Zpět na článek

Diskuze: Remake System Shocku umožní oddělovat končetiny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 9. 2020 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak System Shock jsem podpořil na kickstarteru 19. dubna 2017 :-) Jeden z mála projektů, na který čekám více jak dva roky. Ale stále pevně věřím, že to nakonec dopadne dobře. System Shock je srdcovka a po shlédnutí screenshotů v Excaliburu se ze mě stal hráč a milovník kyberpunku a sci-fi.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z toho preview kyberprostoru mi subjektivne pripada jako mnohem vyznamnejsi zmenene ovladani, nez zmena barev. Pokud si pamatuji, v puvodnim System Shocku se v kyberprostoru dalo pohybovat pouze dopredu, nikoliv dozadu a ani strafovani (bocni pohyb) nebylo mozne. V tomto preview ale evidentne lze vse z toho, vcetne stani na miste v prostoru. Je hypoteticky mozne, ze s ulehcenim to slo i v puvodnim SS, ale moc bych na to nesazel. Omezeni pohybu byla soucast hratelnosti a predstavovalo to souboj s Shodanovou moci, ktera byla v kyberprostoru ve svem zivlu a byla tam vladcem. Napriklad v poslednim kyberprostorovem souboji byl hracuv avatar dokonce automaticky otacen zady ke svemu cili a musel neustale balancovat, aby vubec byl proti cili celem, natoz aby na nej miril.

Reklama
Reklama