Výroba sequelů je ošemetná. Tvůrci se většinou snaží překonat předchozí díly a často tak upouští od zažitých a fungujících prvků. Ne tak ale Max Payne 3.
Studio Rockstar totiž razí heslo, že není potřeba spravovat něco, co není rozbité a v tomto duchu vzniká i aktuálně vyvíjený Max Payne 3.
Vývojáři údajně dělají vše proto, aby hra zůstala věrna principům předchozích dílů a hráči tak dostali alespoň rámcově to, co očekávají a na co jsou od série zvyklí.
Problém ovšem je, že řada z nich na Maxe už zapomněla, nebo ho, v případě nové generace, ani nezná. Rockstar si proto musí dát pozor, aby s gamesou oslovil i nováčky.
Rozhodně se toho ale nebojí. „Jelikož už je série docela stará, spousta lidí, která by si Maxe možná zamilovala, v roce 2003 třeba vůbec nehrála,“ vysvětlil Jeronimo Barrera z Rockstaru.
„Kvalitních stříleček je na trhu spousta, my nicméně doufáme, že se nám podaří hráče nalákat především na povedenou kombinaci akce a kriminálky s celou řadou poutavých cut-scén.“