Zpět na článek

Diskuze: Red Dead Redemption 2 oznámeno na PC, včetně data vydání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Limec
Limec
Level 3 Level 3
6. 10. 2019 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obavam se ze ten hype mne uz presel a nebude se mi chtit platit plnou cenu za rok starou hru a kdo vi jesli to vubec budu chtit koupit az bude nekdy v akci

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
5. 10. 2019 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl jsem vám popřát, že jste se konečně dočkali, ať si hru parádně užijete, ale čtu si komentáře a koukám, že tu o ni najednou skoro nikdo nestojí...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
5. 10. 2019 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po velkém úspěchu s mikrotransakcemi v gta 5 na pc chtějí RDR2 taky na pc ? Jsem šokován

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra kde mam brat na vsetky tie hry peniaze :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
4. 10. 2019 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redemption 2 už nikoho nezajímá, oznamte radši už konečně nový GTA.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som skor zvedavý či sa nájde niekto komu zrazu nebude vadiť Rockstar Games Launcher keď mu vadí Epic. Mne osobne rozhodne doteraz viac vadil ten ich social club ako Epic takže že by som z ich launcheru bol nejak happy sa rozhodne povedať nedá.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Tak každý si to teď bude moci koupit kde chce, když to bude prakticky všude. Škoda, že to tak nedělá každý, za to má u mě Rockstar malé +. Já třeba čekám na Steam jak už jsem psal níže.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Epic si kupuje third party hry... Rockstar tam má jen své hry ;-) tohle nejde srovnávat .. taktéž za měsíc od vydání je hra venku i na Steamu :-)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cyberpunk 2077 Collector's Edition pro PC zajištěn, Red Dead Redeption 2 na PC. Mohu vklidu umřít! Skoro se mi chce napsat: "Kde pak je ten prďola, co tady velkohubě tvrdil a vysmíval se PCčkářům, že si nikdy tyhle hry nezahrajou?". Ach vy malověrní...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Akorát nikde nevidím žádnou fyzickou verzi... :( Abychom nemuseli kupovat jen digitálku. Stačila by nějaká Ultimátka se steelbookem. :)

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jsem zvědavej na ten grafickej skok... protože na ps4 to byla prostě pastva pro oči.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 10. 2019 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Někdy na začátku roku jsem něco četl o testování ray tracing, ale kdo ví, třeba to byl jen kec. Pravdu se každopádně dovíme za měsíc. Nebo možná i dřív, pokud se Nvidie pochlubí.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny ten RT bych ani nepotřeboval. Hlavně stabilně 60 fps na max/ultra. Přece jen v st.Denis to na tý ps4 bylo znát že to dropovalo troufnu si říct na 10-20 fps

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to bylo jasné že vyjde jen byla otázka kdy, po úspěchu GTAV na PC by museli být totalní retardi aby i další jejich velkou hru na PC nevydali

kntboi
kntboi
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že hra vyjde i na STEAMu i když až v prosinci, nicméně, já už hru dohrál na vánoce před rokem na ps4, tak si klidně počkám :) Díky ROCKSTAR

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kntboi A já si klidně počkám, i když jsem to zatím nikde nehrál. Bonusy co k tomu nabízí jsou mi k ničemu. Hry co od nich chci už mám, online to hrát nebudu a kazit si progress hrou nějakými bonusovými předměty také nechci.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm, tak to má rockstar smůlu. 8. listopadu vychází NFS a týden na to pokémoni, takže se k RDR2 dostanu nejdřív v půlce prosince a tou dobou bude nejspíš venku crack

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 10. 2019 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačilo si počkat 😎👍ale bohužel ... 5.11. vychází Planet Zoo a ten má u mě přednost než nějaké RDR 😂😂😂

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

když nebudou krabicovky, tak počkám na slevu, jednoduché :) Myslel jsem, že když udělají nějaké edice, tak bych to koupil hned, ale na digitál mám čas, ten se nevyprodá a ty ingame bonusy a hry zdarma už mám stejně na steamu.

Xanway

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaklínača hrám v pohode niekoľko rokov po vydaní, lebo teraz mám viac času. Tak isto si rád zahrám aj rok starú hru. Prečo nie ? A to som na PS4 prešiel polovicu príbehu, kým som konzolu aj s hrou predal. Myslím si, že väčšina PC hráčov si túto hru vychutná a tu sa akurát stretla náhodná vzorka remcáčov :D Áno prichádza viac nových hier, lebo je také obdobie, ale veď aj na tie dôjde. Keď nebudem mať nové SW hneď druhý deň v PC od vydania, v pohode to prežijem.

SamFisher

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xanway A přesně tak to mám s RDR 2.... vyjde kupa her,tak proč si RDR 2 neodložit na jindy,ta hra nikam neuteče 😏👍

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Take koupim. :) Ale rad bych nejakou specialku prave, abych ji mel na policce. Jinak to nejaky launcher jisti. Je mi uz celkem jedno jakej. :)

Jan Horsinka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to, že ze začátku se remcalo je pochopitelné. Když hra vycházela, samozřejmě že na ni byl každý nahypovaný. Teď po tom roku, je to ale přešlo. Některé. A někteří si raději už koupili konzoli. Podobně je to s těma exkluzivitama Epicu. Ta touha po těch hrách odumře za tu dobu čekání. Recenze dávno vyšly, na internetu už se o nich něco píše, slyšíš různé názory, tak ten zájem klesá a klesá. Mezitím vyjdou nebo se oznámí další hry, které třeba budou zajímavější. Já sice tak úplně "neremcám" ohledně RDR2 PC verze, jsem nadšený, ale nemůžu zapomenout na to, jak se Rockstar chová k PC hráčům. Jak k druhořadým hráčům. A to jen aby zarobili více cash. To taky v tom poklesu nadšení hraje roli.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 10. 2019 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Horsinka U mě to takhle nefunguje- když si chci nějakou hru zahrát, nekoukám na to, jak je stará, kdo, jak a proč ji vyrobil a vydal, natož jaký kolem ní je, nebo není hype. A když se mi nějaká hra hodně líbí, líbí se mi hodně i po letech- příkladem budiž třeba první Serious Sam, mám ho po 18 letech rád stejně jako v době vydání. Jinak k tomu čekání a následnému nechtění- přijde mi to jako chování malého děcka, které se dožaduje zákusku z cukrárny a když si ho konečně na rodičích vynutí, natruc ho nechce sníst. Ale asi už jsou lidi takoví, kdyby teď vyšlo Half-Life 3, asi by řekli: čekali jsme moc dlouho, strčte si Gordona do G-manovy zadnice.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 10. 2019 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tak já zase na takové věci koukám vždy když nakupuji. Takhle slepě dneska kupovat je celkem bláznovství. Koupit něco od EA? Activision? V mém případě třeba teď i od Ubisoftu? Raději počkat měsíc po vydání hry a pak se uvidí. Jenže to už můžeš dostat náladu na nějakou jinou hru nebo po vydání dojde ke změnám, které už nebudou odpovídat tomu co se řeklo prvně. Celkem dost mi záleží na tom co hraji, co hra obsahuje nebo jak funguje, a proto před koupí prověřuji. I z důvodu peněz. Každý máme jiné podmínky, které vám hra musí splnit. Ale čím jsem starší tím horší jsou výsledky. Kdysi v minulosti jsem hrál vše co se dalo. Nikdy nebyla nouze o hry. To ale nebyly tak zaplaveny těma dnešníma srancema, a byly i originální a zábavné. Dneska toto člověk najde snad jenom v indie hrách, které jsem od loňska začal pravidelně vyhledávat a hrát. Dnes jsem daleko vybíravější. A nebo hry jsou stejné. Pak se člověk podívá zpět, zjistí co se stalo, podívá se na rozdíly, uvědomí si co mu vyhovovalo a buď se rozhodne nad tím mávnout rukou nebo se rozhodne s tím něco dělat. Mě se taky dodnes líbí staré hry. První Assassin's Creed hry, CoDka, GTAčka atd. Nevím proč by se měly přestat líbit. Mám na ně krásné vzpomínky. Nebo nevím přesně o co v téhle části jde... Jakože když se ti RDR2 líbilo při vydání tak po tom roku se ti bude líbit stejně hodně? Nevím jestli bych to takhle srovnal. Jde o to, že ty staré hry jsem hrál. Ale RDR2 ne. Taky od té doby člověk o hře spoustu slyšel, četl. Před vydáním člověk netušil, že hra bude pomalá. Že mise budou přímočaré a repetitivní. Prostě co se po vydání o hře dostalo ven, mohlo odradit některé lidi, což se dá celkem v pohodě pochopit. S tou cukrárnou... Jde o to, že za tu dobu toho čekání se může spousta změnit. Uvidíš jinou sladkost, dostaneš chuť na něco jiného, okusíš něco jiného, támhle uslyšíš, že ta původní není až tak dobrá, nebo uslyšíš o nějaké nové, která tě také zaujme. Rok čekání je hodně. Ten Half-Life 3 je také úplně jiný případ. Nic o něm člověk neslyšel, nikdo jej nehrál, člověk neví co přesně očekávat. Určitě by na to hráči neházeli bobek.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 10. 2019 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Sice spolu často nesouhlasíme, ale výborně se s tebou diskutuje. :) Když si vybírám hru, hledím především, aby mě lákalo téma a zajímal žánr. Pak se většinou podívám na něco málo gameplaye a přečtu nějakou tu recenzi, a to mi vetšinou stačí, tímhle způsobem se člověk málokdy sekne. Podle mě by byla chyba soudit hru podle výrobce nebo vydavatele- ano, ze zkušenosti víme, že hry od EA jsou velmi špatné, ale pokud gameplay působí zábavně, zasazení lákavě a téma zajímavě, proč hru nezkusit jen proto, že je zrovna od EA. Smutné je, že mě od EA nenapadá z poslední doby žádný příklad, ale to už je druhá věc. :) Možná Sea of Solitude, ale na mě asi moc depresivní. :) Se starými hrami jsem asi uvedl špatný příklad, zkusím jiný- v 90. letech mě úplně minula série Dark Forces. Dostal jsem se k ní až asi před třemi roky, kolem hry už překvapivě nebyl žádný hype. :) Grafika na úrovni prvního Quakea, prastaré herní mechaniky, ale stejně mě hra dost bavila, protože jsem zkrátka měl chuť si ji zahrát. Strašně moc jsem si chtěl zahrát Uncharted, už od prvního dílu. Konzoli jsem neměl a nechtěl, tak jsem čekal- jestli se hra zázrakem nepodívá na PC, jestli někdo nevytvoří slušný emulátor. Čekal jsem takhle 10 let, až jsem si koupil konzoli a, tou dobou již celou sérii, Uncharted jsem si užil přesně tak, jak jsem si to vysnil, i když jsem o něm během let slyšel taky leccos negativního, stejně jako na konto RDR2, ale víš, jak já často s lidma nesouhlasím. :) Tvůj argument proti mé cukrárně mě štve, protože je logický, pravdivý a já nemám co namítnout, i když bych rád. :) Věta s HL3 byla myšlena ironicky, zapomněl jsem na smajlíka. :) V jedné věci se ale musím RDR zastat, směrem k výtce, že je hra přímočará a repetitivní. To, že je přímočará beru v době dnešních openworldů jako obří klad a pokud jde o repetitivnost- ano, ve většině misí jsou dialogy/cutscény, jezdí se v nich na koni a dojde k nějakému boji, tím ale veškerý stereotyp končí. Že je hra pomalá se myslím vědělo- je to western, hra od RockStaru a druhý díl v sérii RDR, nevím, proč by si někdo myslel, že bude druhý díl o moc jiný než ten první. Ani gameplaye, ani trailery neslibovaly superrychlou akční jízdu a závody ve Ferrari- hra je o perfektním příběhu a léty prověřené a po krůčkách vylepšované typické hratelnosti od RockStaru. Hra má svá nudnější místa, o tom žádná (3. a půlka 4. kapitoly), zbylé části je ale vynahrazují do té míry, že to hře nemůžu vyčítat, zvlášť ve světle toho, o jak rozmáchlé vyprávění se jedná, v tom nejlepším slova smyslu.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
7. 10. 2019 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot To ti musím vrátit a dát za pravdu. Dobře se s člověkem konverzuje když vím, že nemluvím do dubu a na druhé straně je rozumný člověk. I přes neshody ta konverzace nestojí a nemotáme se na jednom místě, protože nikdo nechce ustoupit či porozumět. No když oznámí hru a vidím, že ji oznámilo EA třeba, tak hned mám špatná očekávání. Ať se jedná o jakoukoli hru. Může být klidně opravdu něco, co bych moc chtěl, ale protože to má pod sebou EA, je důvod k obavám. Na recenze dneska už moc nedávám, spíše jak hru popisují hráči a jejich dojmy. Čím víc názorů, tím lépe si představím o co teda jde. A kdo ví... "One man's trash is another man's treasure." Ale člověk se dneska může velmi snadno spálit, a ta obezřetnost si myslím, by měla být. Takže pokud mě hra zaujme, projedu si historii vydavatele a vývojáře. Bavily mě jejich předchozí hry série? Jak se jim daří v jiných podobných sériích? Neobsahovaly něco, co se mi nelíbilo? Je možné to očekávat i v té nové? Proto ačkoliv mě třeba WD1 a WD2 bavily, tak u Legionu jsem opět obezřetný, protože se podívejte, co dělá Ubisoft se svými hrami. Mi neříkejte, že se lidé nehrozí toho, co Ubisoft udělá se Splinter Cell. Jedna z páru ještě nezprzněných sérií. Tak samo bych byl obezřetný s Doom Eternal. Ten nový Wolf šel do kytek, Rage 2 taky zrovna nepotěšil, tak je pochopitelné, že může mít člověk obavy o to, co dalšího si Bethesda může vymyslet a zda zruinují další sérii. Když k tomu nedojde - paráda. Ale být opatrný neuškodí. U těch starých her, to já zase mám naopak. Pokud její mechaniky nejsou zastaralé, tak si ji zahraji. Pokud ale jsou, tak bych při hraní stále kritizoval, jak je to dneska lepší, až bych to nakonec vypnul. Proto si třeba myslím, že kdybych dneska znovu rozehrál Assassin's Creedy, tak bych si je neužil tak jako kdysi. Dá se říct, že jsem rozmazlen. Ale jak je teď ta nouze o hry, tak je pravda, že ty starší hry aspoň vyzkouším. Co se týká těch výtek RDR2... to jsem tak jen plácl co jsem slyšel, na co si lidé většinou stěžují. Jestli s tím budu mít problém i já? To nevím. Třeba ne. Ale ta přímočarost a držení za ruku je možná až moc z toho co jsem viděl. Rychlost hry mi třeba sedne. Je taky pravda, že tentokrát bude mít člověk i možnost hru upravit, takže třeba si hru nějakými módy upravím a hned se bude hrát lépe. Nad tím jestli hra bude pomalá nebo rychlá nikdo nepřemýšlel. Jakmile se hra ozvala, naskočili na vlak a do konečné zastávky nevystupovali.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen remcáme, ale koupíme :P Já hlavně kvůli Online (neplatím PS+) a možná se donutím, aby Arthur byl zlej (dvakrát jsem měl honor meter na plno :D ).

Keeper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A na ceskem prekladu nekdo bude pracovat? O tom jsem se nikde nic nedozvedel... Byla by velka skoda, aby tak dobra hra zustala neprelozena.

SamFisher

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stojí,ale větší hype je na jiné hry :D Holt vybrali špatné datum :D

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher jj, listopad je už dost zaplněný a celkově konec roku, měli to vydat spíš v červnu 2020 :)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 10. 2019 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Někteří píšou, jaká hra není nudná, aniž by ji kdy hráli, někteří otevřeně píšou, že ji leda upirátí, že za koupi jim nestojí, někteří nepřežijou absenci češtiny, někteří absenci fyzických disků, jiní launcher od RockStaru, pro některé je hra rok od vydání příliš stará a hnusná a spousta lidí má spoustu dalších her, kterým dá přednost. Zkrátka to vypadá, že PC hráči chtěli jen mít hru na své platformě, pročež tak hlasitě naříkali čistě jen z principu a ze zvyku, ale když jejich vytoužená hra konečně vychází, ve skutečnosti ji nikdo nechce hrát- čest výjimkám.

Ebolus
Ebolus
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tenhle vzorek, co tu píše, asi neměj za reprezentativní část. Myslím, že ze všech už ten hype, který začal někdy před měsícem, vyprchal, protože už bylo jasné, že PC bude, jen se nevědělo kdy. Já se třeba těším a mrzí mě, že si nemohu vzít dovolenou. Jediným dilematem u mne je, na jakého klienta si hru pořídím... Asi na RGL, protože, jestli se nemýlím, tak i přes Steam by se stejně spouštěl Social club, takže to už mám jedno. Později ve slevě pořídím i na Steamu, stejně jako jsem to udělal s GTA V. Do krabicovky bych asi taky šel, ale jestli nebude, tak si z toho hlavu nedělám. :)

fRrr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulace hráčům PC. Hra mi už rok leží vedle PS a zatím mě ani nějak nelákalo ji do PS vložit a hrát.

BBKona

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fRrr Tak jasný, když to máš na konzoli... Na PC to konečně trochu ožije :)

fRrr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BBKona To si nemyslím. Protože od doby co sem začal hrát na konzoli a ne na PC si to hraní na PC ani už nedokážu představit.

MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fRrr Jakože v 60fps v normální grafice?

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak krabici prý vydá v Česku Cenega, takže 5. listopadu ve všech dobrých obchodech. :)

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Kde jsi na to prosim cetl?

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Přišlo nám to od Cenegy do Xzone. :) Oficiálně to ještě nikdo nepotvrdil.

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* a víte, jestli budou nějaké edice?

Jan Horsinka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 O edicích je psáno v článku. Speciální a Ultimátní. Liší se v in-game bonusech.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Tak skvěle, snad se to vyplní :) i kdyby tam byl jen kód.

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* nevím, kde jsi na to přišel, protože jsem psal na cenegu a o ničem takovém neví - https://i.imgur.com/2M77lIS.png

Jan Horsinka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Tak já zas četl u souseda, který to má od Xzonu, který se zeptal českého distributora, že krabice nebudou... Takže jak? Asi počkat na ofiko potvrzení.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Horsinka Ty si u souseda čteš ? :D Bližší info včetně potvrzení od distributora přijde nespíš 9. října.

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* A budou mit i krabicovky vic edic? Je nejake info?

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Bohužel, jestli bude víc edic (což si osobně nemyslím) nebo jaká bude cena zatím venku není. Příští týden bude víc informací. Až budu vědět, rád to sem napíšu.

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Jsem zvedav. Na jinem serveru pisi, ze Xzone potvrdilo, ze krabicovka nebude.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Vidíš někde to potvrzení Xzonu ? V tom článku píšou, že to Xzone potvrdil na fb, na fb žádné potvrzení není. :D

Jan Horsinka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Tam psali, že to Xzonu potvrdil přímo distributor. Na Facebook napsali na dotaz jestli bude krabicovka "Zatím to nevypadá, ale ještě je naděje."

Katanna

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Horsinka Jak to, že Vás vlastní Xzone a nevíte nic, a nějaká trash stránka jako je český Eurogamer to ví. :D Ještě když tam šéfredaktora dělá úplný poloop.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani na chvilku jsem nepochyboval... ale že si to budu moct zahrát s pořádným ovládáním už takhle brzo... tak to příjemně překvapilo. A samozřejmě kde jinde než na steamu. I když si budu muset počkat.

Frontier

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak děkuji za info,vážně už netuším kde je zakopaný pes.Jisté však je,že některým z nás to doopravdy nejde nainstalovat a nejde o to že by jsme postupovali špatně.Bylo by super jestli měl někdo stejný problém a podařilo se mu to vyřešit,kdyby sem napsal jak na to. Děkuji.:))

juro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bez prekladu si to mozu nechat

KoKoRo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@juro A rockstar něco oficiálně překládal do češtiny? 😂

Shank

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@juro A nebo bys mohl nebýt 100 let za opicemi a naučit anglicky. Rockstaru může být jedno že nějaký slovák z tater nebude rozumět jejich hře.

Atlantis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlépe v práci ;)

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
5. 10. 2019 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atlantis Fakt vazne lenze ked si platis ucty byvanie stravu a kopu dalsich veci tak si clovek musi dobre rozmysliet ci mine 60€ na hru a este k tomu ked tych hier co by si chcel kupit je viac ako jedna

Reklama
Reklama