Hráčům má být díky tomu nabídnut lepší zážitek.
Informace o tom, že Payday 3 si bez nutnosti být stále online nezahrajete, některé hráče dost namíchla. Negativní přijetí této myšlenky tvůrce nakonec v rozhovoru pro server Dexerto přimělo k reakci. Hra je podle něj už od počátku vyvíjena jako titul s online mechanizmy, takže permanentní připojení tu hraje prim. Producent Andreas Häll Penninger však tento krok hájí. Těžit z něj má komunita, protože jejich dílo má být díky onlinu zajímavější, jelikož se každý týden budou měnit bezpečnostní podmínky operací. Tvůrce celkově prezentuje tento tah jako pozitivní, je však faktem, že po budoucím vypnutí serverů to vlastníkům hry příliš nepomůže.
Payday 3 vychází na PC, PS5 a Xbox Series X/S už 21. září. Hru si můžete otestovat tento víkend díky technické betě.