Ředitel Ubisoftu si myslí, že Star Wars Outlaws selhalo především kvůli menší popularitě značky
i Zdroj: Ubisoft
SW: Outlaws Novinka Ředitel Ubisoftu si myslí, že Star Wars Outlaws selhalo především kvůli menší popularitě značky

Ředitel Ubisoftu si myslí, že Star Wars Outlaws selhalo především kvůli menší popularitě značky

Jan Kovačovič

Jan Kovačovič

26
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Nejnovější schůzka s akcionáři nabídla zajímavé informace.

Reklama

Není asi tajemstvím, že hra Star Wars Outlaws nenaplnila očekávání nejen Ubisoftu, ale také jeho akcionářů. V rámci nejnovějšího meetingu odpovídal ředitel společnosti na spoustu otázek právě k Outlaws. Podle Yvese Guillemota hra jednoduše nenaplnila prodejní cíle. Celkově se k tématu vyjádřil následovně.

„Star Wars Outlaws nenaplnilo naše prodejní cíle. Hru bohužel sužovala řada problémů. Tím největším je skutečnost, že k vydání došlo ve chvíli, kdy na tom značka (Star Wars) nebyla u fanoušků nejlépe. Samozřejmě Outlaws mělo i své vlastní technické chyby, které jsme se snažili co nejdříve v týdnech po vydání opravit, ale vliv na prodejích to už zanechalo dostatečný. Hra prošla rozsáhlým troubleshootingem a debuggingem, takže při vydání na plánované konzole, jako je například Switch 2, se bude jednat o výrazně odlišnou verzi oproti originálu.”

Hodit vše pouze na značku Star Wars by byla chyba, což si určitě uvědomoval i Yves Guillemot. Do jaké míry má pravdu, to už necháme na posouzení každého zvlášť. Star Wars Outlaws měsíc po svém vydání prodalo pouze okolo 800 tisíc kopií a ačkoliv neznáme celkový počet, tak se dá předpokládat, že se hranice s největší pravděpodobností přehoupla přes jeden milion. Je otázkou, zda by se hře skutečně dařilo více, pokud by vyšla například během posledních dvou měsíců, kdy herní část Star Wars komunity především díky Battlefrontu znovu ožila.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama