Andy Lang, producent relativně povedené akce Space Marine, se vyjádřil k hodnocení hry.
Paradoxně ale nepřišlo spílání recenzentům a nadávání na nepochopení. Ba naopak, studio Relic je údajně s recenzemi „spokojeno“, neboť jsou prý přesné.
„Jde o náš nejlepší titul? No, určitě nejlepší na konzolích. Jsem ale docela pokorný, jednotlivá hodnocení mě nějak zvlášť nerozčilují,“ prozradil Lang.
„Naopak bych řekl, že většina z nich má pravdu. Design postav i lokací byl čas od času repetitivní Hlavním důvodem je však to, že jsme neměli dost času na finální uhlazení.“
„Samozřejmě bychom byli radši za vyšší hodnocení, ale nejsme tím současným nijak zvlášť šokováni. Jednoduše jsme udělali vše proto, abychom fanouškům zprostředkovali klasický blockbuster a dopadlo to jak to dopadlo.“
„Jsme ale v Relicu schopní se poučit z chyb, což jsme snad dokázali u našich RTS sérií a jsem si jistý, že příští zářezy do žánru third-person akcí budou lepší.“