Rocket League přechází na model free-to-play
Rocket League Novinka Rocket League přechází na model free-to-play

Rocket League přechází na model free-to-play

Ondřej Partl

Ondřej Partl

6
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Windows PC Xbox Xbox One Apple Mac

Těšit se můžeme i na postup, jenž bude ukládán skrze platformy.

Reklama

Když v roce 2015 přišel autíčkový fotbálek Rocket League na trh, téměř ihned si ho mnoho lidí zamilovalo, kdy titul prosperuje dodnes. Díky různým aktualizacím a herním eventům jsme se taktéž dočkali zcela nových herních režimů či hromady kosmetických vychytávek na vaše vozidlo. A nyní, po pěti letech od vydání, přišel čas na další kapitolu hry, která s sebou přináší jednu velkou změnu.

Tou se stává přechod na model free-to-play, který se uskuteční ještě toto léto, díky čemuž si titul budou moci zahrát všichni zájemci zcela zdarma.

Společně s tím autoři ještě zapracují na hlavním menu hry, turnajích či výzvách, a k tomu ještě dojde na přidání podpory cross-platform progrese, což znamená, že váš postup bude ukládán skrze jednotlivé platformy.

S přechodem na F2P model se hra taktéž objeví na Epic Games Store. Nicméně zároveň dojde k odebrání titulu z obchodu Steam, což znamená, že novým hráčům na PC nebude umožněno hraní přes tuto platformu. Pokud nicméně zde hru již vlastníte, půjde samozřejmě hrát i nadále.

Všichni hráči, kteří si Rocket League zakoupili/zakoupí ještě před free-to-play verzí hry, tak získají navíc následující věci:

  • Veškerá doposud vydaná brandovaná Rocket League DLC
  • Titul "Est. 20XX", kdy poslední dvě číslice budou značit rok, v jakém jste hru začali hrát
  • Více než 200 věcí běžné kvality povýšených na kvalitu "Legacy"
  • Golden Cosmos boost
  • Dieci-Oro kola
  • Huntress banner pro hráče
  • Pro hráče, kteří hru vlastnili před ohlášením o přechodu, tedy před 21. červencem, byl ještě připraven speciální Faded Cosmos boost

S blížícím se přechodem nás autoři budou postupně více seznamovat s jednotlivými prvky, které projdou proměnou.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama