Zpět na článek

Diskuze: Ptejte se nás na Detroit: Become Human

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 5. 2018 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- Je neomezený čas si přečíst odpovědi, nebo je tam nějaký limit? - Jsou některé odpovědi časově omezené, jako byly např. ty v Zaklínači 3? - V jednom z rozhovorů s tvůrci padlo, že jdou volby změnit (to dělat nechci), jak to ale funguje? - Volný pohyb po světě nebo se mačkají jen čudlíky? (Nemám od nich žádnou hru - ptám se) - Je hudba celou dobu tak super, jako je v trailerech? Díky!

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 5. 2018 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Otázky 1 & 2: dle dema je limit na odpověď kraťoučký (sotva stihneš přečíst možnosti), a protože tak fungují všechny hry od Cage, tak je toto předpokládám v celé hře stejné 3: neudělat nic je zpravidla regulérní možnost, jak vyřešit nějakou situaci (resp. nechat ji, ať se vyřeší sama). I v demu ale byly momenty, kdy tě hra dotlačí k určitému kroku 4: jde o ryze lineární hru, pohybuješ se zřejmě v relativně úzkých mantinelech, ale ne, pohyb nespočívá v QTE, k pohybu slouží klasicky levá páčka na gamepadu a pravá k ovládání kamery. QTE se naopak týká všech kontextových akcí a akčních pasáží. 5: hry od Quantic Dreams se vyznačují kvalitně zorchestrovanou symfonickou hudbou, hudba z trailerů ale většinou bývá od jiných autorů než je samotný soundtrack

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 5. 2018 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ještě mě napadá, že jsi třetí otázku možná myslel jinak- po dokončení každé scény se ti zobrazí diagram s cestou, kterou jsi prošel, i s ještě neprojitými/uzamčenými cestami. Z menu pak máš možnost jednotlivé již dohrané scény odehrát znovu, buď s uložením výsledku (a pokračováním příběhu v této podobě), nebo bez uložení postupu, jen abys viděl ostatní varianty dané scény. Po každém (jiném) dohrání se ti v diagramu na konci zobrazí nově projité/otevřené možnosti a procenta, kolik jsi toho ze scény viděl.

Ergonaut69
Ergonaut69
Level 1 Level 1
18. 5. 2018 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Herní doba.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
18. 5. 2018 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na jakou obtížnost se hra recenzovala a na jakou ji doporučujete hrát? Jak se vyšší obtížnost podepisuje na hraní? (pokud jde jen o kratší limity v QTE je to dost o ničem)

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
18. 5. 2018 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Herní doba... herní doba.... herní doba.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 5. 2018 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- obsahuje příběh Cageovy oblíbené prvky mystiky, nebo stojí nohama pevně na zemi (Beyond vs. Heavy Rain)? - je ve hře nějaká sekce/minihra, která se špatně ovládá (např. jako "duch" v Beyond, nebo vlastně jakákoli předchozí hra od Cage)?- v demu jsem s ovládáním byl spokojený - jak moc jsou ne/rozvětvené jednotlivé scény oproti úvodní scéně z dema (6 konců, fakticky 3 odlišné) a jak moc se liší lokace svou velikostí (v Beyond indiánská rezervace vs. dětský pokoj)? - dává příběh po konci smysl, nebo je to samoúčelná emoční houpačka jako Beyond, kde ale spousta věcí k dovysvětlení schází? - jsou všechny tři charaktery sympatické, nebo jen Kara? - není vyšetřovací/skenovací minihra někdy matoucí (tak jako občas ARI)? - je ve hře "šťastný" konec a je těžké se k němu dohrát (resp. je-li ve hře zdánlivě nepodstatné rozhodnutí, které může domrvit konec, aniž bych přišel na to, že zrovna v něm vězí problém)? - jak dlouhá je cca hrací doba (normální obtížnost, s tím, že člověk projde vždy jen jeden konec)? - jaká je nejvíce/nejméně oblíbená hra od Cage toho, kdo mi případně odpoví? Díky za odpovědi.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
18. 5. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak si hra poradí s umírajícíma postavama? Hned v demu mohl umřít Connor, znamená to, že v dalších misích nebude, ale mise se nějak odehrají? Budou ty mise, kde měl být, úplně chybět? Nebo snad budeme hrát za jinýho "Connora", protože je to jen policejní android, kterých jsou stovky?

Marcus
Marcus
Level 1 Level 1
18. 5. 2018 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk :D tohle je celkem spoiler jak prase... jestli teda odpoví.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 5. 2018 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus Myslím, že lze odpovědět i bez spoilerů. V Heavy Rain to bylo tak. že když nějaká postava umřela, její samostatné mise se přeskočily, a mise, které mělo několik postav společných, se odehrály bez těch již mrtvých.

Baldur

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je možné hru získat zcela zdarma?

Marcus
Marcus
Level 1 Level 1
18. 5. 2018 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baldur Určitě bude. K nějakýmu bundlu s konzolí.

Narw

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je to s akčníma pasážema? Je jich tam hodně? Nebo jsou spíše vyjímečné a ve hře jde více o pomalejší průzkum okolí? A jsou ty akční pasáže zábavné? Nebo QTE a šipičky ve stylu Telltale? Díky :-)

Stillson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to spíš jako Heavy rain ( beru že hrajeme za více postav) hra totiž byla o dost lepší než Beyond podle mě.

Reklama
Reklama