Podrobné přizpůsobení hry i pro hendikepované hráče.
Širokou přístupností pro všechny typy hráčů, včetně těch s nějakým hendikepem, je proslulý Ubisoft, jenž se této stránce svých titulů věnuje zpravidla velmi pečlivě, jak jsme připomínali např. u posledního Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint v tomto článku. A podobným důrazem se nyní chlubí i ve studiu Rebellion u autorů aktuálního zombie masakru Zombie Army 4: Dead War (naše recenze 7/10).
Jako první pomůcku pro méně schopné či nějak postižené hráče ukazují asistenta zaměřování včetně automatického zacílení na oběti vaší střelby:
Myslím, že i pro hráče se všemi smysly na 100 % se hodí podrobnější nastavení titulků včetně jejich pozadí a hlavně velikosti písma:
Praktická je i volba citlivosti pohybu kamery jak při normálním pohledu ze třetí osoby, tak i při náhledu zpoza ramene či při pohledu přes mířidla:
Nechybí ani samozřejmé osobní namapování kláves či tlačítek ovladače, automatické centrování kamery dopředu, když se postava pohne, a na úvodní kroky se o vás postará volitelný tutoriál:
Zombie Army 4: Dead War pro PC vyšla pouze digitálně na Epic Games Store a pro konzole PS4 a X1 digitálně i krabicově. Ke každé krabicové hře na Xzone do vyprodání zásob zadarmo dostanete bonusového protagonistu nemrtvého letce Hectora.