Ubisoft se konečně vyjádřil k plánovanému odkladu Ghost Recon: Future Soldier pro stolní počítače.
V rozhovoru pro zahraniční sajtu Beefjack na toto téma promluvil kreativní ředitel vývoje Jean-Marc Geoffroy, který prozradil, že PC verze není čistým portem a autoři si vyžádali další čas na vývoj.
„Pravdou je, že nejde o obyčejnou konverzi,“ uvedl Geoffroy. „Musíte hru přizpůsobit pro myš a klávesnici, ale hlavně pro DirectX 11 a nejlepší grafické karty, to zkrátka nějaký čas zabere.“
„Na PC jde o vylepšený zážitek,“ doplnil ředitel vývoje, Adrian Lacey. „Pokud bychom se tomu nevěnovali šlo by o prachsprostý port; na počítačích je ale třeba trochu přidat.“
„Jsme si moc dobře vědomi, že Ghost Recon vzniknul na PC a jsme proto nesmírně opatrní a snažíme se hru udělat co nejlepší. Jinak by se fanoušci ozvali.“