Zpět na článek

Diskuze: Posun grafiky za uplynulé dekády, leží budoucnost v ray tracingu a AI?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
8. 4. 2024 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu "přínosná" inzerce

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A další článek demonstrující patologickou posedlost grafikou a "realismem". Že vás to ještě baví. Leze to do peněz.

Trik22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je prostě vidět jak Amd má jen malou šanci více prorazit. Nvidia ten marketing tlačí horem dolem, neustále nás přesvědčuje že jen její grafiky jsou to jediné co by si zákazník měl koupit. No jo, můžou si to dovolit, když mají tolik peněz že neví co s nimi. Monopol.

Jardik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RT je stale necim, co je zbytecne a i ty nejvykonejsi grafiky si s tim lamou zuby a resi se to pak hacky typu DLSS a nutnosti grafik zrat 1000W, aby to nevypadalo jak slideshow. Dobry graficky engine a dobre nasviceni dokaze udelat to same s nekolikanasobne nizsimi hw naroky a nebude to vypadat o nic hure. Rozdily v osvetleni, ktere dneska vidite s RT a bez RT jsou jen z duvodu lenosti vyvojaru.

LonelyAngel
LonelyAngel
Level 36 Level 36
7. 4. 2024 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuju gears of war na GT 9600 GT ❤️

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dekuji, devadesatky byly fajn, ale uz bych to nechtel vracet...

Lukaso 23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byli časi quake doom a podobně 😉

Tomi2k9

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jako výtažek z tohohle článku, kterej vyšel týden zpátky? pctuning.cz/article/vyvoj-grafiky-v-poslednich-triceti-letech-kam-smerujeme

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
6. 4. 2024 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomi2k9 hned první věta téhle novinky - ,,Historie herní grafiky je obsáhlá a mohli bychom popisovat hned několik titulů, které byly přelomové. Jak píše Miroslav Ježek v původním textu magazínu PCTuning, nejlépe se pokrok prezentuje na 3D akcích".

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by lepší, inzerovat ty grafiky rovnou? Tahle křečovitá kombinace opisování a vlastních zvrácených představ o stavbě věty stejně nikoho neošálí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2024 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli v tom leží budoucnost ? Vždyť už v ní jsme... Marketing Nvidie nás neustále tlačí k nákupu nových grafických karet, aby jsme dostali výkon s DLSS a generováním snímků na takovou úroveň s kterou by to šlo, kdyby se hry furt optimalizovali. Ale to, že i po 5 letech hry s DLSS dokáží trpit ghostingem a že generace FPS zvyšuje latence pc to už je dnešním hráčům šuma fuk. Hold to má vyšší čísílka, který se lépe prodávají.

Petr.P

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Když nebudete používat generování snímku tak vám to latenci zvyšovat nebude a navíc nnvidia má reflex tak že tím se za latence dá ještě zajímavě snížit 🙂 já používám FSR a bez generování a je to v pohodě 🙂 dneska už nepoznáte rozdíl mezi nativem a fsr/dlss

Wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr.P Já sám používám dlls 3,ale tvrdit,že nepoznáte rozdíl mezi nativem a dlls/fsr,tak to je skoro na očního.Ano pokud dáte dlss na quality,tak rozdíly jsou minimální ale pořád je vidět ten neostrý obraz v dáli,pokud dáte performance,tam je to mnohonásobně horší.Nativ bude vždycky nativ.

Reklama
Reklama