný. Každý nový pokus tak jistě přinese něco nového.

UnDungeon nabídne rychlé souboje v reálném čase, přesně v duchu top-down RPG. Využívat budeme artefakty a různé posilovače. Je důležité zdůraznit, že každá akce kromě pohybu bude spotřebovávat body energie. Budeme tak muset trochu taktizovat a ne jen zběsile mačkat tlačítka pro útok. Vývojáři dbali na realistickou fyziku, chtějí tak docílit přesných trajektorií střel, rozptylů trosek, odrazů a podobně.

Hra je zatím v pre-alpha fázi vývoje. Vydání je plánováno někdy v roce 2018 pro PC, Mac a Linux. Vývojáři by rádi i verze pro PS4, Xbox One a PS Vita. Vše ale bude záležet na úspěšnosti Kickstarteru. Tvůrci žádají 50 tisíc euro. Pokud se vám hra líbí, můžete přispět. Zatím je vybráno lehce přes 31 tisíc.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama