Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Mass Effect: Andromeda (1.část)

Mass Effect: Andromeda (1.část)

Vydání nového Mass Effectu se nezadržitelně  blíží a  vím, že v našich malých českých končinách se nachází nemalá komunita, jenž Mass Effect s…

17. 3. 2017 20:52
pet-duvodu-proc-podporit-titanfall-2

Pět důvodů, proč podpořit Titanfall 2

Pět důvodů, proč podpořit Titanfall 2

1. 1. 2017 08:47
zbytecna-kontroverze-ci-ospravedlnitelna-kritika

Zbytečná kontroverze či ospravedlnitelná kritika?

Pokud alespoň trochu sledujete dění okolo nové hry série, kterou je Mass Effect: Andromeda, tak vám zcela jistě neunikl den, kdy Bioware vypustilo na…

28. 12. 2016 06:30

Komentáře

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
15. 3. 2018 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Foxhole

Práce na tak velkém projektu je těžká a Drew se natají tím, že pracuje souběžně na svých projektech. Pokud se vrátit podruhé, aby dokončil svou práci, ale potom už neměl sílu dál pokračovat, z důvodu již mnou zmíněných. Z toho co napsal vyplývá, že odešel, aby si uvolnil ruce. Důvodů může být ve skutečnosti mnoho, ale co na tom sejde. V momentální době stačí aby si Bioware zaměstnanec uprdnul a už je z toho všeobecná katastrofa.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
12. 3. 2018 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Jsem realista, nebudu soudit někoho/něco, co jsem něviděl, nehrál, nemohl posoudit. Ten tvůj bordel nění ničím podložený. To, že odešlo pár lidí ze studia není vůbec nic neobvyklého. Děje se to v každém studiu po celou dobu vývoje. Z důvodu XYZ vypršení smlouvy, mentální vyhoření, rodinné důvody, problémy nebo dokončená práce. Nech si soudy pro výsledný produkt. Protože celý tento negativní "press" a nátlak může, věř tomu nebo ne té hře uškodit.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
12. 3. 2018 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Drahá kolegyně. Odchody vývojářů (a nejen scénáristů) od Andromedy započali již při startu pre produkce cca asi 4 roky před vydáním. V tomto případě je to krapet jiné. Drew se vyjádřil, což se moc často nestává a důvod k jeho odchodu jiný.

Měla by jsi také vědět, že potenciální rozšiřování hry nestojí na jednom člověku - ostatně, jako celý vývoj od začátku do konce.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
12. 3. 2018 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přirozeně, lidi opět přehánějí a vidí v tom konec Bioware. Drew na svém blogpostu jasně napsal, že prostě potřebuje voraz, že jeho odchod není zapříčiněn žádnými machinacemi ve vývoji. Na odchod reagoval i Casey Hudson s konstatováním, že jeho práce je hotova, což dává smysl. Drew odešel od BW poprvé v roce 2012. v roce 2015, kdy se údajně vývoj Anthemu stabilizoval - se vrátil, aby dokončil co započal. Paradoxně zakončil svůj blog o tom, že si je vědom, jak lidi budou zveličovat jeho odchod a taky se tak děje. Pravděpodobně zcela zbytečně.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
20. 2. 2018 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Docik

Dvouvteřinová černá obrazovka před každým rozhovorem je nahrávání. At se ti to líbí či ne, ale hádám, že jsi si toho už po těch hodinách nepochybně všimnul, že?

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fordzy

"A uvědomuje si někdo, že v KCD máte k dispozici jeden velkej otevřenej svět bez loadingů? "

Hezký sentiment. Až na to, že se v KC:D nahrává všechno ostatní. Cutscény, rozhovory, mapa a to je mnohem horší. Navíc těch cutscén a dialogů tam není málo. Immersion breaking jako prase.

Našel bych i pár jiných protiargumentů k tomu "tvému" pěkně okopírovanému slohu, ale proč se namáhat, že?

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Stejně jako každý, kdo "flamuje" Anthem vynášíš domeněnky, které nejsou ničim podložené. Nevíš, zda v Anthemu budou partáci, jakou formou s nimi budeš interagovat, volby ve hře jsou, jak indikuje web hry Anthemu. Jak říkám, tvůj argument že "share world" nemůže mít klasické BW rysy je zcestný.

Design takové hry je určitě odlišný ale (a opět se opakuji) nijak to nezabranuje k implementaci fundamentálních "Bioware" aspektů. Star Wars the old republic je MMO, má 8 odlišných příběhů s volbami, partáky, romancemi a přes 3000h příběhového obsahu. To snad hovoří za vše a pokud tě ani tento argument nedokáže uklidnit, tak už nevím, Stačilo by jen trochu zapátrat a ne jen slepě skákat na ten hořící bandwagon. Uvidíš, že to tak horké není.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Já mluvil o Anthem, což je taky předmětem tohoto článku. Anthem může být narvaný příběhem až k prasknutí. Concept "share world" nijak BW neomezuje, aby z toho udělali něco epického. SWTOR si nehrála? Asi ne. Bioware není Bungie. Nechápu tu logiku: můžu hrát MP, který je součástí SP hry a je tedy součástí onoho "live" prvku, ale nechci tu hru hrát, protože jsou tentoktát upřímní o tom, že tam bude zakomponovaný live service, který už měli jejich starší hry? Ale no tak, Pochybuji, že z DA4 by chtěli udělat MMO. Nakonec DA série má své stigma, tedy příběh a postavy, stejně jako KAŽDÁ Bioware hra, nehledě na to, jak moc nebo málo lootboxů, mikrotransakcí, DLCs nebo updatů ta hra má.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

To, co Casey popsal má v dnešní době termín "Game as a service" s tím může být naloženo velmi nepěkně nebo neškodně, ale vzhedem k tomu, že Bioware koketovalo s touto praktikou v ME3/DAI multiplayer, tak by tě to nemělo tolik pčekvapovat. Apropo, proč najednou ta otočka k MP ražení? Možná mě jen šálily mé staré oči, ale nestrávil tu někdo mnoho a mnoho hodin v ARK? Mě nemůžeš obelstít, ženo!

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @hRDLA

[ odkaz ]

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 1. 2018 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @TheEvo

Jde o to, že i DICE má své "kravatáky" kteří se podílejí interně na marketingu hry+ je tu ještě třetí strana (Disney) kteří by si také pokudmožno uřízli z co největšího koláče. Tyto věci tak nejsou prosté-

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 1. 2018 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @shaak

Jen bych vám trochu odjasnil vaše milné dojmy, pane. Andromedu dělalo studio, které již neexitue, Bioware Montreal. Bioware Edmonton, jenž má dvě divize (jedna dělá na novém Dragon Age, ta druhá na Anthem) ti, jenž pracují na Anthem jsou u Bioware skoro dvě děkády, mluvím o jádru lead designérů, EPs, programátorů atd. Brenon Holmes, zmínený ve článku je jeden z nich

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
17. 12. 2017 05:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě je horko jen se na tu holku dívám

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
10. 11. 2017 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koluje takový drb, že EA koupilo Respawn a zavřelo Visceral, protože Respawn Star Wars hra vypadala/vapadá mnohem lépe a ambiciozněji než Visceral hra i v mnohem raněší fázi vývoje. Toto tu domněnku jen posilnuje.

Respawn bývalí infinity ward jsou dosti kreativní a ambiciozní týpci, kteří vždy dokázali udělat kvalitní titul, kdežto Visceral čel po Dead Space 1, 2 pomalu do kopru-

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
11. 8. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SamFisher

Pěkné? Bereš v potaz, že toto je 2D, "2. 5D" hra s kreslenou grafikou? S tou Radeon R9 280X si musejí dělat srandu. Opravdu by mne zajímalo k čemu se využije těch 2GB+ Vram. 🙇

Myslím, že to bude těma 60fps, Ubisoft patrně asi neví jak efektivně optimalizovat grafiku pro render v 60FPS

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

A ona ironie tomu chtěla, že oba odešli ze stejného důvodu, tedy mizerné vedení a nulová perspektiva. Oba se nyní vrátili hlavně proto, že nové EA tu perspektivu má. Anhem je jedna z nich.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mass Effect 3 měl být největším dílem celé trilogie, epický závěr, jenž měl vše uzavřít. Dnešní EA by dalo na splnění všech očekávání dostatek času a prostředků, ale tehdy EA chtělo vše hned od všech svých producentských studií. Mass Effect 3, Dragon Age 2 a SWTOR měli původní deadline na 2011. ME3 byl odložen na začátek roku 2012, ale i tak je na naprosto nevyhovující deadline pro tvorbu tak velké a očekávané hry.

Pamatuji si rozhovory s Hudsonem a producenty před vydáním ME3. Kruhy pod očima velký jak spací pytle, unavený až na hrob. . Celá produkce ME3 byla crunch time. Ale přesto dokázali udělat skvělou hru i přes všechny ty proškrty ve scénáři a designu to dotáhly do skvělého konce. Vývoj her je složitý a hlavně nevyzpitatelný, obzvášt pokud máte za zadkem kravatáky s bičem v ruce.

Představe si co by z takového Witchera 3 vzniklo, kdyby CDPR někdo tlačil do neskutečnýho deadlinu. Ta hra by byla sotva poloviční a kdo ví zda by vůbec vznikla.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Je trochu pošetilé a naivní jeho celoživotní práci zúžit na jeden konec, nemyslíš?

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @heminstein

Válku vyvolala politika Hitlera, nikoliv vojáci. Samozřejmě OSA měla dosti fanatiku, kteří věřili v Hitlerovu víru a jeho cíl. SS v čele s Himlerem, Goeringem a spol. Ale ostatní byli prostě chapi, kteří Hitlerovu vizi nesdíleli, bojovali za sebe, za své rodiny, chtěli přežít a dostat se ve zdraví domů. Nemorální je ten Americký patrionismus, kterým nás pořád média krmí. Za Amíky jsem hrál už od MOHAA 2002 až doposud. Já bych rád za jinou perspektivu. Klidně za obě starny. Nejen, že by to hru rozčířilo, ale zároven by to titutlu dodalo potřebnout autentičnost.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SamFisher

Ne všichni Němci byli náckové

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy se už najde někdo, kdo ukáže odvahu a prezentuje válku i z té druhé "zlé" strany? V těch hrách, filmech, a seriálech to pak vypadá, že to jsou jen Amíci a Rusáci, co bojovali ve válce. Co třeba Polsko? Itálie? Pacifik za Japance? Neee raději zůstane vše při starén dobrém patosu ala Save private Ryan. Murica to táhne a vše sama vyhraje! Bože, alespon, že vizuálně to vypadá pěkně, ikdyž to celé asi bude jen koridorovka se spektrálními výbuchy a nezranitelným hrdinou v hlavní roli.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] Potvrzeno, nejedná se o Dragon Age.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejhorší ze všeho je, že autoři, tvůrci jsou na to co vytvořili pyšní, což jsou samozřejmě PR kecy. Inkvizice má lepší obličeje a mimuku než Andromeda...opravdu netuším jak toho mohli docílit, ale je to tak. Doufám, že xichty a nějaký ty glitche jsou největším problémem Andormedy.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @madPav3L

Je to záznam ze streamu, proto ta desynchronizace zvuku.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
10. 3. 2017 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SamFisher

Rok vydání máš přímo v názvu hry. CD projekt nikdy nelže A možná se Freeman dočká i toho half life 3

Reklama
Reklama