Zpět na článek

Diskuze: Proč Bioware opustili jeho zakladatelé?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
30. 9. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No fakt kde ji zamítli kdeee.... oujééé...no oni zamítli hodně věcí po MP packy EC, Leviathana, Omegu a Arrival z ME 2 Takžde kdo by jim ještě věřil, klukům ušatejm?

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
30. 9. 2012 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chipsonator: nemyslím přímo v příběhu, tam to tak vypadá , ale nějaci lidi z bioware přímo řekli že s IT není vůbec počítáno, někde jsem to četl teď už nevím kde ... možná ale mlží a byl bych rád kdyby to nakonec IT byla a dostali jsme DLC s wauuu efektem

Chipsonator
Chipsonator
Level 1 Level 1
30. 9. 2012 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martyEF: Vyvrací? Kde? Stejně jako vyvraceli Extanded Cut že jo? Nebo jako Arrivel?

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
30. 9. 2012 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chipsonator: s jakou indokrinací ta přece není potvrzena a sami v bioware ji vyvrací

Chipsonator
Chipsonator
Level 1 Level 1
30. 9. 2012 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martyEF: No tak Drew chtěl jiný konec který by se motal okolo temné hmoty a shepy by měl na konci buď nechat reapry sklidit celou galaxii aby zabránili temné hmotě a nebo by zničil Reapery stím že si lidstvo s temnou hmotou poradí sami. No a za sebe říkám že se mi víc líbí konec Waltrse s indotrikací.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzpomínáte ještě na toto [ odkaz ] ... jak říká sidious89, něco na tom bude, že by první vzpoura? Chtěl snad Drew něco jinak? Třeba rovnou i jiný konec? Není třeba toto důvodem odchodu obou pánů zakladatelů, že neměli čisté svědomí s odchodem jednoho z nejlepších scenáristů všech dob? To se nikdy nedozvíme, ale můj osobní názor je, že to spolu souvisí

draggo
draggo
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když bych měl shrnout příběh jakýkoli hry/filmu/knížky do dvou vět, tak to skoro vždycky bude znít jako hypertrapný klišé. Mass Effect nikdy nebyl nijak zvlášť originální, nicméně po dva díly se mu celkem dařilo vypadat a působit docela inteligentně. Nicméně ve trojce jsem si až příliš často připadal, že ze mě scénáristi dělají debila. Vlastně při skoro každým dějovým zvratu.

sidious89
sidious89
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z této diskuze už mi vyplívá, že EA už pomalu nebude v životě schopna vyprodukovat dobrou hru! Ta koridorovost byla ve všech třech dílech veliká. Ale scénáristické kvality byly prostě vidět na prvních dvou dílech. V tomto třetím odvolali pár kvalitních lidí a nahradili je plevelem, který tam opravdu neměl vůbec mít co dělat. Rozhodně bych si ale přál, aby se konečně vyslovili, jak to tedy bude s Mass Effectem dále. Nějak si zcela nový příběh a hrdinu nedokážu představit. Spíše se bojím, že už původní kvality nemusí být schopni...

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ľubor Fabian: Upřímě ne ale což těch 5min svýho života postrádat ještě můžu:D

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Když ho měl i Draggo tak proč si ho neudělat taky že? Jinak téř bych ten čas měl:D

SAMES
SAMES
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: no podla mna je velky rozdiel v tom ze v ME mas v DLC-ckach pribeh potrebny k uceleni celeho univerza...u ActivMoneyVisionu je rozdiel v tom ze mapy a mody k pribehu nepotrebujes...ale zase oni davaju DLC ku "DLC hram" 😗

Silent
Silent
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pajmič Asi máš hodně volného času co

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
29. 9. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič: ti si cakal zeto aj dakto precita ?

Dexi
Dexi
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jste jak čeští politici. Řešíte, řešíte a stejně nic nevyřešíte.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
29. 9. 2012 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xenus: Ne je to to samý. Já to tady myslel ve vztahu biowar k EA. Vśude je to stejný, proto mě jako příklad napadlo red dead redemption, které je od rockstaru a už je to celkem starší hra, ale na ty questíky a příběh si prostě pamatuju. A to sem očekával i od ME3. Neříkám, že celá hra byla zprasená, ale v hodně věcech podlě mě udělali krok dozadu a ne vpřed. Tak by se k tomu měli nějak postavit a né utíkat.

V dnešní době originalita herního průmyslu prostě upadá, ať si každý říká co chce.

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: A desítky DLCéček... EA klasika, strčíme tam něco co jsme z původní hry vystřihli... Activision dáme tam DLC které přidá mapy a módy vidí vtom někdo rozdíl? Krom toho že oba vytáhnou sumičku z našich peněženek.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

draggo: Můžu ti oponovat?

1) Každá hlavní příběhová linka v ME byla neskutečný zrapný klišé

ME1 zlej pán (saren) se rozhodl že se vzbouří proti galaxii a je na shepardovi aby ho A reapery zastavil.

ME2 Kolonisty začne někdo unášet a ty je musíš zachránit a hádej co zachránit galaxii opět.

ME3 Najdeme superzbran a usměrníme ji tak aby ZNIČILA REAPERY.

No takže proč jsi to neviděl na ostatních ME? je to klišé typu zabij draka najdi princeznu a udělej ji děti.

2) Ona zmizela hloubka? Jsem si nevšiml naopak jsem se i někdy dost zasmál přišli mi vtipný a skutečný žádný umělý kecy a nezaponem že je to konec trilogie tudíž je jasný že tam věci tohoto typu najdeš "dokážeme to" atd. na jejich místě bys řikal totéž musej si zvednout morálku.

Dialogy vždy byli prakticky stejné ve všech dílech až na to že se ti bud sřístupnila možnost paragon či renegate vyrušení, neutrální odpověd byla na nic já osobně jsem ji prakticky nevyužíval. Mimochodem už bez toho má ME3 2X TOLIK MLUVENÝHO SLOVA NEŽ ME1 takže bych si na toto opravdu nestěžoval.

3) Vývoj? To myslíš vážně? Vžyt už ty postavy znáš několik let už se nemaj kam vyvíjet, nebo si myslíš že se z Garruse v ME3 stane vraždící maniak? ? Tohle fakt nechápu. Já si myslim že rozhovorů s nima bylo víc než dost mimochodem v ME1 jsi s nima taky mluvil cca 5x a to jich bylo mnohem mín.

A romance (pokud mluvíš o postelový scéně) až na garruse se mi to zdálo v pořádku Liara a Asheley byli fajn.

4) v tomhle s tebou souhlas ale znova nemůžeš počítat s tim že když vedeš válku tak že budou mise jako V ME2 A mise v ME1 byli příšerně nudný a fádní měl by sisi jedničku asi opět zahrát.

5) a co bylo ME1 a ME2? Tam jsi ani nemohl nepřítele obejít jak to bylo lineární v ME3 máš alespon možnost jim vpadnout do zad či je obklíčit s partákama pokud jsi chytrej, takže opět jsi mimo.

A porovnávat DAO a ME je poměrně nepatřičný. Jo a podle jejich slov hrozně moc skriptů odstranili aby z toho neudělali Gears.

6) souhlasim nejhorší věc co se mohla stát absolutní ignorace obzvlášt s velkými rozhodnutími, je jasný že Cerberus nebo TIM spolupracuje s reapery viz vzhled vojáků a chování TIMA bylo to jasný už v komixu EVOLUCE.

7) Animace nikdy nebyli nejlepší, jak v ME1 tak ME2 žádná BW hra neměla dobrý animace tak proč to vytahuješ ted? (samozřejmě animace andersona byla opravdu .... . ) a bugy ano tý hře chybí ještě tak 2 měsíce na dokončení o tom žádná ale pamatuješ jak srašně byla zabugovaná jednička?

8) ano obličej Tali zklamání nejvyššího kalibru a za to jsem taky na ně nasranej ale neházej flintu do žita co nebylo může být do unora času dost.

Celkově mi přijde že jsi zaujatej (neber to jako urážku) tvoje recenze a články ukazují na to že jsi inteligentní člověk s objektivními názory ale toto je čistá zaujatost. Chápu po tom co udělali s tim koncem ale NIKDY NIKDY byl neřekl že tu hru podělali ani omylem.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
29. 9. 2012 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xenus: To ne, ale taky se mi nelíbí, že ikdybych třeba já osobně nic lepšího vymyslet neuměl, tak to neznamená, že oni to dělají dobře. To je jak kdyby ti nějkej mega kuchař udělal nadívané holoubky ale přesolil to a ty bys řekl, že je to moc slaný. A on řekl, až to uvaříš líp, tak uznám, že je to slané. Přitom ty bys uměl tak maximálně strčit párky do vody. Chápeš jak to myslím ? Kritiku by měli umět příjmat a taky ji brát aspoň trochu na vědomí. Zase všichni co tak remcají tu hru hráli, a asi až do konce, takže vývojáři můžou být spokojení, že je to nepustilo hodinu po začátku Ale ne, oni vidí jen to, že je to naše remcání a že mi nic takového neumíme.

Jinak mě taky dvojka bavila víc než jednička. Dvojka byla podle mě nejlíp vyvážená rpg/akce.... DAO pro mě taky lepší než DA II. Ale na těch hrách vidíš, že té akce tam je každým dílem prostě víc a lidi to už od nějaký hranice přestanou zkousávat, tak začínají remcat. Vem si kde začínal Dead space a kde je teď ten 3. díl, podle mě celkem jiná hra se z toho stala. Tak není divu, že se to lidem nelíbí.

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2012 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: To si chtěl, říct, že když mi nikdo neplatí tak nemusím vymýšlet nic originálního? Akce je dobrá je fakt, že by se to nemělo strkat do hry která je hlavně o příběhu ale akce tam nějaká musí být. Sice mě bavila dvojka víc než jednička DAO je moje nejoblíbenější hra.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
29. 9. 2012 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

draggo: Konečně to někdo shrunul tak, aby to pochopil každý

Xenus: třeba v Red Dead Redemption mi přišlo, že tam bylo pár dost dobrých originálních q. Jinak tady ty řeči, až něco takovýho sám vymyslíš tak mluv, to na to neumíš říct něco lepšího ? My to nemáme jako náplň práce. Nás za to neplatí, nemáme hodiny a hodiny na vymýšlení a hlavně technické možnosti na vyzkoušení nějakých originalit. Ale existují blogy, kde si lidé domýšlí vlastní, originální pokračování. Většinou je to sice o filmech nebo seriálech, ale i o hrách sem viděl pár takových. A přišlo mi to teda mnohem lepší, než to čím nás v poslední době bombardují studia.

Ono to asi nebude jenom tak, lidi nenadávají jen kvůli jedné hře. Máš to Mass Effect, Dragon Age, Battlefiel, Dead Space, Fifa, NHL a mnoho dalších.... a co mají společného ? Majitele. A vzhledem k tomu, že defuckto každé z těchto her se vyčítá, že není co bývala a že už to je převážně jen akční slátanina s pár prvky předchozích dílů, tak na tom asi něco bude ne ? Ono to vypadá, že EA má prostě zafixované, že pouze akce táhne lidi, tak na vývojáře tlačí, ať je všechno akčnější. To mají z těch americkejch filmů

Jinak u těch sportů je to zase trochu něco jiného, ale posun je každej rok minimální. Vyjímku tvoří právě letošní NHL 13, které ovšem asi poprvé za 5 let prošlo znatelnou změnou kupředu

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2012 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až vymyslíte něco neklišé a originálního tak pak mluvte do té doby... Řekněte mi co dnešní době není klišé a baví nás to? ? !

hrdina
hrdina
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

re drago : plne s tebou souhlasim. Me primo na...la arogance Hudsona a ty jeho nany pri tvorbe Extended Cut. At se na me nikdo nezlobi, ale tri mesice smolit stupidni tri videa a par nakreslenejch obrazku .... To je zakonceni trilogie panecku. A hraci jako stado ovci jim za to jeste tleskaji a dekuji jim jak nam to skvele dovysvetlili A recenzenti se muzou pretrhnout s desitkama Jo a nezlobte se na me v Dragon Age 2 jsem kritizoval stupidni ukoly najdi - prines a najdi zabij, kez by tu byly

draggo
draggo
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud skutečně odešli kvůli reakci hráčů na ME3, tak jsme odvedli dobrou práci. Celá ta aféra kolem ME3 snad bude odstrašujícím příkladem pro všechny vývojáře, kteří by nám chtěli naservírovat podobný hnůj.

Jinak už mám celkem dost toho, jak všude čtu že ME3 byl skvělá hra s jen zmršeným koncem. Skvělá hra to podle mě nebyla ani omylem.

1) Hlavní příběhová linka - to jsem vážně jedinej, komu přijde "Smrťáci nás vyhlazujou, ale díkybohu jsme právě ve Sluneční soustavě našli plány tajný superzbraně která je zničí" jako naprosto ubohá klišoidní debilita?

2) Dialogy - veškerá hloubka zmizela, pořád jenom přiblblá vojenská hantýrka a patetický kecy typu "Seš skvělej voják Sheparde" nebo "Pro tohle jsi se narodil" nebo "Dokážeme je porazit, vždycky jsme to dokázali" atd... Plus skoro zmizela možnost nějak dialogy ovlivnit, tam kde dřív byly tři možnosti je autodialog občas proložený dvěma možnostmi, které jsou často naprosto stejné.

3) Postavy a společníci - s každým z nich si pokecáte sotva třikrát čtyřikrát, nějaký vývoj neexistuje, kdybych je neznal z 1 a 2 tak mě vůbec nezaujmou. Všechny romance s výjimkou snad Liary jsou trestuhodně odfláknutý.

4) Vedlejší mise - z nich zbylo jen skenování planet a poslíčkování po Citadele, občas proložené MP mapou s boty. Ve srovnání s ME1 a 2 velká bída.

5) Hlavní mise - většinou jen zběsilý útěk naskriptovaným úzkým koridorem bez jakékoliv odbočky. Srovnejte získávání spojenců do války v ME3 a v DAO. V DAO klidně desetihodinová série úkolů se spoustou vedlejších úkolů a malých voleb a několika různými východisky. V ME3 sotva dvouhodinový CoD-like koridor s jednou volbou na konci, která ovlivní akorát číslo v tabulce war assetů.

6) Hráčské volby - prakticky nic neznamenají, je úplně jedno co jste v předchozích dílech udělali, spousta věcí je prostě daná. Z Cerberu je automaticky nepřítel, kterej je tam jenom proto, aby měl Shepard do čeho střílet. Úplně je popřená jeho podstata budovaná v dvojce a knížkách, je zprimitivizovaný a nikoho nezajímá, jestli jste s ním na konci dvojky nepokračovali ve spolupráci.

7) Odfláknuté animace, kopec bugů při vydání, ale hlavně že to mělo multiplayer, že. Mimochodem to, že byl nutný pro dosažení nejlepšího konce byla sprosťárna nejtvrdšího kalibru.

8) Tali jakožto jedna z nejoblíbenějších postav série se dočkala obličeje jen v podobě přebarvené fotky stažené z netu, kdežto reportérka z webu IGN byla hezky vymodelována celá. Od IGN samozřejmě ME3 dostal skoro absolutní hodnocení.

To že jsou přestřelky a grafika fajn z toho dobrou hru nikdy neudělá. Ty věci, na kterých BW vždy stavělo (tzn. příběh, scénář, postavy atd...) zde byly zcela znásilněny a pošlapány. Ten hate byl víc než spravedlivý.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hrdina: Kámo si jak ohraná deska všude píšeš totéž Nám ostatnim se taky nelíbili konce jak mass effectu 3 tak dragon age 2 ale to z toho určitě nedělá zmršenou slátaninu takový názory maji jen děcka. Prostě se už přes to přenes špatnej konec je špatnej konec. Spíš mysli na věci jak by např. mohl ME3 pokračovat jsou leak DLC pravda? Tak tu ještě něaká naděje je.

Logistics
Logistics
Level 1 Level 1
29. 9. 2012 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hej to jsme zesrali tak se zpakujem a jde jinam ne ? určitě si to museli říct takhle

Reklama
Reklama