Dave Cox, producent Castlevania: Lords of Shadow, si posteskl nad vydáním DLC balíčků pro hru.
„Hlavní problém je, že úspěch hry všechny zaskočil,“ začal svůj postoj Cox obhajovat. „Vyšší management byl zaskočený a hned po nás chtěli odstartovat produkci DLC.“
„Nikdy jsme s DLC nepočítali a museli jsme je dělat až pod nátlakem vedení. Díky tomu však byly jednotlivé balíčky uspěchané a v podstatě je můžeme označit za chybu.“
Zmiňovaná DLC sestávají z Reverie a Resurrection, přičemž obě kompilace se prodávaly mizerně a nijak zvlášť nezapůsobily ani na recenzenty.
„Myslím, že dějovou linku jako takovou jsme obohatili, ale pokud ještě někdy budeme dělat DLC, budeme s nimi počítat hned od začátku. A rozhodně se nebudeme snažit navázat na uzavřený příběh.“
„Mohlo by jít třeba o vedlejší příběhovou linku, jež vysvětlí některé události z té hlavní. Pokud znovu skončíme u DLC, mnohem víc si je promyslíme.“