Jedná se o jeden ze zásadních problémů herního průmyslu.
Benoit Clerc, výkonný ředitel společnosti Nacon, se krátce před svátky vyjádřil k aktuálnímu stavu herního průmyslu pro server GamesIndustry.biz. Během rozhovoru byla také diskutována neúspěšnost některých her z jejich produkce. Podle Clerca je jeden z hlavních důvodů tohoto neúspěchu skutečnost, že na trhu je příliš mnoho her, což ztěžuje průlom některým projektům. Na Steam například během některých dnů dorazí až 50-60 her, a tak je nezbytné, aby projekt vynikal a něčím se odlišoval.
Taková situace v případě Naconu nastala u Robocop: Rogue City. Tato FPS patří mezi jeden z nejlepších výsledků společnosti. Firma si plně uvědomuje, že svou tvorbou nemůže konkurovat AAA produkci a proto se zaměřuje na vytváření děl, která cílí na fanoušky určitých žánrů, což je třeba Ravenswatch nebo série WRC. Role vydavatelů rozhodně není snadná. Konkurence je totiž skutečně silná a prorazí jen ty nejvýraznější kusy. Nevypadá to ovšem tak, že by se situace měla dlouhodobě změnit.