Producent Final Fantasy VII Remake hovoří o rozsahu změn
Final Fantasy VII Novinka Producent Final Fantasy VII Remake hovoří o rozsahu změn

Producent Final Fantasy VII Remake hovoří o rozsahu změn

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

15

Yoshinori Kitase promluvil v rozhovoru pro Game Informer o některých důležitých aspektech remaku.

Reklama

Game Informer publikoval krátký rozhovor s producentem Final Fantasy VII Remake Yoshinori Kitasem, který hovořil o hře v širokém slova smyslu, popsal její rozsah, případné provedené změny a zaměřil se i na mnoho dalšího.

Jedna z prvních věcí, kterou Kitase zmínil je rozsah vývoje hry. Ve srovnání se sérií Final Fantasy XIII je Final Fantasy VII Remake jejím ekvivalentem. "Nebo možná je z hlediska rozsahu ještě větším projektem," říká Kitase.

Dále srovnával komplexnost hry a porovnával ji opět s podsérií Final Fantasy XIII. "Každá část této vícedílné série bude v podstatě kompletní hrou," uvedl Kitase na vysvětlenou, protože každý díl v sérii Final Fantasy XIII vlastně vyprávěl totožný příběh, jen z jiného úhlu pohledu. "Zde už máme dříve vytvořený příběh [mluví zde o Final Fantasy VII Remake], takže by to opravdu nedávalo smysl, pokud by nebyl obsažen v každém díle série. Nemělo by smysl vytvářet remake, kdybychom do něj nezahrnuli celý příběh. S ohledem na současnou kapacitu HD a objemu výroby, je myšlenka remaku taková, že nejsme schopni obsáhnout všechno jen v jednom vstupu. Takže, pokud se podíváte na každou z těchto jednotlivých částí, měla by být každá na stejné úrovni, ve stejném rozsahu, jako jedna hra ze série Final Fantasy XIII."

A pokud se ptáte, z kolika dílů se bude remake Final Fantasy VII skládat, Kitase odpovídá: "Square Enix má určitou představu ohledně toho, z kolika dílů se může Final Fantasy VII Remake skládat, ale v tuto chvíli vám to nemůžu sdělit. V současné době jsou scénář a příběhy stále ve vývoji, takže se původní plán ještě může změnit. Ale máme vizi, z kolika dílů se bude skládat."

Ohledně užití nebo vypuštění jednotlivých komponent uvedl Kitase: "Pokud již existují některé oblasti, které můžeme přímo použít, nebo postavy z nich, chceme se je pokusit začlenit. Odstranit je by přestalo, v souvislostech a dalších podružných příbězích, dávat smysl. Ale samozřejmě, že by bylo obtížné navázat na úplně vše, co se v tomto universu stalo. Takže se možná některé postavy, které nebyly tak slavné, neobjeví a ani se o nich nebude nikdo zmiňovat. Ale pokud jde o postavy a zvraty, které stále ve vzpomínkách našich fanoušků zůstávají, snažíme se je integrovat taky, aby nějakým způsobem do tohoto světa zapadly."

Již dříve bylo zmíněno, že budou souboje a celkový spád hry mnohem akčnější. Takže jak to vlastně je? Hra je svým založením akčnější, ale podle Kitaseho není vyloženě akční, protože podle režiséra Tetsuya Nomury nejlépe reprezentuje v současnosti akční typ her série Final Fantasy díl Dissidia. A Kitase dodává: "Abyste si udělali představu o bojovém systému, který je použit místo původního, nám jde hlavně o pocit z něj. Nebude jako v Dissidi samozřejmě zaměřený na akci, ale vzhledově a to, jaký budete mít z gameplaye pocit, v podstatě vychází ze stylu boje v Dissidii."

A jakých změn se vlastně dočkáme? "Jsem si jistý, že existují takové oblasti hry, které chtějí naši fanoušci vidět tak, jak je sami můžeme změnit. A oblasti, které nechtějí, aby se vůbec změnily. Názory našich fanoušků jsou pravděpodobně rozděleny mezi mnoho různých prvků, takže doufáme, že určení toho, co budeme měnit více a co zůstane věrné originálu, záleží z vývojového hlediska na pochopení žádostí skrze komunikaci s našimi fanoušky. Stejně jako chceme my pochopit jejich obavy, chceme, aby byli z příběhu nadšení a mohli vidět to, jak jen může být přepracován a svěží."

Jestli se bojíte nějakých překvapení oproti originálu, může něco takového opravdu nastat: "Pokud jde jen o nostalgii, tak je to čistě jen otázka příběhu a zde by neměly být žádná překvapení. Takže v tomto smyslu [má na mysli překvapení] chceme vyrovnat množství oblastí, kde dojde ke změnám, oproti částem, kde změny nechceme. Rádi bychom zachovali tu nostalgii, ale i přidali překvapení."

Kdo vlastně na Final Fantasy VII Remaku pracuje? "Já spolu s Nomurou-sanem a [Kazushige] Nojimou-sanem, kteří jsou do remaku zapojeni - jsme pracovali také na původním Final Fantasy VII. Byli jsme lidé, kteří jej vytvořili, takže v tomto smyslu si nemyslím, že je ve hře všechno nedotknutelné. Ale taky to neznamená, že měníme všechno! Samozřejmě že ale ve Square Enixu a na celém světě existují lidé, kteří si myslí, že jde o svátost. Že jsou zde věci, kterých se nemůžeme dotknout, nebo si s nimi hrát. Ale věříme, že známe rovnováhu mezi tím, co je možné měnit v závislosti na tom, co je třeba uchovat nezměněné."

Níže si ještě můžete připomenout gameplay trailer z PlayStation Experince 2015:

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama