Zpět na článek

Diskuze: Recenze Crash Team Racing Nitro-Fueled

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ipqm
ipqm
Level 1 Level 1
2. 8. 2019 02:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedná zaujímavosť. V dobe, keď vyšiel Mario Kart 64 a pôvodný Crash Team Racing, Crash na rozdiel od Maria mala hra plne vymodelované trojrozmerné postavy s vozidlami, zatiaľ čo Mario sa stále spoliehal na 2D spritesy s CGI pre-rendered obrázkami postáv. Čo povedať, HW limitácia. Kto by si nespomenul na tú reklamu, kde týpek v kostýme Crasha prišiel k Nintendu vytrieť zrak, aká ta hra je užásná u konkurencie s pohľadu grafiky a hratelnosti skôr než ho odviedla ochranka. 😂

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
31. 7. 2019 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ještě dodatečně - Activision nezklamalo, do hry posledním patchem přidalo mikrotransakce a já jim pěkně kakkám na to, že je to pouze kosmetika, v remasteru 20 let starý hry to nemá co dělat, tohle je na protestní 1/10, dobytci

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
17. 7. 2019 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co presne vyjadruje pojem "Řemeslný remake herní klasiky" ? Protoze pokud to ma bejt "dobre odvedena prace", tak ta to neni ani omylem. Original sice jel 30 fps, ale proc jede i remake 30fps, to me hlava nebere, mario kart i na wii jel 60 fps a proto ho vetsina lidi povazuje za kvalitnejsi "kart" zavody. Remake prozmenu trpi naprosto rozflakanou fyzikou a detekci kolizi, nechapu, jak na nejdulezitejsi prvek hratelnosti muzou tak srat, protoze to pak ve vysledku remake naprosto srazi k zemi. Singleplayer ma v Adventure modu nejak pochybne nastavenou obtiznost, protoze jsem pri kazdym zavodu koncil za jeden character vzdy aspon 3x na druhym miste, nez me hra dovolila vyhrat - to me prislo podivny a rozehral jsem to znovu za jinej char a najednou jsem vitezil bez problemu - byl to sice speed character vs balanced, ale timhle problemem puvodni hra netrpela. Pit Stop a distribuce wumpa coinu je na hlavu postavena - za celou hru odehranou asi na 110% nebo kolik, jsem nabral 12000 wumpa coinu - koupil jsem si cely 2 veci ve "vyhodnym balicku se slevou" za cca 5700 pointu, dalsich milion veci si uz asi nikdy nekoupim. Korunu tomu nasazuje prave "sezona", ktera za chvili konci a jeji sbirani nitro pointu - za beznej single zavod mate asi 20 pointu, potrebujete jich na nejlepsi odmenu asi 50 000 - WTF? Vim, za nektery odmeny s lepsim autem jde ziskat i 1200 pointu, ale ty vubec nejsou lehky a ve vetsine pripadu nejsou ani zabavny, navic jich je v sezone dostupnejch asi 15. V zaveru to opravdu zabiji multiplayer, kde jsou odmeny (hlavne o vikendu) mnohem zajimavejsi, nekolikanasobne vetsi, ale prave kvuli absenci match makingu je to ve vetsine pripadu o nicem, bud vyhrajete s prehledem vy (tzn ze hrajete proti lopatam), nebo vas na 3 kolovym zavodu o 1 predjede nejakej master a vy ani nestihnete projet finalni cilovou paskou. Mimo to, nektery zavody trvaji cca 2 minuty dohromady a vy musite projit skrz 5-6 loadingu(o celkovy delce 3-5 minut), nez se vam spusti druhej zavod jako pokracovani, a to jen za predpokladu, ze hra v lobby nespadne a nevykopne vas do main menu, coz se deje velmi casto. Pokud uz se rovnou spusti druhej zavod, je tam minutu dlouha pauza, kdy cekate na spusteni hry jeste pred samotnym loadingem. Pokud uz jste ve hre, pred startovacim odpoctem je prozmenu dalsi neviditelnej loading pro synchronizaci hracu, kterej trva klidne dalsich 30 sekund. Kolize s prekazkama a detekce zasahu od hracu jsem uz zminoval, ale v multiplayeru je to jako hrat s pingem 500ms, proste lahoda. Jako nostalgickej trip, singleplayer zabava + local multiplayer to je 8/10, kde to jeste navic zachranuje rozumne nastavena cena. Za multiplayer experience je to tak 3/10. Pokud bych to prumeroval jako celkovej zazitek, tak me to multak dost pokazil a sel bych tak na 5-6/10.

Reklama
Reklama