Zpět na článek

Diskuze: Prodeje The Last of Us Part II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 6. 2020 05:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: nepotvrzený (nicméně zajímavý) leak ceny obou verzí PS5 i periferií, vč. data vydání: odkaz

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot On to není první leak, který říká, že konzole bude stát kolem 500 dolarů (s mechanikou). Já půjdu určitě do verze s mechanikou. Asi jsem staromódní, ale rád mám hry prostě v poličce. Ale hlavně se mi zdá, že exkluzivní hry časem hodně zlevňují. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 6. 2020 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Obecně všechny hry dnes strašně rychle zlevňují, téměř každá jde sehnat do roka od vydání v nějaké akci za 20$. Já půjdu naopak do bezdiskové verze, nejen kvůli ceně (i když jestli se těch 400$ potvrdí, budu moc rád), ale taky kvůli designu a hlavně kvůli tomu, že mám doma už jen pár disků s hrami, které jsem objednal přímo s konzolí a vím, že další disky už si nikdy kupovat nebudu. Leda kdyby prodávali tu digitální verzi v bundlu se hrou na blurayi, to by byl dobrej fór. :D

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tak u nás ta cena určitě bude vyšší, ale doufám, že ten rozdíl 100 dolarů bude i tady u nás stejný nebo aspoň podobný. Co se her týče, tak hodně záleží na vydavateli. Třeba DMC 5 je za 20 euro, ale takový Sekiro se drží pořád na 40 eurech. :D Kromě toho, rád bych si zahrál ještě několik her z dob PS3, které byly poté remasterovány na PS4 a ty se pořídí fakt jen za pár stovek. :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2020 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Nějak se mi tam nezdá ta věta ,,Sony Interactive Entertainment will launch PlayStation 5 in several countries in the holiday season of 2020" tak to vypadá,že na česko vyjde pár tisíc kusů,pokud vůbec :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 6. 2020 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Geralt: Cena u nás určitě bude vyšší, proto se jako obvykle popídím po cenách konzole a poštovného v sousedních zemích. :) Já, nemaje PS3, jsem dohrál skoro všechny exkluzivity z PS3 éry poněkud barbarsky přes PS Now, sice to mělo svoje technické mouchy, někdy i velké, ale ty hry za to stály. Sam Fisher: O tom už se mluvilo před rokem, že Sony patrně nebude mít dostatek kusů k uspokojení poptávky. Jsou tedy asi jen dvě možnosti, buď předobjednat hned jak to půjde, nebo se smířit s tím, že další kusy budou až třeba za další rok. Hlavně, aby ten nedostatek kusů nevedl k tomu, že se tu cena konzole vyšponuje třeba i na dvojnásobek.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkusím vyjádřit svůj názor, ikdyž budu označen za bůh ví co. Je zajimavé, že ženy v nejprofesionálnějších sportech(např. bojové sporty) si nejsou schopny vytvořit takovou svalovou hmotu jako Abby a to i přesto, že mají možnost perfektně vyrovnaně stravy, nutričních doplňků a trénikových metod. Sám se profesně věnuji bezpečnostní problematice a bojovým uměním. Vyrovnáná strava je klíčem a právě v post-apo by to bylo velkým problémem..... Stejně tak, že by se v post-apo světě naše společnost vrátila ke standartům, které známe z dob minulých. Muži by se kvůli své fyzické zdanosti a odolnosti jali těch "tvrdších rolí", zatímco ženy těch víc ženštějších. To mi brání se sžíst s tímto "post-apo". Nezaleží na tom vytvořit uvěřitelný post-apo svět ale bourat genderové stereotytpy či co... Jen s velkou slzou v oku vzpomínám na takové postavy jako např. Eowyn s filmových Pánů Prstenů - tak nádherná, citlivá a jemná postava. Ale když přišlo na lámáni chleba, dokázala být statečná, silná a být schopna se obětovat pro své milované a přitom bý stále ženou a nejenom "menším mužem"- krásné ztvárnění ženských postav. Ale vlastně Pán Prstenů je propagací bíle nadvlády, rasismu a homofobií, protože tam nejsou žádní homosexuálové. Je smutné, jak rychle dokázala SJW/feminst politika získat kontrolu nad videoherním průmyslem. Ale dneska většina woke znuděnců ani neví, že existuje něco jako Zákoník Práce, kde je jasně napsno, že ženy mohou unést pouze 20kg zátěž, zato muži musí unést 40kg a má to své odůvodnění... Nemluvě o dalších věcech - tvrzení, že Ellie je jediným hratelným charakterem, nebo že Naughty Dog vměnil až 70% procent zaměstnanců(i mnoho členů "senior" týmu), to že se z NG stala manufaktura bez možnosti vyjádřit svůj názor. Předem děkuji označení za homofoba, xenofoba, rasisty, misogyna, atd.....

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter Abby je na steroidech. Mě jen zajímalo, kdo jim je dělá. Ale v USA se dávají běžně do krav, tak možná tohle jim zůstalo, když i nemocnice nebyl problém? Žádné továrny jsem sice neviděl, ale to je už detail. A viš, co je nejhorší? Že to všechno jsou jen detaily proti tomu "příběhu" :D Takže máš pravdu, ale všechno tohle přežiju a hru si užiju. Jinak já už dnes hrál, tak jsem zase tady :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
28. 6. 2020 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter S tím návratem do dob minulých bych si nebyl tak jistý, tohle by dost záleželo na více proměnných a ani tak bych si tím nebyl jistý, i při nejčernějším scénáři. Protože ono to s tím gendrovým rozdělením není tak snadný, hlavně celý tenhle koncept úplně nebyl standartám tak jak ho vnímáme dnes v předkřesťanských dobách, například skandinávci, (Pokud někdo vytáhne seriál Vikingové, tak se neznám :D opravdu to má dost daleko k historické přesnosti, protože "Vikingové" předně byly rybolovci, obchodníci, farmáři a teprve až potom nájezdníci, a už vůbec nebudeme mluvit o tom, jak použili křesťanský pohled na jejich božstva atd.. ) Přesněji nemohli si dovolit nějaké větší dělení na muže a ženy, stejně jako neznali například pojem homosexualita (která se nepovažovala jako něco pohoršujícího) Pokud by svět byl opravdu až v takových "srač..." tak je naopak dost pravděpodobné že spíše stejně jako u nich by si třeba takový luxus rozlišování nemohli dovolit, nebo neměli důvod takové rozdělení zavádět a bylo by to o volbě. Potom by záleželo komunitu od komunity, jak je to tam s vírou, počtem žen a mužů, či na kolik stojí na zásadách dnešního světa, protože byla by hloupost věřit, že během nějakých 30 let by vše tohle v nenávratnu zmizelo a lidé na to hned zapoměli, atd. Reálně je těžké předpovídat, jak by to v takovém světě vypadalo.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Ahhh, genderový bijec AsuraCzech, ještě dodnes dávám na svých přednáškách a panelech ty příspěvky o tom, že "práce na poli je stejná jako v bezpečnotních službách", nebo "fyzická zdatnost už není nejdůležitým faktorem"..... Pohlavní dělení bylo klíčem v minulosti a nejspíše by bylo i v tomto post apo světě. A to už kvůli fyzickým faktům nebo základům jako rození dětí a udržitelnosti populace. Nečtěte tolik švédské feministické propagace. Ano, během 30 let by to nenávratně zmizelo. Jednodušše - kdyby měl dnešní člověk někoho ubodat nebo usmrtit vlastníma rukama, tak by sem jim to nezměrně zhnusilo, ale v tomto post-apo světe je to standartem. Lidi zahodili ty nezákladnější zábrany a jsou schopni vraždit nejbrutálnějším způsobem, ale stále si drží sve genderové/feministické zásady? To je k smíchu.... Lidé jako vy by potřebovali osvětu, aby pochopili jak ta lidská psýcha funguje a jáke následky na ni mají tyto činy - rozpárat někoho nožem a poslouchat jeho umírající nářeky, atd..... A můžeme to předpovídat, jak by to vypadalo a hodně odborníků se tomuto věnuje a věnovalo. Dál už se k tomu nebudu vyjadřovat a plýtvat svým časem.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi to vůbec nehrál a nebo nepochopil, co génius chtěl říct, ne? Ale podle něj to teda jasná desítka není, tak teď nevím... :D https://www.youtube.com/watch?v=A5bw4CmLZcY

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jezis, to ty uplakany furt bavi? Hodne komplexu kvuli jedne hre, jde videt ze lidi uz zase vymysli kokotiny a nemaji co delat. Pokud se mi neco nelibi, proste si toho prestanu vsimat a jdu se dal venovat necemu, co me bavi a rad tomu obetuji svuj cas. Rekl bych, ze to tak funguje u vetsiny racionalnich lidi. No ten mindrak nekterych je uplne jinde, dost se podobaji tem aktivistum co se nam snazi protlacit moderni LGBT a rasove trendy. Velmi usmevne, ze na to sami nadavaji a chovaji se naprosto stejne :-D

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Tak kámo jelikož pro mě TLOU byla best game of all time. Tak tohle fiasko budu mit hodně dlouho v žaludku. Ještě když ted nevím jestli prodat tu sběratelku dokud má nějakou hodnotu :D

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Jestli je zabalená, tak bych počkal, protože takhle špatná hra bude mít speciální sběratelskou cenu časem. Nejhorší hra od ND :D

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Vitej, ty jeste zijes? :) Tohle dokazu pochopit, ja to tak mel treba u GoT, v zaludku mi to lezi v podstate doted, ale jednou dvakrat jsem se k tomu vyjadril a dal to neresil, byla by to pro me ztrata casu a stejne tim nic nezmenim. A uz vubec bych si nedovolil shazovat nazor jinych, jak tu nekteri delaji. Lide jsou ruzni a libi se jim rozdilne veci - jesteze tak, jinak by si drtiva vetsina lidi nenasla partnera protoze by vsichni jeli po tom "jedinem spravnem typu". Respektuju nazor, ze se to nekomu nelibi, ale nesnasim kdyz se nekdo svuj nazor snazi vnucovat jinym. A musis uznat sam, ze 0 recenze jsou proste mimo a cisty hate. Ikdyz by se mi nelibil gameplay ani pribeh, technicke zpracovani patri k tomu nejlepsimu co herni prumysl nabizi a i to by se melo odrazet v hodnoceni - stejne jako se odrazi, kdyz vyjde nedodelana hra plna bugu. Nebo to vidis jinak?

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Já respektuji, když ten názor má hlavu a patu. At už je negativní, nebo pozitivní. Naneštěstí, od většiny těch Sony fanboyů, co tu jsou od dob dávných se tohle čekat nedá. Krásnej příklad těchto diskuzí :D https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/comments/hgr2xy/to_be_fair_you_have_to_have_a_very_high_iq_to/

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Ale některé hodnocení nemusí mít úplně hlavu a patu, o to jde. Nebo to nemá hlavu a patu pro tebe, ale pro daného jedince ano. To je tak kolikrát i v reálném životě. Už jsem byl zamilovanej do ženské, u které vím že se chovala jako kráva a i z praktického hlediska dle mého nebyla moc použitelná. No ty emoce tam stejně byli a strávili jsme spolu pár pěkných let. Stejně tak třeba u filmů - jsou kousky, kde vím, že příběh ani herecké výkony nejsou bůhví co, ale stejně se mi ten film líbí a můžu se na něj dívat pořád dokola ikdyž má obecně horší hodnocení. Narozdíl od nějakých kvalitnějších kousků, které ale vidím jednou a druhé shlédnutí mne už nebaví. Já obecně logiku miluju, ale už dávnou jsem pochopil, že jsou věci na které je logika krátká :)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Tak to pozor! Na co je logika krátká? :D

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Obecně na emoce, které nás ovládají ať se nám to líbí nebo ne. Což si mohl pochopit z předchozího příspěvku, když si tak inteligentní a ostatní ne, jak nám tu předhazuješ. :-D Vem si takové umění, z pohledu logiky je jedno z picassových období totální blbost a pouhé čmáranice, ale řada lidí to umí ocenit a něco jim to dává. A hra je do velké míry umělecké dílo ;)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Já to chápal, ale zeptat jsem se musel. Příběhy musejí pro mě dávat smysl, stejně jako lidé. Charaktery z jedničky se ve dvojce chovají jinak, to není dobře. A působit to může jakkoli, nezajímá mě to, když tam chybí ta logika. Hra může být umělecké dílo, ale tady nic takového není. Tady je jen špatný příběh a velmi dobrá technická stránka. Hratelnost je extrémně natahovaná.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Očividně nechápeš. Nehrál jsem, ale charaktery o pár let zestárly oproti jedničce, ne? Člověk se časem mění, to je naprosto logické, přirozené a reálné. To, že se změní k horšímu nemusí být příjemné, ale i to se stává a poměrně často. Naopak nelogické by bylo, kdyby byli lidé celou dobu stejní, jakoby neovlivnění událostmi, které se udály. Říká se tomu vývoj ;) Pro tebe umělecké dílo není, pro někoho být může. To je to o čem mluvím :-D No nic, končím. Přeji méně komplexů do života ;)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Ufff, tady to řazení je brutální :D Reaguju na ty charaktery. Ne, je to jen 5 let, to se nic nemění. A pokud jo, tak to musíš zase ukázat. Prostě obhajuješ něco, co jsi neviděl. Někdo vzal postavy z jedničky, změnil jim osobnosti a začal vyprávět nějakou patlaninu, která sama o sobě má asi nějaký smysl, ale ne v kontextu jedničky. O tu jedničku mi jde.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Jo jinak stále žiji :D od toho co je Zing v novém kabátu jsem se nezapojoval, protože to o proti histoii vypadá hrozně no. Moje milované TLOU mi ale nedalo spát.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Taky jsem se dlouho nezapojoval, protože nový vzhled byl rozbitý včetně funkcí. Poslední dobou jsem se ale začal vracet a musím říct, že s tím udělali pěkný kus práce. Ikdyž mi starý design vyhovoval více. Jinak funboye a hatery moc neřeším, viz předchozí příspěvek. Něco jako objektivní názor neexistuje a nikdy nebude. Rád si udělám ten svůj :) Já osobně čekám na PS5 (4 ku jsem vynechal), tak se snažím vyvarovat spoilerům. Hru proto zatím nehodnotím, ale ten humbuk je kolem toho slušnej.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Nulu beru jako protest. Nejsem profi recenzent a nenechám si pro sebe, že ta hra neměla nikdy vyjít. Proč tomu dávat víc? A také nechci nikomu nic cpát, ale když příběh píšou malé děti, tak s tím mám problém. Když jsem se ptal plno lidí, co se jim líbí, tak začali vymýšlet věci, které tam nejsou. Třeba pár lidí říká, že za konec může Lev. Jako fakt? A kde to tam je?

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2020 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Proč by to měly psát malé děti? Protože se ti to nelíbí? Tvůrce to přece dělá podle sebe, ne podle tebe. Proč by ta hra neměla vyjít, jsou lidé kterým se líbí a bavila je, ikdyž třeba ne topově. Protože se tobě a některým dalším nelíbí? Co je tohle za sebestřednost? Ano, ale protest není relevantní hodnocení po kterém tu tak křičíš. Je to v podstatě fanboyismus z druhé strany škály. Takže dávat 0 na truc je v pořádku a dávat fanboy 10 už ne? Pokrytectví, které tu předvádíš je fakt něco. Jak ty moderní feministky :D Každopádně tohle je jeden z příkladů, který dále nestojí za můj čas, takže na tebe dál reagovat nebudu.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Protože to tak působí? Je to patlanina něčeho bez hlavy a paty. Tohle se jim mohlo stát i třeba proto, že neuměj řídit velké projekty. Proto jim všichni po U4 odešli. Pokud se to někomu líbí, tak to snad neznamená, že to mělo vycházet, ne? Mělo to být pro fanoušky jedničky. Tohle mohl být spinoff od narušeného Neila a všichni by věděli, že to bude o ničem. Hru si nehrál a budeš tu něco řešit? Zbytečné. Až dohraješ, tak se stav a probereme to.

Paulx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Chepa já mam specialni edici a myslim, ze taky poletí rychle do bazaru po tomhle trash story.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak PewDiePie 6/10. Mediocore. "Wouldn't play it again" 138k lidí se dívalo.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Ještě jsem neviděl jediné video/stream kde by tomu někdo dal lepší hodnocení jak 7/10. Všude je to stejný - špatně poskládaný příběh, který se lidem nelíbí ve finále + spackanej konec.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Je to totiž přesně tak. Tím celou hru zabiješ.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení, i špatná reklama je pořád reklama a ND si mnusí mnout ruce :-)) Pepa: vidím jak ses tu rozjel s komentářema a tobě ta hra fakt asi nedá spát jako jiným tady u kterých sem myslel, že už dají pokoj ... já bych to neviděl tak černě, buď se ti to bude líbit nebo nebude, každý si na tom najde svoje + a - ... a polemizovat o příběhu jestli má být takový či makový a jestli to někdo pochopil jak měl mi přijde už trochu mimo ... kor když to srovnávaš, cituji: " slabším myšlením ". Každý si z té hry vezme to svoje, někdo třeba příběh neřešil a užil si gameplay, někomu zas vadí zabíjení psů (trochu me překvapilo, že zabít stovku lidí né ale psa ano, ale budiž pochopím to), někomu zas LGBT a podobné věci ... zkrátka tahle hra je a má být kontroverzní ... za to jednička byla jako "americky filmy" s happyendem na konci. PS: aby nedošlo k omylu tak jedničku mám stále raději 😉

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas To je pořád dokola. Nikdo nechce takhle tragickou reklamu. Kontroverzní není, je prostě jen dementně napsaná. Kontroverzní by bylo v chatě nikoho nenechat a hrát celou hru třeba za A. Nemůžeš udělat sračku a pak říkat, že komu se nelíbí, tak ji nerozumí. Takhle to funguje jen u recenzentů, kteří jsou evidentně mimo.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Tak rozhodně netvrdím jak zminujes komu se nelíbí, že ji nerozumí ... respektuji názory všechny, spíš sem narážel na to "smýšlení", ale to nechme být. Jinak k tématu... (dám radši do spoileru) ~~ Upřímně kdyby v chatě všechny zabili tak by mě to vubec nepřekvapilo, spíš naopak :-)~~ ... Hele 100 lidi 100 chutí ... už když sem viděl ty leaky před koupí hrou tak sem věděl, že to budou dva tábory lidí (no spíš 10 taborů) a ani si to nechtěl koupit, ale názor je si lepší udělát sám za což sem nakonec fakt rád. Příbeh je napsaný jak je napsaný a jediný kdo ví jak to zamýšlel je sám autor ... o tom ostatním tu můžem diskutovat, ale k závěru se nedovedeme ... ty by si to třeba napsal lépe, což ti nevyvracím, ale někomu zas naopak sedne tenhle řekněmě "chaotický" příběh, nemůžeš holt uspokojit všechny.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Ano, ale já nemám rád tohle relativizování, protože je cestou do pekel. Ženský tohle dělaj pořád kvůli manipulaci. Hry nejsou nějaké, hry se dají přesně hodnotit. Všichni vědi, že je to technický masterpiece, je to přece jednička. Ale ten příběh to jako hru zabije kompletně. Takže je to jen pro lidi, kteří nic nechápou, nebo neřeší příběhy a nebo jsou trochu ujetí na píchání nožem do krku. Ano, to logicky dává největší smysl. Vše ostatní je nesmysl a potřebuje vysvětlení. Pak by to byla kontroverzní hra, které by neměla obdoby :D To bych možná i ocenil. Takhle je to nucený nesmysl. A takových děr je v tom příběhu asi milion. Právě jsem nic neviděl před koupí a věděl, že to bude pecka. Pořád jsem nevěřil a hrál dál. A nakonec takovej shit. Takže respektuji lidi, kteří to milují, ale bude jich snad málo a na MC by to mělo mít tak 70. Kdo tomu dal 10/10, tak není recenzent, ale nějaký amatérský hráč, který nic nepozná. Nic proti tomu, ale je to tak.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa V pohodě, jen sem tomu chtěl více porozumět proč to tak nelibě neseš 😉 Já bych upřímně vynechal u recenzí ty čísla, myslím si, že text je duležitější než to čísilko na konci a nebo ho alespoň nahradit textem typu " pruměr, super, atd " když už to ta komunita vyžaduje :-)) ... A ten příběh se u mě mísí pocity nasranosti, pochopení, kroucení očima, atd, prostě od všeho něco ... a tak trochu si říkám, že to byl záměr

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Také mám rád, že se k něčemu dostaneme a nemusí to být něco, co mi přijde fajn. Ale tady to prostě vypadá, že desítku tomu dal každý, kdo to nedokáže ohodnotit. Alespoň tedy hra ukázala, jak neschopní recenzenti existují a bude to mít velké následky. V ČR to neřeším, tady to dělají lidi jako charitu, tak nečekám, že něco umí. Jinde to tak ale není, tam je to normální práce. Stačilo by napsat, že ta hra nenavazuje na jedničku a je z úplně jiného světa. Ideální pro trochu narušené jedince. Ale jinak vše ostatní je špička. Když pominu, že ani 60 FPS mód neudělali, což je lemplovina. Ano, snažím se ho pochopit už několik dní a nevím. Záměr asi ano, ale na koho to může fungovat? Takovou hru přece nikdo normální hrát nechce. Mě tam vůbec nic nezajímalo. Beru to jako ztracený čas. Žádné rozuzlení, žádná zpráva, jen můj ztracený čas. Píchání do krku mi fakt nestačí, abych se cítil dobře při hraní :D A k tomu všemu zničení TLOU světa.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas V tomhle to měl super Conan v Clueless gamer :D dával třeba "na stupnici od tmavé po světlou, tahle hra je pomeranč " :D a nakonci dal palce nahoru :D takže každý si z otho odnesl co chtěl, výsledek pobavil a nikdo nemohl říkat že té hře nadržuje nebo naopak že je hater

Žeryk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Kdo tomu dal 10/10 je amatérský hráč, který nic nepozná? Každý kdo dal 10 to není schopný správně posoudit? 😀 Kamo, vždyť si výše psal, že taky nejsi profi recenzent, tak by mě zajímalo jak se tedy profiluješ 😀 takový bomby tady.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
27. 6. 2020 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa S tebou je to furt dokola, jen všechny urážíš. Hele, když jsou recenzenti mimo, dělaj charitu a nemaj plnohodnotnou práci + všichni kdo tomu dali 10/10 jsou slabšího myšlení (podle tebe i šéfredaktor tohoto magazínu), tak proč nenapíšeš svojí recenzi/filozofickou úvahu a nevydáš to? Jinak, být šéfredaktorem, tak ti okamžitě napálim ban na IP ! Myslim, že by tady bylo hned o několik trollů míň.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Špatná reklama není dobrá v long run ale. Teď se o nich možná mluví, ale podivej se na GoT nebo SW. Nikoho už to nezajimá.

Scofa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A dívám se že se Twitter Playstationu převlekl do duhová, že by agitovali za lgbt komunitu?

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
27. 6. 2020 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scofa Ale třeba Playstation Russia nebo Middle east mají normální logo, Bethesda a další to mají taky tak, dávají si duhu jen tam, kde se jim to hodí.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scofa Každý rok v červnu členové LGBTQ komunity slaví tzv. Pride month, během něhož dochází k oslavám rovnosti manželství homosexuálů a heterosexuálů a jiných věcí s touto problematikou spojených. Světové firmy pak svá loga převádí do barev duhy, aby vyjádřili svou podporu k těmto komunitám (samozřejmě se jedná i o marketingový tah), podobně jako tomu je třeba v říjnu, kdy se jedná o měsíc podporující povědomí o rakovině prsu, kdy firmy zase své logo dělají růžové.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Občas jsou to i in-game bonusy. Třeba Forza Horizon 4 rozdává tématická auta k podobným akcím. Teď rozdalo duhové Pagani :D

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Duhové Pagani? To...to zní ještě více nechutně, než tuning aut na přelomu tisíciletí. :D

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ach...co to udělali. 😭

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
27. 6. 2020 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně těm haterům co hru viděli max na youtubu tečou nervičky.Ale jak prodejní čísla tak i recenze mluví jasně. A po tom co jsem viděl jak vypadá Cyberpunk Je TLOU2 jasná GOTY.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin Prodejní čísla jsou kvůli skvělé jedničce. Recenze už dávno nefungují. Třeba věci od Nintenda, to je automaticky 10, i když ta hra je o ničem. A MC má už přes 50k negativních recenzí. Stalo se to někdy už?

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
27. 6. 2020 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Sám jsi si odpověděl.Recenze těch kteří hru ani nehráli nemůže nikdo brát vážně

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin Každý den přiskočí tisíce nových recenzí od lidí, kteří dohráli a jsou tak znechucení, že si udělají účet na MC. To žádná jiná hra nedokázala. Ta blbost je natažená na 30 hodin úplně zbytečně, takže dohrát to trvá pěkně dlouho. Já jel v průměru 7 hodin denně. Někteří tedy zjistí až za pár týdnů, co strašného to je.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
27. 6. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Ale to víš že jo prosím tě😃😂ty tisícovko recenzi 😂😃😂 Pošli odkaz....

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas A víš co je nejlepší? Že posílat recenze není tak jednoduché, protože buď to blokují a nebo je to rozbité. Podle mě by tam mohlo být několikanásobně více. Aktuální stav je přes 50k negativních recenzí, což asi nemá konkurenci. Neříkám, že tu hra není třeba dobrá pro hloupé lidi, ale evidentně je tam nějaký zásadní problém. https://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-last-of-us-part-ii/user-reviews?sort-by=date&num_items=100&dist=negative

­ ­
­ ­
Level 1 Level 1
29. 6. 2020 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Už to MC trochu promazal a ND si zaplatil par recenzi ve stylu 10/10 ''masterpiece'' bez jakekoliv skutecne recenze hahahaha

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin Tady na zingu tečou nejvíce PEPOVI jak tak vidím...😃😃

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Tak co mám dělat? Zničili celou jednu značku, což jsem už zažil několikrát. Prostě amatéři jsou dneska všude a to mi vadí. Jak moc těžké bylo neschopného Neila vyhodit a udělat skvělé pokračování? Dvojka je jen jednička, která je větší a nemá příběh. To není žádné umění. Technicky je to úžasné, ale na té technologii můžou dělat další hry, takže to nevadí. ND vždy bývalo R&D průkopník, takže technologie jsou od nich často pro všechna Sony studia. Zároveň chci vědět, proč to někdo může označit za dobrou hru. Je super tady vidět ty názory, abych si dotvořil obrázek. Já nikoho, kdo by to měl rád, z okolí nenajdu, protože mám kolem sebe lidi, kteří jsou v pořádku a myslí jim to. Chci právě pochopit i ty, které neznám a líbí se jim to.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Moc to řešíš, hru prodej a mávni nad tím rukou. Za peníze si kup jinou. ND si hru udělal podle sebe a internet se může zbláznit. Lidi mají moc času řešit pí#oviny..tak nebuď jeden z nich

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Ano, nedělám věci jen tak. Nehraju, abych zabil čas, ale aby mi to něco dalo. Není problém v ND, ale že tam jsou lemplové, kteří neumí nic. Tohle není staré ND, které dělalo jednu pecku za druhou. Můžu najít plno problémů s Uncharted, ale pořád to patří k tomu nejlepšímu, co jsi mohl hrát. Hry předtím také. A TLOU všechny zkušenosti dalo dohromady. A dokonce Amy Hennig na tom nedělala a bylo vidět, že to pomohlo. Evidentně tam bylo dost talentovaných lidí, ale Neil to nebyl. Co bych měl hrát? Plno jiných značek je už zničených. Na tohle jsem se těšil roky, protože i kdyby to bylo horší než 1, pořád je to to nelepší, co můžeš hrát. A pak dostaneš tohle, co nedává vůbec smysl. Je to jako od malých dětí, které jsou nemocné :D

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Tak jestli máš tolik času, tak to reš, hejtuj, dislajkuj všechno. Možná tím něco změníš ( třeba konec hry) nebo se zamestnej u ND, zmrdej je a pak vydej top game.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Čas určitě mám, to je herní čas. Místo abych v pátek hrál, tak jsem si četl o příběhu. Nic měni nepotřebuju, ale rád bych, aby ND dostali jasnou zprávu. Příští IP může být velká pecka. Právě s tím zaměstnáním je to těžké, protože všude jsou lemplové (podívej, co se dnes vydává za hry). Halley Gross dostala tak velkou zodpovědnost, i když sama nic asi neumí. Co má za sebou? Vůbec nic a evidentně nemá talent. Takoví lidé dostávají šance. Mně ji nikdo třeba nedá. Je to vždy o náhodě, ale lepší příběh by napsalo 90 % profi scénáristů. Obecně nemám problém s divným příběhem. Ale ať se to nejmenuje TLOU. Postavy z jedničky jsou top lidi, protože přežili tolik let. Joela se bál celej Boston. A ve dvojce jsou to všechno retardi. Jen je znásilnili pro svůj hloupý příběh.

bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Pepa a Chepa ,neni to jeden a ten stejny borec co to hraje na forech??bo se mi zda ze tady behaji sami pepici v komentu a nehraji.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bloodporn já jsem tady od začátku Zingu ty ňoumo. A znovu říkám, dohrál jsem to před několika dny a teď jen zapaluji svíčky za bývalé nejlepší studio.

Paulx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Já souhlasím tohle je plivanec do tváře všem fanouškum co se týče příbehu. Zklamaní... A to u me bylo ND top studio.

Mety15
Mety15
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem si hru užil. Příběh bych jako blbý neoznačil. Příběh je na pochopení složitější, takže se nedivím, že ho spousta lidí nepochopila. Jsem zvědavý na další hru od ND. Pokračování TLOU bych teď nechtěl, byl bych raději za nějakou novou značku.

Scofa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mety15 Spíš je strašně tupý a jednoduchý, jako většina dnešních Hollywoodskych filmy! Se mi líbí jak ti co se jim hra líbí, argumentují že je příběh složitý na pochopení, já už normálně chytám záchvaty smíchu :D

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scofa Příběh na pochopení složitější :D :D :D No to ale nemyslíš vážně, že ne :D

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mety15 Já bych bral spíš nějaký DLC... Jako třeba ten mezikus Ellie s Dinou mezi Jacksonem a Seattle Day 1. Přece jenom to byla štreka. A přes Washington zřejmě jeli taky , kde by bylo hodně co ukazovat.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys [spoiler=""]To tě fakt zajímá tohle? A že v divadle všichni skoro umřeli a dostali se zpátky? A jak? Chápeš, jak moc nereálný to je? Banda skoro mrtvá bez doktora a vybavení, ale všichni se dostanou zpět.[/spoiler]

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Tak znova.... "Jako třeba ten mezikus Ellie s Dinou mezi Jacksonem a Seattle Day 1" ... už chápeš ?

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo to tu čtyři dny zpět? Jak moc nám to ještě chcete vnutit? Xzone se asi bohatě předzásobil a teď jim to tam leží. Na metacriticu je docela zajímavé čtení. Desítková hodnocení fanboyů je samozřejmost přeskočit stejně jako to hodnocení tady - teda kromě Gabriely nebo jak se slečna jmenuje. Protože tam jsou obvykle jen zaslepené ideály a hluboká ignorace. Je jasné že to desítka ani zdaleka není stejně jako první díl a už devítková hodnocení začínají být docela rozumná a překvapivě bez spoilerů. Chválí se gameplay což je pro mě velké překvapení protože se zdá že se nikam moc neposunul ale těžko soudit - nejnižší nabídka byla 800 a já za to víc jak pětikilo nedám takže jsem to ještě nehrál a nevím jestli i budu po tom co se o tom říká - jen mě baví ta kontroverze. Ale poukazuje se tam na díry v příběhu které se tu ochotně ignorují a všude jinde by se vytáhly na světlo tak pyšně a ochotně že by člověk i věřil že si je recenzent ochotný je nechat vyjet na bicák nebo rovnou na čelo. Celkovou odfláknutost a zmatenost příběhu, odcizení od značky, hraní za zbytečné postavy bez hloubky a ždímání emocí kde žádné nejsou, jsou jen povrchní a nebo nedávají smysl - něco jako smrt postavy v prvním díle za kterou hrajeme deset minut a má nás to dojmout. Osobně mi to k ND ale moc nesedí. Tam sice jsou na naivní příběhy plné klišé ale bývají bez takhle velkých děr - ano Nathana sice přítelkyně najde v obrovské džungli tak že jde za střelbou a Joel jen tak narazí na bráchu když jde náhodou kolem a hodně, hodně se mu to hodí ale to řadím pod naivitu né do příběhových děr. Hodně tam asi bude hrát roli to že od toho lidé čekali až moc protože mají první díl za výbornou hru kterou hráli jako děcka a nostalgie je nejlepším lhářem. Na druhou stranu jsou ale v hodnocení střízlivá i některá větší média. :D

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines To jak se ta hra snaží, aby člověk měl rád Abby je do nebe volající a vůbec to nefunguje. Nikdy jsem se nedíval na dlouho hodinový streamy, ale videt a slyšet Pewdse jak je zklamanej, když hraje za Abby mi opravdu dalo naději, že lidi nejsou ještě tak dumb a nesežerou všechno co jim naservirují. Líbí se mi, že lidi napíšou jenom trošičku negativní konstruktivní kritiku, a už lítají palce dolů. Už proto je to tady k smíchu.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Ta hra je špatná, říkal to PewDiePie na streamu...

Mety15
Mety15
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan To, že to řekl PewDiePie je jen jeho názor. Když si člověk převezme názor od někoho jiného a neumí si udělat vlastní názor, tak je to jen ovečka ve stádu.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mety15 To Mety15 vysvětluje ta desítková hodnocení. :D

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Aha... Tak pokud to nějakej "PewDiePie" říkal , tak vlastně by to měli říkat všichni. To mě nenapadlo, že to takhle funguje. Prosim vás kdo to je ? To je nějakej herní bůh ?

Anonymní fanoušek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, ta hra je skvělá, stejně jako příběh. Jenom spousta lidí nepochopila konec a hodně klíčových okamžiků hry. Třeba petice za změnu? WTF! Jsem fanouškem naughty dog, tlou je ma nejoblibenejsi hra a nemyslim si ze by tlou2 bylo špatné, je to skvělá hra. Když ji hrajete s nechutí a hledáte chyby, hra pro vás bude špatná. Pokud jste ale fanoušek a hru chcete prožít, tak vám řeknu že tlou2 ve vás vyvolá pocit štěstí, vzteku, bezmoci a nejednou i pláč.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anonymní fanoušek Pláč jen z toho, jak někdo zničil značku. Jsem měl po titulcích dojem, že někdo tu odplatu určitě do svých rukou veme :D

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, lituju moderátora diskuse na herním webu, prosekávat se tímto plevelem (nejen zde) by bylo dost i na Indiana Jonese. Některé očividně popadlo běsnění jako Ellie, ale proč? Je to dospělej příběh o tom, že každá mince má dvě strany https://66.media.tumblr.com/b2832a7f030db40ee53045b743f31d21/tumblr_pevkxjCcZM1wke126o2_1280.gif

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox [spoiler title=““]Počkej, to mi chceš říct, že udělali příběh o tom, co každý ví? Proto mi přijde, že tam nic není? A dospělý na tom je co? Že je tam sex scéna, kde jí ho tam strčí po 5 vteřinách bez přípravy? To hodně dospělý...[/spoiler]

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Snažim se nepoužívat spoilery, ale příběh je dospělej daleko v něčem úplně jinym... jestli tobě tohle příjde jako vrchol dospělosti, tak tě asi nepotkala a nebudeme si ani rozumět

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox [spoiler title="pomoz mi"]Tak to sem napiš, ať to pochopím. Zatím to vypadá, že to mají rádi jen lidi se slabším myšlením. A te scéna ukazuje, jak moc nevyzrálí lidé to dělali.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Jak se dělá spoiler, abych to někomu nekazil?

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Označíš text, kterej tam chceš dát a zmáčkneš spoiler

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Super, dík. Může mi tedy někdo říct, se jim na tom líbilo? Stačí jen krátce. Já na příběhu nemám rád, že nedává žádný smysl a že postavy psal někdo, kdo to nikdy nedělal.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Víš, když kvůli pomstě obětuješ všechno a všechny a nezbyde ti pak ani vlastní JÁ (ženství u Abby, když se přidala k vojákům) a ani odkaz na milovanou osobu (Ellie si pak nemohla zahrát na kytaru), tak přijde ten zlom. Ta sebereflexe. Uvědomění si reality a hodnot. Líbila se mi dramaturgie, scénář, kamera, režie, grafika, ozvučení a hudební doprovod a gameplay mi taky sednul (kromě bossfightů a storytellingu jsi nemusel nikoho zabít). Stačí nebo jsem člověk se slabším myšlením?

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox ~~To právě ale není z toho zřejmé. Abby měla nějakej osobnostní problém, když si vybrala takové týrání. Z toho plyne, že tu chatu měla vystřílet. Nemůžeš nechat nikoho živýho, když jsi zabiják jako ona. Pokud to neudělala, musíš to přesně vysvětlit proč. Abby byla na steroidech (nebo má genetickou vadu), což ti mění psychiku. Proč byla? Jak to změnilo psychiku? Jak se jí změnilo myšlení po té odplatě? Nevíme. Je to ale podstatné. A co ty děti? Proč je zachraňovala? OK, tak proč pak neřekla Ellie, že zabíjení je zlé? V divadle mohla říct Ellie, že se na to vyserou, že to nikam nevede. Lev vše vyřešil. Proč on? Ellie mohla Abby normálně zastřelit a bylo by vše OK. Nebo jako se mám stát obětí podivného scénáře? A Ellie si to uvědomila? A proč? A proč to nevěděla předtím? A jak víme, že si to uvědomila? Prostě tam není dost infa k ničemu. Ale někdo v tom to info musí vidět, to je jasné. Vše kromě příběhu je skvělé. Se slabším myšlením nevím, ale nevidíš tam jasné rozpory. Ten příběh nedává žádný smysl, pokud k němu nepřidáš tak 3 hodiny informací. Místo vaty z gameplay se tam měl dát ten příběh - postavy. Začátek mi přišel postavený na tom, že Joel připravil svět o vakcínu. Nikdo o vakcínu nestojí. Nemá vůbec smysl v tom světě. A nějaký táta nikoho vůbec nezajímá. ~~

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa "Prostě tam není dost infa k ničemu. Ale někdo v tom to info musí vidět, to je jasné." Já tam to info jasně viděl a hned několikrát a i pochopil. Já zase nerozumím, co na tom nechápou ostatní.. :)) Ale nemám čas se tu rozepisovat a vysvětlovat, promiň :)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Já tomu přesně rozumím a musí to tak být. Je to prostě o tom, že je to psané pro lidi, kteří to sami psali. Já to považuju za mizernou kvalitu, ale někdo to tak prostě má rád. Svět je toho plný a není to nic proti nikomu. A dokonce Neil vysvětloval ty záblesky, aby to jako lidem došlo. Co by jim jako mělo dojít? To chápeš ty, ale já ne. Takže to byla hra pro tebe a Neila. Z toho jeho stylu nic nepoznám. Ale to je v pohodě, on si publikum najde a já si musím najít novou značku, když tuhle přebral Neil. Fakt myslím, že jsme se dostali k tomu, čím to je.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Kolik ti je Pepo? Jestli to nebude tim třeba :))

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Skoro 40, takže také tipuju, že by to tím mohlo být :D Prostě on to dělal pro svoje lidi a zapomněl na to, že je lepší to udělat tak, aby to bylo dobré.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Já osobně už diskuze u TLoU2 ani nečtu, jen sem tam nakouknu jestli nadále píšou ty samá individua co jen mají potřebu za každou cenu tu namlouvat všem jak je to špatný a když to někdo nevidí stejně a nedej bože se jim to líbí, tak jsou mentálně zaostalí a podobně. Celkem bych ocenil, možnost házet uživatele do ignore a možnost vypnout zobrazování komentářů od neregistrovaných návštěvníků.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Sorry, nechodím nikam, jen jsem na Zing viděl, že jsou tu super články, i když normální diskuse, tak jsem nereagoval. Ale pokud dohraješ hru, která je tak strašná, tak prostě to musí ven :D A jinak jo, zatím to vypadá, že jen trochu zaostalí lidé to ocení v plné míře. Já to tam nemůžu pořád najít, ale třeba mi někdo pomůže.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Jednoduše, ta hra žádnej komplexní, hlubokej ani promyšlenej příběh nemá. Hromada lidí to zmiňuje stokrát, ale stejně se najdou lidi, kterým příběh přijde úžasnej. Každej holt nemůže být chytrej a poznat dobrej příběh a někomu stačí fakt málo.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai LOL, také mi to tak přijde, ale pokud je to jinak, tak se rád nechám překvapit. Vždy můžu něco přehlédnout, ale tady se bojím, že MC ukazuje jasně, v čem je zásadní problém. Nevím, proč mi příběh dokáže zkazit celou hru, ale prostě to tak u mě je.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč neuděláte anketu na to komu se hra líbila a komu ne by bylo zajímavé na zing místo jen čísel prodeje které nikoho nepřemluví že je hra nejlepší když lidi co to koupili nevěděli nic o příbĕhu a pak se jim nelíbí

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zajímalo by mě jak by to dopadlo. Tady by to podle mě bylo 50:50 nebo možná spíš pozitivní pro hru. Ale třeba na takovém redditu bych řekl, že to bude tak 60-70 negativní. Od doby co jsem na zingu se tady totiž hlavně modlili k playstationu. Já playstation miluji, všechny exlusivity co vyšly na PS4 jsou pro mě nebe a dudy, ale nepůjdu sakra přes mrtvoly (ah ta ironie za tou větou) :D

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Rozhodně jsem pro. Ale podle Metacritic mám jasno. Ty negativní recenze jsou obyvkle úplně přesné, takže žádný hate. Prostě jen zklamaní fanoušci. Stačí se dívat, jak každý den přiskakují tisíce nový negativních a říkají pořád dokola úplně to samé. Žádný příběh, zničený celý TLOU svět. A já to mám stejně. Také bych bral článek, co ten příběh měl jako znamenat.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Ty negativní recenze nemají žádnou váhu. Stejně tak nemají žádnou váhu ty desítky. Vždyt 50% desítek má napsáno "hře jsem chtěl dát 7/10 ale kvůli review bombingu dávám 10"

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Já je mám rád :D Přesně říkají, jak to vidím. Asi je to pro jiné lidi, to chápu, ale co je to za lidi? :o The graphic, gameplay and atmosphere is great. But everything is destroyed by the story, which doesn't make any sense and destroys the whole experience. === The story is trash. The original was an excellent game, save your money and replay it. I am sorry to anyone who spent money on this garbage. This is honestly the worst video game ever made === Neil Druckmann is sinking ND Story ruined everything. ND thinks that people will buy their propaganda because gameplay and graphics are great. === I’m giving this game a 0 because the story they chose to tell was executed so poorly that I had no desire to finish playing the game after roughly 17 hours. === The most disappointing and unfulfilling game I’ve ever had the displeasure of playing.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa NO JO ALE TI LIDI TO PRECE NEHRALI :D

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Určitě jsou to homofóbové a viděli jen leaky! === The masterpiece of game engineering, with the worst piece of **** game story. If you gonna play this game, do not play the part I. If you already played the part I, do not play this game. === the ending is just utterly disappointing dont waste your time and money on this dumpster fire of a game. Gameplay and graphics are top notch like you would expect from naughty dog but the story is just so flat, disappointing and unsatisfying that it destroys the entire game. This will be my last naughty dog game for as long as Neil Druckmann works there

Anonymní fanoušek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Upřímně, ta hra je skvělá, stejně jako příběh. Jenom spousta lidí nepochopila konec a hodně klíčových okamžiků hry. Třeba petice za změnu? WTF! Jsem fanouškem naughty dog, tlou je ma nejoblibenejsi hra a nemyslim si ze by tlou2 bylo špatné, je to skvělá hra. Když ji hrajete s nechutí a hledáte chyby, hra pro vás bude špatná. Pokud jste ale fanoušek a hru chcete prožít, tak vám řeknu že tlou3 ve vás vyvolá pocit štěstí, vzteku, bezmoci a nejednou i pláč.

Hejtr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě bylo všechno na hře 10/10, krom příběhu. Takže celkové hodnocení 0 Do záporů bych jeste přidal - žádné mikrotransakce ☹️ a take to, že hra nemá 1000DLCček a taky, že hra má 30h. Chtěl jsem tak 3h max.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 6. 2020 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavý, jak budou lidi hodnotit hru třeba za rok, až vychladnou všichni ti, kdo dnes vynáší bezmyšlenkovité soudy, ať už ty přehnaně kladné, nebo ty přehnaně záporné.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Taky jsem zvědavý. Já jsem nešel nic psát ani rozebírat dokud se mi to pořádně neuleželo v hlavě. Tři dny od toho, kdy jsem se každý den probudil a mrzelo mě co se s tou hrou stalo jsem to už nedal :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
26. 6. 2020 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Za rok po tom neštěkne ani buřt, to je úplně stejný jak s 8. řadou Hry o trůny a Last jedi, taky všude dobrý recenze, ale velká kritika ze strany fanoušků, diskuze a hádky na internetu, mazání negativních recenzí a memes a kde ty "veledíla" jsou teď? Použijou se jen jako odstrašující příklad, nic víc.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 A jak je možné, že recenze jsou dobré? To se jako každý bojí dát něco jiného než Lojza odvedle? Já když viděl recenze, tak jsem si říkal, že dostanu lepší jedničku. Jak moc jsem byl naivní.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Podívám. Já bych to tak jednoznačně neviděl. Podle mě je tam nějaký osobnostní rys, který umožňuju si tu hru užít. Stejně jako Neil asi není psychicky v pořádku, tak nebude určitě sám. Snažím se to rozluštit, protože ten příběh je objektivně ******, ale proč to nevidí každý? Ty postavy ti napíše libovolný scénárista na světě lépe. Tohle je fakt jen parodie. A co vlastně chtěla ta hra říct?

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Jak jsem se včera díval na rozhovor v kindafunny games, kde byl Neil, Ashley a Troy. Neil řekl "Lidi říkají, že jsme tvrdili, že první díl byl o lásce a tento má byt o nenávisti, což není pravda. Obě dvě hry jsou o lásce, první o lásce dvou charakterů, a druhá o věcech, které člověk udělá ve jménu lásky" To už jsem musel kroutit očima, jak strašně si tu hru chce obhájit. Nicméně ten stream měl dojemný chvíle, Troy brečel, Ashley brečela a já brečel snima.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Jsem rychle proběhl tu recenzi a mám trochu více kontextu, ale mně obecně vadí rozbitý příběh. Zabíjení nemusí být špatné, to je vždy o tom, jak se to postaví. Mám hodně rád hry, kde není zabíjení od hráče žádné. U TLOU2 se k tomu nepostavili nijak a prostě si zabíjel. A nikdo neví proč. Hlavně jak jsem psal, svět nepotřebuje žádnou vakcínu, je zbytečná v kontextu doby, takže nikdo nemůže považovat Jeolovo rozhodnutí za chybu. Prostě se to stává a doba byla zlá. Ale co nám teda ten příběh měl říct? Proč by to někdo měl hrát? Všichni se chtěli mstít, ale nevíme, jestli jim to nějak pomohlo. Bych chtěl vysvětlení od někoho, kdo tvrdí, že ten příběh je dobrý.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
26. 6. 2020 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa To je různý,někdo má strach z blacklistu od Sony, což by pro ně byl průser, někdo má strach, že se fanoušci z horší známky poserou, jako třeba u prvního dílu tomu někde dali 8/10 a lidi se mohli zbláznit, pak je tu ještě termín "games urinalist" to si vygoogli.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Asi jo, ale co teda ti hráči? Jako u jedničky to chápu, ta hra byla nová a ona je dobrá, ale musí ti přesně sednout. Zase tak úžasná pro všechny také není. Ale pořád měla většinu věcí skvělých a mně prostě sedla vyprávěním a tím, jak se zaměřuje na dialogy. To ve dvojce chybí. Vtipný je, že relativně hloupý gameplay je v 2 stejný jako v 1 a to nikomu nevadí. Ani nikomu nevadí hodiny vaty z něj. Mě gameplay moc nezajímá, hraju hlavně kvůli příběhu, takže přehlídnu dementní AI a plno jiných chyb - nevadí mi to, ale vidím to.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 6. 2020 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Všechno chce svůj čas, po zhlédnutí Posledního Jedie jsem si myslel, že značka Star Wars nejde už víc zprasit, jenže pak přišel Solo a Vzestup Skywalkera a rázem nebyla osmá epizoda tou nejhorší.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Pro mě jediná naděje na záchranu TLOU příběhu je ted HBO seriál. Ale o co, že Druckmann má teď takovou tu paličatou náladu a ještě víc přitvrdí aby lidem ukázal jak ho nezajímá ta kritika.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa On třeba jen moc neumí, takže dokud na tom nebude dělat někdo dobrý, tak to nemá smysl sledovat. TLOU je evoluce Uncharted, které tvořil někdo jiný a on se na tom jen svezl. Dyť chtěl zabít Elenu ve dvojce. Jako proč? Komu by tím prospěl? :D

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa To bych neřekl, že Druckmann neumí. Vždyt to byl on kdo napsal TLOU1. On si jen teď potřeboval dokázat, že dokáže udělat kontroverzí dílo. A ono se to moc nepovedlo :D. Ono sice TLOU2 prodalo 4 miliony, ale to je ten začáteční hype. Proč se prodávalo TLOU tak dobře za celou tu dobu ? protože to lidi milovali, spousta těch lidí ted bombuje nulama na metacritic. Tohle do budoucna nebyl smart krok. Nejsem žádnej Patcher analytik, ale předvídám, že se TLOUP2 prodeje zaseknou na nějakém bodu, přes kterej se to už nedostane.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa To určitě nepsal. Těch verzí, které existují, bylo plno a většinu blbostí by tam dal už tenkrát, kdyby to nedělal celý tým, který dělal Uncharted. Takže určitě nějak pomohl, ale neměl volné ruce. Volné ruce dostal teď, protože všichni, co za něco stáli, už byli unavení po Uncharted a TLOU. Dvojka bude jeho ;)

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa To máš špatný informace. Druckmann vymyslel základy pro TLOU1 už na vysoké, pak se to snažil prodat studiím a neměl úspěch. Poté se dostal do ND a prezentoval to řediteli Bruci Straleymu, ten mu dal zelenou a spolu to udělali. Nicméně Druckmann je hlavní scénarista a director jedničky. Jednička je jeho miminko a za to mu budu nadosmrti vděčný - jen to teď kazí ten provar Part 2 no huh.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Když se podívám na wiki, tak vidím, že si hrál s různými tématy. Hlavně se dělalo v době, kdy postapo věcí bylo plno. Takže jestli něco napsal, tak jen něco, kde to nemohl zkazit a stejně tipuju, že mu ty scény ladil nějaký dobrý scénárista. Tou dobou tam bylo plno úžasných lidí. Pokud u dvojky nepozná, že dělá sračku, tak nic neumí. Když máš talent, tak vidíš věci hned. Pokud on brečel u konce 2, tak má rozbitou hlavu.

Paulx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Hele vůdce vývoje Tlou 1 byl myslim Bruce Straley. Takze můžeme hádat kdopak asi může za zpackaný part II ☹️

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paulx Moje řeč. Hlavně ten tým byl obrovský a rozhodně neměl hlas jen jeden člověk. To mohl mít až když všichni odešli po TLOU a U4.

Paulx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Souhlas.. U4 pro mě byla zatím jejich nejlepší hra... Ale tenhle příběh v Part II ??! Tam se museli stát zajimavé věci v tom studiu...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné číslo, jen tak dál a hezky šup na Part 3, už včera bylo pozdě :D

kontrafakt
kontrafakt
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Metacritic 4,5 toť mluví za vše kdo to hodnotí kladně tak je homofobni pablb a můžete mi to jít vyvrátit ven.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Kámo, mám to přesně jako ty. Stránky u nás všechny píšou opak toho, co jsem hrál já :D Jedničku jsem miloval, ale tohle je jen špatný vtip. Podle mě lidi, kteří si to užívají, mají nějakou psychickou poruchu, protože přece neni možný jen zabíjet, sledovat umírání, nemít žádný důvod a ani zakončení a bavit se u toho. Když samozřejmě zapomenu na to, že žádná postava z jedničky ve dvojce nebyla. To byl nějaký alternativní vesmír, který dává smysl jen někomu. Mně teda ne. A hra mě stála přes 4k, protože jsem čekal, že bude podobně kvalitní jako jednička. Přitom i špatný příběh by byl lepší než tohle.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Problém není ale to, že Joel umře. Pro potřebu story to asi bylo nutný. Ale co je problém je, že hra se tě všemi silami snaží mít rád někoho, kdo ti před chvílí zabil postavu, kvůli které je tahle franchise slavná. Možná by to i fungovalo, ale v tomhle podání fakt ne.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Jasný, prostě měl smůlu. Ale zase jak umřel, že jo. V jedničce víš, že každý je zmrd a musíš si dávat pozor. Ale ve dvojce pozdraví poutníky a dá se s nimi do řeči? On měl mezitím operaci mozku? Tommy měl demenci? A ten způsob byl taky zbytečný, nikdo normální by do toho nešel. Rozstřílet brokovnicí? Za dané situace asi OK, ale určitě by ho nikdo takhle nemlátil. Takže zase problém se scénářem, kdy se někdo snaží tam nacpat, co tam nemá co dělat. Ale tam nikdo pravdu nemá. Joel je fajn týpek a šel si za svým, jako všichni tam. Vakcínu stejně ten svět nepotřebuje, protože je i tak rozpadlý. Každý hráč ví, že je to situace, proto se on choval takhle. Takže otáčení nemá žádný smysl. Mě fakt nezajímají, že někomu někoho zabil. No a? To se stává. Co mi dá příběh, kde mi to někdo cpe? Vůbec nic! :D Dvojka by mohla fungovat, pokud by se to jmenovalo jinak a uděla bys reálné postavy, ne ty parodie tam. Pak si myslím, že by to byla pecka. Tohle není TLOU a ani dobrý příběh.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa A jinak Gabriela Šuterová to tady popsala přesně. Nikdo neřeší technickou stránku, ta je špičková. Ale nikdo nemůže hrát hru, která je takhle strašná. I kdyby to byla technicky nejdokonalejší hra... což vlastně částečně i je. Takže hodnocení 0 se dá pochopit, ta hra neměla nikdy vyjít.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa To zase ne. 0 fakt ne. Nějaký kvality to story má, jen jako celek s prvním dílem prostě nefunguje. Když vezmeme, že story tady hraje tak 70-80% a gameplay, design a audiovisual je 10/10, tak to výjde tak na 4-5/10.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Zase jako zpráva vývojářům to je dobré. Nemůžu tomu dát vůbec nic, protože mě to tak strašně znechutilo, že si nic tak strašného nepamatuju. To zklamání ze zničení celého TLOU světa. Kvality právě nemá žádné, protože je to splácané jak od dětí. Dodnes nevím, co tím chtěl říct. Je odplata špatná? Jak kdy. Dozvím se to ze hry? Ne. Jaký smysl ten příběh měl? Asi žádný. Zabíjíš jednoho za druhým, tak když jde o "speciální" jednotlivce, tak najednou ne? A proč ne? To jako ti ostatní nemají doma děti? Nebo jako co to za logiku? Logický začátek by byl, že v té chatě zazřve každý, kdo není od nich. Není jiné cesty. Cokoli jiného je hooodně divný a chce vysvětlení. Máme vysvětlení? Nemáme...

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to těm haterům pije krev 😇 To je tak roztomilé.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě jsem si nepročetl komenty, ale čekám, že tu bude od trollů opět nas#áno.

Lukaso23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulace a hurá do vývoje 3 partu 😉

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 Ne dík nepotřebuju 3 díl za Abby a trans XDDD

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Komu to cpeš?

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Absolutně nemám nic proti trans. Ale jestli bude hra o těch dvou, tak nevím co by museli udělat, aby se ta hra prodávala. Nejlepší je, těd sleduji jak to Pewds dohrává na livestreamu a už jsem ho tak 20x slyšel říct "už me to nebaví, kéž bych zase mohl hrát za Ellie" "prosím už chci hrát za Ellie" - což vystihuje moje pocity celých 10hodin za Abby :D

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3 články od 3 různých autorů o prodejích TLoU2 během jednoho týdne. Chápu, že vám teď TLoU2 táhne kliky, ale tohle mi přijde už trochu moc.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 6. 2020 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4 mega za 3 dny? Tak to je extrémní úspěch. A zaslouženej, protože je to jedna z nejlepších her jakou jsem kdy hrál. Komu se Last of Us 2 nelíbí tak ať si hraje na Xboxu. Tam žádný exkluzivky nevychází, takže bude mít po problému. 👍

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov To me zajima v cem je ta hra tak dobra, hraju uz tejden a vzdycky jen po kouskach, protoze u toho nevydrzim dyl jak hodinu v kuse.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 6. 2020 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Tak si to nemáš kupovat když se ti to nelíbí ne? Máš všude recenze a tunu videí na YouTube. Je to strašně jednoduchý... Mě třeba nebaví sportovní hry a nemám potřebu hrát např. NHL abych tady mohl každej den psát jakej je to průměr. Last of Us není pro každýho, jako snad každá jiná hra. Já cílová skupina jsem protože miluju ten post-apo svět. I ten gameplay mě hodně baví. Takže já jsem dostal za svoje peníze masterpiece.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Ja jsem cekal po tech oslavnej recenzich "masterpiece". Ale bohuzel, dalsi dukaz, ze v dnesni dobe jsou recene od novinaru k smichu.

Bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ale ty nic negrajes,jen čumíš na YouTube a píšeš pohádky na zing,tak poprosím mlč 👍za víkend 3 mil.ted už to jsou 4 mil.kdyby to bylo blbý tak by to zůstalo u tech 3mil,bo pak už všichni vraceli hry a psali špatně recenze.ale opak je pravdou..budeš brečet až to vyhraje hru roku.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bloodporn Dalsi, co si mysli, ze kazdej, kdo z toho neni vycakanej to nehral. Mate za takovyhle komenty v ty vasi sekte aspon odmeny?

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Kazdej kdo ma negativni nazor to nehral. V takovem světě žijem :D.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 6. 2020 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bloodporn Bloodpoorn: To sedí. Říká že to hraje po částech... takže asi myslel po půlhodinových epizodách na YouTube. To ho teda chápu. Kdybych měl sledovat nějakýho trapnýho youtubera jak to hraje za mě, tak mě to taky nebaví. Nevím jestli to vyhraje hru roku na Game Awards, na to je ještě brzo, na podzim toho ještě vyjde hodně, ale určitě Last of Us 2 dostane ne jedno ocenění.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"The Last of Us Part II představuje rozsáhlé inovace v oblasti her spolu s vynikajícími herními mechanikami a mistrovským vyprávěním příběhu." - že prej rozsáhlé inovace a vynikajcí herní mechaniky, co tam berou za drogy? :D :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
26. 6. 2020 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Nevím, ale určitě jsou slabší než ty tvoje.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Neřekl bych. Napsat zrovna u téhle hry, že představuje rozsáhlé inovace v oblasti her a vynikající mechaniky, to je čistá lež :D

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
26. 6. 2020 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak jen tak by mě zajímalo, jestli si odškrtávají čísla a neřeší ty vrácené kusy.

Reklama
Reklama