Zpět na článek

Diskuze: První hra s generováním snímků na konzolích je tady

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Duvan Blade

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ještě že mám Nintendo Switch a hraju hry, kde tyhle hoňky za čísly nemusím řešit, protože primárně mě u her zajímá hratelnost. Snaha o to, aby hra v nějakém ultra hd 8k s 200 fps a 16x16 antialiasingem mi přijde ujetá. Spíš je to s odpuštěnm takové porovnávání pindiků :)

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byly krásné časy v osmdesátkách a ještě v devadesátkách, kdy se generoval obraz podle pohybu elektronového paprsku. Latence prakticky neexistovala. Ty časy jsou dávno pryč. Dnes GPU vyrastruje do frame-bufferu trojúhelníčky a někdy, eventuálně, časem, snad, ho pak pošle do HDMI, a pak, možná, eventuálně, někdy, ho televize nějak zobrazí...

Hall3000

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsi koupíte Gpu řady 40 za desítky tisíc a nezvládne to ani to co avizovali . Technologie aby člověk nevypadal jako debil když vyhodil tolik za Gpu 😂🤣😂🤣

KRoman47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak "podobný" framegen jsem testoval už kdysi s PS3, člověk na HDMI vstupu aktivoval interpolaci snímků a rázem měl ze 30 rovnou 60, ale co ta latence ovládání a artefakty. Jo a že jde o Unreal Engine, který často využívá vyhlazovací techniku TAA, tak ta také ghostuje podle počtu snímků, takže při 60 plus si člověk mimo rychlých pohybů ani nevšimne, ale pod 60 se to stává ghostující mazanicí. Tak je otázka, jaký vliv má framegen na toto TAA ghostování.

sdfsdfdf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 TSR versus FSR nebo DLSS jsou dve naprosto rozdilne veci. Ghosting se da u TSR (nikoli TSA - to je jen ciste antialiasing) docela dobre resit.

Hfgjh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KRoman47 Btw: ale pokud nekdo pouziva TSAA a nechce vyuzivat jine druhy ktere UE ma, tak se to da lehce resit taky (previous frame switchem a pod). UE ma pro tohle fajn nastroje. Jen u toho clovek musi premyslet kdyz to dela.

Reklama
Reklama