Může za to přechod na nový engine.
Lionel "Seith" Gallat nám v roce 2018 přinesl líbezné putování myšího trubadúra Tila bajkovým světem v titulu Ghost of a Tale, kdy koncem minulého roku začal lákat na pokračování s tím, že jsme se o něm měli dozvědět více informací během tohoto roku, kdy se spekulovalo, že by v jeho rámci mohlo i vyjít třeba skrze předběžný přístup.
Nicméně nyní zjišťujeme, že hra nabrala zpoždění. To bylo způsobeno tím, že se tvůrčí celek před několika měsíci rozhodl přejít z enginu Unity na Unreal Engine 5.
Tento krok samozřejmě výrazně narušil plány, kdy bylo třeba znovu vytvořit různé věci, což právě vytvořilo ono zpoždění. Avšak Gallat je přesvědčený, že se jednalo o správný krok.
Zprávy přichází jen chvíli poté, co proběhl poněkud kontroverzní krok společnosti Unity ohledně spojení s firmou IronSource. Nicméně Gallat přeje společnosti mnoho zdaru.