Zpět na článek

Diskuze: Recenze Way of the Hunter - frustrující pobyt v přírodě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jiří Haldovský

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

update: včera vyšel update kde jednou z věcí kterou opravili bylo že se zvířata spawnovali před hráčem tzn. že pravděpodobně toto byl neduh konzolových verzí takže výtku že si autor recenze vymýšlí beru zpět..nicméně ostatní stále platí.

Jiří Haldovský

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj první komentář jsem psal v době kdy jsem neměl přístup do hry teď mám nahráno přes 50 hodin a skutečně ověřeno. Recenzent si vymýšlí, když říká že se zvířata spawnují blízko něho jen chodil jako rambo a nevšiml si jich. Zvířata se ve skutečností spawnují dál než na 900 metrů..nevím na kolik přesně, ale 900 metrů je nejvetší vzdálenost na kterou jsem je zpozoroval dál to snad ani nejde s ohledem na kopce lesy atd. . Vysoká má obecně špatný zrak takže pokuď se nehýbete a nebo nejste po větru tak je v pořádku že vás zvířata nevidí! (to jen potvrzuje to co jsem psal v prvním komentáři) ..taky záleží na obtížnosti na kterou hrajete na obtížnost "lovec" na kterou hraji je to více méně v pořádku ve skutečnosti se liší kus od kusu a záleží na detailech, které ve hře samozřemě nelze simulovat. Za 67 hodin které mám právě odehráno jsem viděl jediný vyložený zásek zvířete. Samozřejmě občas se zvířata otočí na pětikoruně apod. to je cena za open world s dynamickým pohybem zvířat. (v Call of the Wild je to mnohem horší) Ve hře je jeden kompromis to když zraníte zvíře...zvíře se vzdálí a nejde dál dokuď se nezmátoří a celé stádo s ním pobíhá na místě mimo jakoukoli zónu. Je to asi kompromis, protože normálně by se zvíře oddělilo od stáda..ve hře stádo funguje jako prvek který určuje kde zvířata budou. Počet zvířat už teď je srovnatelný s Call of the wild je tam 30 kousků a autoři chtejí přidávat poddruhy (nevím kolik by recenzent chtěl aby tam bylo asi mu tam chybí veverky nebo zombíci). S čím souhlasím je bug fest který se ve hře koná, ale to je asi neduch loveckých her v Call of the Wild to bylo na začátku stejné, možná o malinko lepší tady je to fakt jak v beta verzi. Bohužel. To že množství hluku kterou postava vytváří se nemění v závisloti na terénu, bych také považoval za hrubku (snad to přidají) . No a nakonec zvuk zbraní u nižších ráží odpovídá u větších chybí odezva v terénu která dělá zvuk výstřelu skutečným výstřelem, který vám tzv. zůstane v uších.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to sice graficky velmi pěkně, ale hra neukázala nic čím by mě přiměla přejít z COTW, které má sice své neoddiskutovatelné chyby, ale pořád je to kvalitní zábava na dlouhé hodiny a procházky v malebné krajině

Jiří Haldovský

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježiši tuhle recenzi snad namá cenu ani komentovat...pro autora tohoto pokusu o recenzi..rozhodnutí zda budou všechny zvířata před lovcem utíkat neudělali autoři hry, ale příroda!!! Myslím že lovecké hry by měli recenzovat ti kteří k tomu mají alespoň tak blízko aby věděli že predátoři v přírodě na člověka skutečně neutočí! a utíkají před ním (útočí jen ve vyjímečných případech..ochrana mláďat, hlad apod.) . Autor této recenze ať se prosím vrátí k recenzování Sniper Elite toho bude bavit víc..a nebo Cabela's Dangerous Hunts z roku 2013 tuším že od stejných autorů jako Way of the Hunter..tam na něho predátoři budou útočit a i ten zpomalený zásah si užije ;-)

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
14. 8. 2022 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Haldovský Děkuji za názor i zpětnou vazbu. Jen se zeptám - a právě přesně tyto výjimečné případy, třeba už jen pro ozvláštnění lovu, autoři zabudovat nemohli? Jakýsi systém věku zvířat ve hře přítomen je, takže stačilo dodat třeba další kategorii pro vyložená mláďata a hle, máme na světě další zajímavou mechaniku.

Jiří Haldovský

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl No jo, ale to by byla vážně jen zbytečná práce navíc..to zvíře i když má mláďata tak si vždy vybere útěk pokuď má tu možnost a třeba u vlků se prakticky nikdy nestane aby se mládě dostalo do vaší blízkosti (jsou velice plaší)..navíc v době kdy zvířata vyvádějí mláďata není lovecká sezóna takže se lovit nesmí, proto tam asi mláďata nejsou a hlad? To už musí být saaaakra velký hlad aby vlci zaútočili a stačil by jeden výstřel do vzduchu a pravděpodobně by se rozprchli (nevím hádám..jak říkám je to jen teoretická možnost) Hele, ale to přesně ukazuje že jste nepochopil o čem ta hra je..lovecké simulátory skutečně nejsou proto abychom se při nich báli, nebo se nějak akčně vyřádili na to jsou vážně jiné hry. A tan nemastný pocit ze střelby přesně odráží to jaká střelba ve skutečnosti je...ta rána ve hře je více méně autentická to že to v Call of Duty apod. přepalují podle preferencí hráčů na realitu nehledě je druhá věc. Těší mě že sledujete komentáře u svých recenzí a nebojíte se ani odlišného názoru to cením..snad se poučíte...proto závěrem. Na serveru hrej.cz třeba autor normálně přizná že se snažil o recenzi, ale hra ho nebavila, protože to není jeho šálek čaje a popsal svůj pohled na hru. To je jistě lepší řešení než napsat recenzi s nadpisem frustrující pobyt v přírodě která může potenciální příznivce odrazovat (víme všichni že spousta lidi čte jen nadpis a hodnocení a na základě toho si udělá obrázek) , když jste evidentně frustrovaný, protože vás tento žánr nebaví a chtěl by jste raději hrát jiný žánr..jenže nehrajete!! hrajete lovecký simulátor a nikdo z autorů nikdy netvrdil nic jiného.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
13. 8. 2022 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru si koupím, protože mám k myslivosti a přírodě velmi blízko a chci podpořit slovenské vývojáře. Je velká škoda, že nezapracovali více prvků, které ostatní simulátory zcela opomíjejí. Kdybych hru tvořil já, udělám jí mnohem více skautsky/myslivecky edukativní. Např. jen taková prkotina jako poznávání bylin, stromů, rozsáhlá encyklopedie druhů flóry i fauny (stačí se podívat na Red Dead Redemption 2 a to to není lovecký simulátor). Houby se také nabízejí... Když už se člověk ze 70% pomalou chůzí poflakuje přírodou, naprosto nechápu PROČ si studio nenajme nějakého myslivce, skauta nebo milovníka přírody, který by jim tam tyhle věci zapracoval. Napsal texty, vyhledal ty správné druhy apod. Strašně moc se toho ve spojitosti s poznáváním přírody nabízí. Všichni tvůrci těchto simulátorů, nechávají hráče 70% času bloumat po krásné přírodě, kde se ale nedozví zhola nic... Fakt smutný... I v reálu jsou doslova všude informační tabule, co se v okolí nachází za flóru a faunu. Mimochodem další aspekt, který mě udivuje: slovenská hra zpracovává Ameriku? PROČ? Na Slovensku je bezpočet nádherných hor, divokých lesů a oblastí (nejen Tatry), které by šly do loveckého simulátoru zpracovat/převést a bylo by to podle mě 100x poutavější, než další US mapa, kterou má theHunter. Jasně, jsou tam Karpaty čili východ Slovenska, ale přesto... zase klasická US scenérie. Za mě je tahle hra strašně nevyužitý potenciál. Obrovská škoda...

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Osobně by se mi právě ten větší důraz na myslivost opravdu líbil. Aby člověk v té hře nejen střílel zvěř, ale celkově se staral o svůj revír, kdy by plnil krmelce, řešil škodnou, dobu hájení či se celkově o les musel starat. To tady v lehkých náznacích je (sbírání vzorků v rámci příběhu a právě třeba vliv na zvěř z pohledu lovu samců či samic), ale jen letmo a povrchně, což je, jak píšete, velká škoda. Ale zase chápu, že tímto směrem se tvůrci asi ani nechtěli vydat, jelikož hra na mě opravdu dost působí jako "zamerikazovaný" produkt, kdy si nejsem jist, že by tohle Američany zrovna bavilo. Leč třeba se mýlím. Zároveň souhlasím, že zrovna u tohoto typu her je škoda, že se ignoruje flóra, která s faunou jde ruku v ruce.

Marty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jeste ani nevysla. Potencial muze naplnit. Smer kazdopadne nastavili pro mne jako lovce IRL skvelej. K mape asi jen tolik, ze slovensko/cesko neni tak atraktivni svoji playerbase. Hlavne ne pri takhle specificke hre. Proto casto vidime mapy ktere jsou zajimave pro vetsi publikum. Preci jen ta hra na sebe musi vydelat. Uvidime co prinesou vyvojari v budoucnu ale myslim ze to jak hra vypada jiz ted pred vydanim, je velice slibne.

Marty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jeste k vecen co by tam mohli byt a nejsou. Zbirani hub nebo poznavani drevin je sice fajn, ale tohle je hra simulujici lov. Ne simulator zbirani hub nebo neceho jineho. Takto by jsme mohli chtit aby tam pridali prvky mudrunneru protoze nekdo rad jezdi offroad a patri to k jeho myslivosti. Nebo simulator chatovani protoze pro mne je lovecka chata neoddelitelnou soucasti me myslivosti. Pokracovat se da furt dal. To co nam publisher a developeri slibili pri ohlaseni hry, splnili. Ja osobne jsem hodne nadsenej a nevim se dockat kam se tahle hra bude posouvat. Doufam ze ji vyvojari nezabiji jako COTW.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem "na vážkách" Slavík z Games dal 8/10. No nic koupím, pokud to nebude podle mé chuti pokusím se o refund.

Marty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane autore, je potreba si nastudovat o co vydavateli v dane hre jde a aspon nejake info od vydavatele... Absolutne jste se netrefil v zakladnich principech hry - loveckeho simulatoru. Tohle neni the hunter COTW - animal farming simulator :D Jde o hru ktera ma uplne jine publikum a cil. Uplne jste odignoroval nespocet detailu ktere tuhle hru delaji jedinecnou a velice dobre zobrazujici skutecny lov... Nazvat WOTH obycejnou loveckou strileckou je brutalni prestrel. Technicky stav je mnohem lepsi nez moje zkosenosti s COTW kde je bugle snad uplne vsechno a hra je venku nekolik let!

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 8. 2022 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z vaší recenze už jsem pomalu hru vracel na Steamu a z další recenze jsem se na hru začal pěkně těšit tak že jsem si z toho odnesl že na ty recenze už fakt seru :D

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Opravdu velká dávka frustrace ze hry pochází z toho popisovaného špatného technického stavu, který pokaždé, když jsem se začínal bavit, onu zábavu okamžitě zatrhl. Takže pokud na PC bude situace lepší, případně následující patche to zvládnou opravit, určitě si fanoušek lovení zábavu ve hře najde.

Deiv
Deiv
Level 42 Level 42
12. 8. 2022 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu mít otázku k tomuto "ačkoliv neustálé updaty a patche hru často spíše kazí"? Týká se to konkrétně theHunter? Já ho nedávno začal hrát úplně poprvé a baví mě, tak by mě jen zajímalo co se mohlo změnit k horšímu? :)

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deiv Ano, je to myšleno přímo k theHunter. Expansive Worlds se těmi updaty povede sice opravit nějaký bug, ale nasledně se objeví několik dalších, případně občas dochází na různé změny v chování zvířat či jejich spawnování, které fanoušci úplně nevítají. Plus se docela objevila klesající tendence kvality zpracování nových map v DLC. Pamatuji si třeba, že lov aligátorů v Mississippi byl pěknou myšlenkou, jejíž provedení úplně nefungovalo kvůli bugům.

Deiv
Deiv
Level 42 Level 42
13. 8. 2022 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Díky za info, zatím tam nemám tolik nahráno, tak jsem na žádný problémy ještě nenarazil, tak snad to tak zůstane co nejdýl :D

Reklama
Reklama