Celkové příjmy hry překonaly hranici 4 miliard dolarů.
Pokémon GO byl během svého vydání obrovský mobilní fenomén, jenž odstartoval neskutečnou mánii, kdy ho v roce 2016 měl na svých zařízeních s operačními systémy Android a iOS téměř každý, o čemž svědčí i jeho příjmy z digitálních prodejů, které se do konce roku 2016 (tedy za období zhruba šesti měsíců) vyšplhaly na 832 miliónů amerických dolarů.
Další rok (2017) sice došlo k propadu, avšak po něm přišla éra navyšujících se čísel, která pokračuje i letoškem, kdy tento AR titul překročil hranici jedné miliardy dolarů, což je o 30 % více, než v minulém roce za stejné období (10 měsíců) a rovnou o 11 % více, než za celý minulý rok.
Za prvních 10 měsíců tohoto roku Pokémon GO stojí prozatím na třetí příčce nejvýdělečnějších mobilních her, kde na první pozici se nachází PUBG Mobile a na druhém Honor of Kings.
Tato čísla nezahrnují prodeje z android obchodů třetích stran, které můžeme nalézt například v Číně.
Letošní rok je ostatně velice silný (častokrát i rekordní) na celé mobilní scéně i v celém videoherním průmyslu, za což mohou i různá nařízení spojená s onemocněním COVID-19.
Autoři ze studia Niantic však tuto situaci vyřešili poměrně chytře a do svého populárního titulu zaimplementovali funkce, které hráčům umožňují hrát i z domova.
Tato strategie se jim zjevně vyplatila, díky čemuž hra byla schopna pokořit hranici příjmů v podobě 4 miliard dolarů, blížící se dokonce 4,2 miliardám. Mezi nejvýdělečnější trhy patří Amerika (1,5 miliard), Japonsko (1,3 miliard) a Německo (238,6 miliónů).
Hráči na Androidu utratili 2,2 miliard, zatímco majitelé zařízeních se systémem iOS 1,9 miliard. Celkové číslo stažení se prozatím zastavilo na 598 miliónech unikátních stažení (Android má z toho 466 miliónů a iOS miliónů 132).
Je tedy až s podivem, jakou má tento titul výdrž a sílu i po čtyřech letech od svého vydání a bude zajímavé pozorovat, kam se ještě stačí vyšplhat.