Statistika ukazuje jeden z problematických prvků akčního RPG.
Akční RPG Wo Long: Fallen Dynasty rozhodně nepatří do kategorie jednoduchých her. Vedle řady rozmlácených herních ovladačů může být jedním z indikátorů vysoké obtížnosti také to, že přes prvního většího bosse se v této hře na Xboxu podle serveru TrueAchievements dostalo pouze 33 %, což je proklatě málo. Hlavním důvodem, proč tomu tak je, může být fakt, že se jedná o opravdu náročného soupeře, jehož poražení je minimálně zpočátku příliš velkou výzvou. Střet s ním je totiž jedním z mála náročných momentů celého průchodu Wo Long: Fallen Dynasty.
To že s ním má problém tak velké procento hrajících, ve výsledku může ukazovat na problém samotné hry. V té je vyloženě nezvládnutá balance, takže zatímco přes 80–90 % střetů se dostanete snadno, určití soupeři před vás postaví abnormální míru náročnosti, což vede nejednou k vyložené frustraci. Hráč si totiž jen těžko vysvětluje, proč to dosud šlo a nyní už několik hodin stojí u jediného protivníka. Jistou roli ovšem může hrát bezesporu také fakt, že je akce Wo Long: Fallen Dynasty přítomná ve službě Xbox Game Pass, kvůli čemuž nemají testující až takovou nutnost protivníka zdolat jako kupující na PC a PS, kde má za sebou prvního z antagonistů více než 85 % válečníků.
A co vy, už máte prvního bosse za sebou?