Prodeje her Capcomu tvoří z velké většiny digitální kopie
Novinka Prodeje her Capcomu tvoří z velké většiny digitální kopie

Prodeje her Capcomu tvoří z velké většiny digitální kopie

Ondřej Partl

Ondřej Partl

6
Platformy Windows PC Nintendo Switch Switch PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Podíl fyzických kopií chce vydavatel srazit na 10 %.

Reklama

Japonská vydavatelská společnost Capcom na ročním zasedání akcionářů pronesla informaci, že podíl prodejů jejich her je momentálně tvořen z 80 % digitálním trhem, přičemž se tento trend neustále zvyšuje.

Firma následně tuto jejich strategii bude i nadále podporovat, kdy nyní míří na to, aby se povedlo dosáhnout 90% podílu z digitálních her, kdy zbylých fyzických 10 % bude ponecháno pro zákazníky, kteří stále preferují krabičku.

Tento přechod Capcomu se následně daří rychleji, než oni samotní čekali, jelikož v minulém roce byl tento podíl 53,3 %, přičemž se čekalo, že nárůst bude maximálně na 75,4 %.

Ukázka ze hry PRAGMATA, ohlášené na akci The Future of Gaming

Capcom je znám především pro své série Resident Evil, Street Fighter či Devil May Cry. Mimo to vydal i populární RPG Dragons Dogma či akční adventuru Ōkami.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama