Většiny investic půjde v budoucnu právě do tohoto typu her.
Nabídce her od PlayStation Studios dlouhodobě dominují především výpravné zážitky pro jednoho hráče. Zástupci Sony ale v poslední době otevřeně přiznávali, že se tento trend do určité míry změní. Výrazně větší prostor by měly dostat live-service tituly. Toto směřování dobře ilustrují nově zveřejněné předpokládané složení her od Sony v budoucnu, ke kterému došlo v rámci zveřejnění finančních výsledků.
Níže přiložený graf jednoznačně dokládá postupný příklon k multiplayerových live-service, jejíž poměr k tradičním hrám pro jednoho hráče se postupně navyšuje. Ve fiskální roce 2025 společnost očekává, že 60 % investic půjde právě do live-service her. Ve fiskální roce 2019 přitom podíl do tohoto typu her činil pouze 12 %.
Postupný růst Sony očekává také v oblasti dodatečného placeného obsahu a předplatných. Bylo zároveň potvrzeno, že aktuálně mají jednotlivé týmy spadající PlayStation Studios rozpracováno 12 live-service her. Do této skupiny spadá například nově představená hra Fairgame$ od Haven Studios, PvP akce Marathon od Bungie, střílečka Concord od Firewalk Studios nebo připravované multiplayerové The Last of Us.
Dalším zajímavým ukazatelem je zvyšující se podíl nových značek oproti těm stávajícím, který má být ve fiskální roce 2025 přesně 50:50.