Peníze jsou až na "druhém" místě.
Manor Lords je velmi úspěšnou budovatelskou strategií, která má za sebou start, o jakém se většině her ani nesní. Jak už to ale bývá, v momentu, kdy upoutáte pozornost, nastanou různé situace. Nedávno se hra stala terčem kritiky kvůli nedostatečnému růstu, který se týkal také studia, jež za ní stojí. Výkon je zkrátka pro některé lidi dost důležitý. Nikoliv ovšem pro vydavatelskou společnost Hooded Horse, prezentovanou generálním ředitelem Timem Benderem.
Pro něj jsou vývojáři zkrátka na prvním místě, zatímco udržitelnost a finance až na dalších, což komentoval takto: "Myslím si, že se o finanční udržitelnost nemusíme starat. Velmi se soustředíme na to, co je důležitější, a to je udržitelnost vývojářů. Protože existují [vydavatelské smlouvy], kdy vydavatel nejprve získává veškeré příjmy, dokud se mu nevrátí investice, a teprve potom začne [vývojář] dostávat nějaký podíl. To je v tomto odvětví velmi běžné. A to jsme od začátku nechtěli - naše preferovaná dohoda je pouze paušální procentuální rozdělení."
Tato strategie dává Hooded Horse úplně jiné možnosti než jiným hráčům na trhu, díky čemuž se firma aktivně účastní produkce různých menších projektů, u nichž nelze očekávat velký profit. Pro Bendera je pak dost zásadní důvěra mezi tvůrci a vydavatelem. Na Manor Lords je patrné, že vydavatel vývojáře velmi aktivně podporuje na jejich cestě předběžným přístupem. Reálně se tedy jen málokdo obává o jejich osud. Hra je aktuálně v předběžném přístupu, kde si ji lze vyzkoušet na PC. Tam je po ní možné sáhnout na Steamu, nebo v rámci Game Passu.