@OneShot
Tenhle vzorek, co tu píše, asi neměj za reprezentativní část. Myslím, že ze všech už ten hype, který začal někdy před měsícem, vyprchal, protože už bylo jasné, že PC bude, jen se nevědělo kdy. Já se třeba těším a mrzí mě, že si nemohu vzít dovolenou. Jediným dilematem u mne je, na jakého klienta si hru pořídím... Asi na RGL, protože, jestli se nemýlím, tak i přes Steam by se stejně spouštěl Social club, takže to už mám jedno. Později ve slevě pořídím i na Steamu, stejně jako jsem to udělal s GTA V. Do krabicovky bych asi taky šel, ale jestli nebude, tak si z toho hlavu nedělám. :)
Můj denní režim po příchodu z práce, je prohlídnout novinky na mých oblíbených stránkách. Mám vybranou vždy jednu z nějakého okruhu..., zprávy, regionální deník, sport, hry... Mohu s klidným svědomím říct, že skoro u všech jsem byl, z nějakého důvodu, většinou tedy kvalita, nucený přejít na jiný web, ale u Zingu už jsem několik roků a stále spokojený. A to myslím, aspoň z mého pohledu, svědčí o tvé výborné práci. Díky a ať se ti daří!
Tak mě konkurence nevadí, ať si udělají svůj obchod třeba i Číňani. Jediné co mě štve jsou "exkluzivity", které nutí k instalování nových softwaru/klientů. A co mě dokáže opravdu nadzdvihnout je, když se nějaká série utne a začne se prodávat jinde, viz. třeba TWD: Final Season. Nechápu pohnutky vývojářů, proč to nemůže být na více storech, vždyť tím přicházejí zbytečně o prachy.
@onefootman
No nevím, napsat o SCS, že je banda lemplů.... Hraji různé hry, od různých vývojářů, a s klidným svědomím tady mohu prohlásit, že kdybych měl udělat žebříček společností, které na komunitu, potažmo fanoušky nekašlou a o své hry se starají, tak SCS bude rozhodně na vrcholu, ne-li první. Co se týče konzolového portu pro ETS2 a ATS, tak jsem někde četl, že se na tom pracuje. A ani by mě nepřekvapilo, že bude možná dřív, než světlo světa spatří tenhle, podle obrázků, šeredný paskvil.
@skylines Jo. u mě je to stejně návykové. Jen vzpomenu, že dnes začal event v ETS2, po jehož dokončení obdrží každý nějaké itemy do kabiny + nátěr. Takže, kdo to dlouho nehrál, je načase vyrazit zpět na silnice :) http://blog.scssoft.com/2018/05/wotr-event-start-your-engines.html
Postavu mám na 10 lvl a hru mám nainstalovanou už snad rok, s tím, že jak bude čas, tak se do ní pustím. Zatím jsem se k tomu nedostal, pořád jsou jiné hry. Ale nechce se mi jí odinstalovávat, co když se jednou budu nudit
Stejně tak, jako sem mohou vlézt "trapáci", co na hru budou nadávat, tak sem očividně lezou jiní "trapáci", co místo aby okomentovali hru, tak se snaží vyvolat zbytečný flame...
Jinak singl nemusí být špatný, ale mulťák mě v betě opravdu nechytl. Asi to není pro mě, tyhle recyklované, v jiném kabátě, ale pořád stejné mp.
Malinko více myslíš 4? Tak pardon, jednoho jsem přehlédl, takže ano, mám možná "na očích nas*áno".
A jestli nebudeme brát v potaz hru, tak souboje chladnými zbraněmi většinou opravdu trvají kratší dobu než těmi palnými, pokud tedy soupeři nestojí s pistolemi, jak jelita, naproti sobě.
Je to jen můj osobní názor a pořád říkám sto lidí, sto chutí.
Příběh jsem nekomentoval a ani nechci. Nedohrál jsem to, a myslím, že nemusí být špatný. Jen je pro mě samotná hra zbytečně zdlouhavá a v konkurenci jiných her, je to, podle mě, ztráta času. Když chci posunout příběh, tak musím pozabíjet x desítek npc a bohužel, souboje které tam jsou, na počet nepřátel v lineárním světě, jsou dlouhé a po chvíli se stanou stereotypní. Ono, když utneš mečem do živého pět krát po sobě, soupeř pořád žije a na konec použiješ po padesáté stejné kombo na zabití, které je zpomalené a už leze na nervy, tak to prostě někoho přestane bavit. Pokud se v těch soubojích tedy člověk vyloženě nevyžívá, tady bych ale pochyboval o vyzrálosti jedince. Desetiletý synovec měl takové hry rád, teď už má naštěstí priority trochu jinde
I když já mám co mluvit o vyzrálosti, když reaguji na ubohý komentář o hře
Hru sice zadarmo na Game Sessions mám, ale připadá mi to jak komerční TV, každých cca 10 min to pauzne a nabídne to nějakou hru na vyzkoušení, jestli nechci hru ohodnotit a podobné kraviny.... 😠
Samotná hra je potom strašně stereotypní, 3 nepřátelé jak přes kopírák, permanentní řežba, která rozhodně hře nepřidá - nepřátel jak v COD a je to horší v tom, že tam mi stačí jeden headshot, tady jednoho pižlám minutu...
Nevím kolik je hrací doba, ale dala by se v téhle hře dost zkrátit, kdyby ubylo nepřátel a myslím, že by to v tomhle případě jen pomohlo.
nn, zkoušel jsem i to. . Asi to je bug, musel jsem ho vystrkat tělem ven z cely, potom už šel
Jinak, příběhově to není zrovna špatné, ale chyby tam jsou, mno. Na to, že to má za 2 týdny vyjít....
Sem tam se zadrhne npc, divně vypadající a hýbající se dráty vedení, když skočím vysoko ze skály. tak udělám kotoul a ne, a ne se zabít , fyzika objektů, taky není zrovna to co se jim povedlo...
Asi to koupím, ale až v nějaké slevě celou gold edici, tak jak jsem koupil The Division.
Já jsem rád, že ve dvou kategoriích vyhrál ETS2, aspoň se víc dostane do povědomí lidí a podpoří se tak vývojáři z ČR. Jinak je mi to celkem jedno...
Žádná anketa nemůže jít na ruku všem. Navíc, podívejte se na naše pseudo ankety: Slavík, Tyty, Lev. apod. , a hned se vám zdá Steam Award jako nejobjektivnější z nejobjektivnějších
Každý má rád na hrách něco jiného. Z nedávných komentářů (viz. třeba u Zaklínače 3) jsme mohli vidět, že většinou jsou - ohledně her - lidi rozdělení na několik táborů. Proto bych hodnocení neškatulkoval do 10 čísel. Trochu bych to rozvinul na několik kategorií (např. grafika, zvuky/hudba, hratelnost, podpora po vydání apod. ) , na známkování nezáleží, může být třeba to 1-10 (i když já jsem spíš pro to školní 5-1) a ze všech kategorií udělal průměr (třeba i slovní) . Asi by málo která hra dostala za 9-10
Ale když už není zbytí, tak asi druhá varianta ("dobrý" je u mne totiž průměr a ne za 7 ) , ale bez 10. to bych se přikláněl k té "legendě".
Oblasti nebudou fázované, budeš tam potkávat hráče lvl 100-110, pouze mobky budou scalované podle lvl který má daný hráč.
Tzn. když jednu mobku tagnou hráč s lvl 100 a hráč s lvl 110, tak ta mobka bude mít pro každého hráče jiný lvl, tj. 100 a 110, Hp budou sečteny pro oba lvl, dmg bude dělat číselně rozdílnou pro oba hráče (spell mobky bude dělat třeba 10% z hp daného lvl) . Stejně to bude funguvat i v normál dungeonech, klidně se potkají lvl 100 a 110.
Udělali to tak, ať si lidi můžou vybrat ze 4 zón a tak rozmělnit počáteční nápor ve startovací zóně.
Wow vytěžuje hodně procesory, takže když máte dobrý procesor a slabší grafiku pořád jste na tom líp než naopak. Já mám gtx 960 a i5 6400 a fps mám 60 při invazi.
Samozřejmě hodně dělají i addony, při mooc hromadných eventech, je dobré jich vypnout co nejvíce.