Stejnou cestou chce jít také Microsoft a Sony.
Roblox je free-to-play online platformou, kterou mladší hráči kvůli jejím možnostem milují. Přestože se vizuálně nejedná o nic oslnivého, stabilní hráčská základna je tu tvořena miliony uživatelů, kteří na ní tráví velkou část svého volného času tvořením, nebo prostým hraním. Zřejmě vás proto příliš nepřekvapí, že během akce Roblox Developers Conference došlo vedle řady jiných odhalení také k prezentování konceptu, jak na tomto díle vydělat ještě o něco více finančních prostředků než doposud. Myšlenka je prostá. Tvůrci chtějí do svého světa implementovat 3D reklamy, skrze něž budou stabilně oslovovat hráče užívající si zábavu v tomto univerzu.
Roblox nebude jediným free-to-play počinem, kde se mají objevit 3D reklamy. Stejné plány má podle všeho u svých bezplatných titulů také Microsoft. Pokud čekáte, že Sony tentokrát zůstane mimo hru, možná vás zklamu. Tento hráč má podle všeho také v plánu vstoupit do obdobné řeky. Hlavní směr ale zřejmě v tomto případě udá právě Roblox, jehož případný úspěch, či neúspěch může definovat následné kroky ostatních.
A co si o tomto tahu myslíte vy? Patří reklamy do her?