Zpět na článek

Diskuze: Rockstar chystá v GTA Online otevřít kasino

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
15. 6. 2019 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem odborník na slovičkaření a zákony a popřípadě mě opravte ale slovo HAZARD znamená, že do něčeho vložím reálné peníze s možností získání reálných peněz zpět nebo jejich ztrátu ne ? To, že do něčeho můžu dát realné peníze s tím , že na tom nikdy realně nic vydělat nemůžu mi nepřijde jako něco, co by naše zákony zakazovaly. Myslim že Je to něco jako pay2win. To je jako dneska v nějakých mobilních hrách, kde si koupím baličky abych třeba koupil nějakou armádu o kterou můžu v boji snadno přijít.

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
16. 6. 2019 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Ano, přesně takhle to u nás funguje a jak píšu dole tak žádný český zákon by tím spuštěním neporušovali. Důvod proč to v některých zemích blokují je čistě preventivní, protože že si nejsou fungováním tamních zákonů popřípadě různých restrikcí jisti. Je klidně možné že postupně Rockstar bude v jednotlivých zemích tyto rozšířené funkce spouštět, ale s jistotou lze říct, že pokud v RDO nefunguje poker tak v GTAO nebude fungovat kasino.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
15. 6. 2019 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať už do toho konečně hráči přestanou dávat prachy a dají najevo nezájem, jinak to budou dojit snad ještě aji další generaci konzolí a já už chci nový GTA a ne tohle co s GTA už nemá nic společnýho. Už je to jenom stroj na peníze kterej je převlečenej za GTA.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
15. 6. 2019 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Jo na tom něco je... Taky už jsem v GTAO zavřel dveře protože: 1) Mapa prostě omrzela a je malá. 2) Nový styly vydělavání peněz je pořád to samý akorat to vypadá jinak. Tím myslim profit vs. čas 3) cheateří a modeři to na PC tak zprasili, až je to otravný. Třešničkou na tomhle rozteklým dortu je , když R* zabanuje hráče, co za nic nemůžou. To už radši RDR2, který je sice trochu nudný ale je nasátý to pravou "wild west" atmosférou. Nevím jestli se můžu považovat za GTA guru (pár hodin jsem tam strávil), ale už i já si myslím, že je tahle hra na cílový rovince před cílem. To nemluvím o tom když to kasíno bude "naprogramovaný" tak, aby si hráči náhodou moc nevydělali. Což ze strany R* asi pochopím.

EvilFunCore
EvilFunCore
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačí si založit jiný účet (PS4) a namísto české republiky jako zemi kde máte bydliště zadat třeba USA. Jediný problém v takovém případě je to, že budete muset mít úplně novou postavu a celý online postup

AlBunda
AlBunda
Level 1 Level 1
15. 6. 2019 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EvilFunCore JoJo a na pc si přetaktuju wifinu a založím nový rockstar účet, i když je můj kod registrovaný pouze na jedinou kopii..

EvilFunCore
EvilFunCore
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda trailer k nezaplacení 😂

peko
peko
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, kasina jsou v GTA super, kdyz se nezadari, jde loudnout starsi pozice a tak porad dokola, dokud to neklapne :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
14. 6. 2019 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V ČR nedostupné kvůli zákonům stejně jako v RDR 2 poker ???

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tohle je fakt vtip roku a rockstar mě tim dost zklamal :D .

nick

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uplne tak jednoduche to neni. V kasinu taky nehrajes s penezi, ale s zetony - nevim jak to je s GTA online, ale predpokladam tam mas nejakou hardcurrency. Jinak ani nejde ani o to, ze neco zaplatis, ale o to, ze muzes vyhrat a ta vyhra zalezi na necem o cem nevis nebo jen na nahode. Treba u pay2win je to trochu jine. Tam kdyz si zaplatis, vis co dostanes za tu hodnotu. Pokud je to hazardni hra, neni to zakazane, ale podleha to zakonu a melo by to splnovat vse potrebne. Takze dle zakona to musi mit ceskou lokalizaci v pripade vseho, co se toho hazardu tyka (predpokladam i napisy v texturach). Co se tyce hernich spolecnosti - spis jde o to, ze tu hru distribuujes po celem svete a kazda zeme jinej zakon. Takze se snazis o kompromis. Jinak co se tyce hazardni hry: Hazardní hrou se rozumí hra, sázka nebo los, do nichž sázející vloží sázku, jejíž návratnost se nezaručuje, a v nichž o výhře nebo prohře rozhoduje zcela nebo zčásti náhoda nebo neznámá okolnost. jinak viz zakon c. 186/2016 Sb.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to myslíš “ať hráči přestanou dávat penize a dají najevo nezájem ”? To je snad jasnej indikátor, že je hra pořád bavi, tak proč by kvůli tobě měli přestat a předstírat, že je hra nebaví? Je celkem vtipný, jak vrážíš do Rockstaru, že chtěji jenom peníze, pochopitelně, ale zároveň je prosíš o nový díl. Trošku si protiřečíš, ne? Prostě chceš něco pro sebe a nezájem, co chtějí ostatní.

Chesse

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen GTA je pro me uz mrtve diky tomu jak zprasily Online, ktery uz nema s GTA nic spolecneho a podobny osub bude cekat i Red Dead Online.... A tipuji ze kdyz bude nove GTA, tak to bude GTA Online 2....

bLaCk0uT

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jasný, maličkost, co na tom, že mám nahráno 30 dní čistého času na postavě :D

LuboDante

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Az na to ze na online save se to nevztahuje haha

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LuboDante Jenže ona jsou kasína i v GTA San Andreas...

LuboDante

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v Cesku to zase nepujde nejde ani poker v Red Dead a to je jen o penize ve hre u GTA kde se da za mikrotranzakce koupit nena do hry je uz online hazard tak to u nas taky nepujde

xulnap1729

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě teda zklamal marketing firmy T2, celé roky Rockstar díky nařízení mateřského vydavatele prdí na Singl GTA 5 a veškerý nový obsah vydává pouze v GTAO. Co píšu je pravda, myslím si že Casino by správně mělo být přístupné i v GTA5 SP. Bohužel musím říct že se R* nedrží tradice která byla v GTA San Andreas tedy Casino v singleplayeru.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xulnap1729 Moc bych do toho marketing nezatahoval, protože tohle je spíš produktová strategie / produktový plán. A další věc, pokud se opravdu neobjeví kasíno v SP, někdo se najde a udělá mod pro SP. Když to jde s kluby z After Hours updatu, nejspíš to půjde i s kasínem. (principy případné absence kasína v SP neřeším)

xulnap1729

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Jenomže ja nejsem ten typ člověka co by furt stahoval nové verze módů. Vždycky když R* aktualizuje GTA 5/Online. Kolikrát ani nestahuji aktualizované verze módů protože vidím že je to nekonečný příběh to jak R* nemyslí na Singl. A ať mi nikdo neříká že jsem líný stahovat nové módy. Jsem alergický na výtky. Já si holt myslím že Singl má stejnou váhu jako Mulťák.

nick

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xulnap1729 Jo. To me take nastvalo. Nejlepsi na tom je to, ze kdyz si koupis auto v online, nejde pouzit v singlu (uplne hned na zacatku to jeste chvilku slo).... pac na to kaslou, maji prachy z online.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
14. 6. 2019 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xulnap1729 R* přičichnul k penězům v GTA V. Od nich bych už asi nic dobrého pro komunitu nečekal. Pokud z toho nebudou mít balík.

čůčo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za to ale Rockstar nemůže chlapče :)

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@čůčo Může. Žádný český zákon jim spustit u nás poker v RDO nezakazuje. Blokované to je jen čistě proto, že je to pro ně jednodušší než aby pro každou zemi kde si nejsou 100% jisti najímali lokálního právníka, který by jim to potvrdil a sepsal případné restrikce.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
14. 6. 2019 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@čůčo O zákonech ohledně hazardu nevim nic, to je pravda, ale měl sem Rockstar za kontroverzní studio, který si věci dělá po svym. Takže to, že teď, zřejmě ze strachu, v řadě zemí zakážou poker, ve kterym se se ani nehraje o pravý prachy, je pro mě zklamání. Už si rozumíme moudrý starče? :D

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klidně bych Rockstaru ofotil svoji občanku, abych mohl hrát. :D Na druhou stranu, v RD Online se nehraje o skutečné peníze, takže by na něj neměly platit regulace ohledně hazardu, nicméně R* je opatrný a kdo ví, třeba to časem povolí i ČR. A nejspíš přibyde nová měna.

Reklama
Reklama