Virtuální prostory jako nástroj politické kampaně.
Začátkem příštího roku nás v České republice čekají prezidentské volby, což znamená, že různí kandidáti už roztáčejí kolesa svých kampaní.
A jedním z nich je i matematik a pedagog Karel Janeček, jenž svou kampaň spustil pod sloganem "Tohle je Karel", v jejímž rámci se má případným voličům lépe představit.
Nicméně v tuto chvíli si možná říkáte, proč o takových věcech píšeme zrovna tady, na Zingu. Inu, včera totiž bylo oznámeno, že Janeček svou kampaň povede i v rámci virtuální reality, respektive metaverzu, čímž se pravděpodobně snaží zapůsobit na mladší voliče či technologické nadšence.
Pro tuto kampaň se kandidát spojil s českou metaverse společností/platformou Somnium Space, která spolupráci oznámila na svém Twitteru.
Podrobnosti o tomto propojení a jeho podobě prozatím nemáme, nicméně zdejší komunikaci zde kandidát bude provádět za pomoci svého virtuálního avatara.
Připadá vám to jako sympatický krok? Či spíše jako bizarnost? Diskuze je vaše.