První detaily o Elder Scrolls Online
Novinka První detaily o Elder Scrolls Online

První detaily o Elder Scrolls Online

Daniel Kremser

Daniel Kremser

15

Dozvěděli jsme se informace o vývoji, rasách, dabingu, herních mechanismech, frakcí apod.

Reklama

Game Infromer pomalu odhaluje první detaily o chystaném Edler Scrolls Online.

Na Elder Scrolls Online se začalo pracovat v roce 2007 a vývoje se účastní na 250 vývojářů včetně všech hlavních es Bethesdy, jako je třeba Todd Howard, který se o hře rozpovídal v nejnovějším čísle časopisu Game Informer.

Podle všeho by nemělo bethesdí MMO vybočovat z řady a svým vizuálem se má blížit hrám, jako je SWTOR a RIFT. Styl herního světa a jeho ztvárnění si pak autoři půjčují právě u druhého jmenovaného a také u EverQuest 2. Podobně jako The Old Republic bude hra plně nadabována - dočkáme se hned třech jazykových verzí, a sice angličtiny, francouzštiny a němčiny.

Herní mechanismy se taktéž nebudou pouštět do žádných experimentů, máme se prý těšit na standardní skilly, rozdělování bodů a známé postupy. Elder Scrolls Online má přitáhnout hráče jiných současných masivně multiplayerových her, ale také si klade za cíl nalákat fanoušky Skyrimu.

Proto je překvapivou zprávou, že hra neobsáhne možnost stát se vlkodlakem, nebo upírem, nebude mít u hráčů tolik oblíbené draky a dokonce se nedočkáme ani létajících mountů. Úplně pak bude chybět možnost vlastnit dům a osud nebyl milostivý ani k románkům mezi NPC. Taktéž během zpuštění nebudou přístupny všechny známé lokace. Vývojáři si mnoho míst schovávají pro bonusový obsah.

Dočkáme se celkem tří frakcí. Těmi jsou Ebonheart Pact, Aldmeri Dominion a Daggerfall Covenant a chybět nebude ani devět rozdílných ras. Přidat se budeme moci také k lupičům, kouzelníkům nebo třeba k hradní stráži.

PvP arény by měly být zaměřeny především na progaming, avšak i pro normální hráče by mělo být všeho dost. Todd slibuje rozsáhlé dungeony a raidy. Maximálního levelu by pak měl hráč dosáhnout po 120 hodinách hraní.

Boje se z důvodu latence nebudou odehrávat v reálném čase, ale budou postaveny na systému staminy, která vám umožní blokovat údery, sprintovat a rušit sekundární efekty některých útoků. Největší váhu má blokování. Pokud máte dostatek energie a zkušeností, měli byste být schopni blokovat dokonce i crowd control ability.

Podle Matta Firora, producenta hry, se Zenimax Online plně soustředí na vývoj titulu, který by se měl stát nejlepší MMO hrou vůbec. Více informací se pravděpodobně objeví s dnešním trailerem a všechno známé i neznámé shrneme také v připravovaném preview.

Elder Scrolls Online je naplánované na rok 2013 pro PC a Mac. Další obrázky v galerii (celkem 22).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama