@Malasnikov
Do týmu se ti automaticky naverbuje jedna náhodně vybraná postava. Už to někde zmiňovali že se nejde dostat do stavu kdy v týmu není vůbec nikdo.
@Johny
Souhlasím, ta nová verze pro videohru naprosto ignoruje původní text a do toho osmdesátkového feelingu moc nesedí. A osobně se mi i mnohem více líbí ta původní klidnější verze. Na tenhle uřvaný styl hudby moc nejsem.
@Helgrind
Hloupost, můj přes čtyři roky starý dosluhují mobil hru zvládá úplně v pohodě (až na ty dlouhé nahrávací časy, ale to je prý globální problém). Problém hry bych viděl v tom, že hromada lidí čekala prostě jen Pokémony převedené do Potterovského kabátku. Tohle ale není jen obyčejný reskin jak by se na první pohled mohlo zdát. Hra je mnohem dospěleji pojatá a oproti Pokémonům pro hráče obtížněji uchopitelná. Aktuálně celou hru vedou dvě příběhové linky (kalamita a vyšetřování zmizení s politickým podtextem) takže je ve hře neuvěřitelná hromada textů, což prostě není pro každého. Už jsem se i setkal s názorem že člověk prostě hru hraje, ale protože všechno jen bezduše odklikává, tak absolutně netuší proč dělá to co dělá a co je vlastně cílem hry. Co musím na hře pochválit, tak je příběhové zasazení do Potterovského světa. Hra velmi dobře navazuje na původní ságu a rozšiřuje její mytologii.
@Laddys
Ano, přesně takhle to u nás funguje a jak píšu dole tak žádný český zákon by tím spuštěním neporušovali. Důvod proč to v některých zemích blokují je čistě preventivní, protože že si nejsou fungováním tamních zákonů popřípadě různých restrikcí jisti. Je klidně možné že postupně Rockstar bude v jednotlivých zemích tyto rozšířené funkce spouštět, ale s jistotou lze říct, že pokud v RDO nefunguje poker tak v GTAO nebude fungovat kasino.
@peko
Chápu že to bylo myšleno jako vtip, ale přesto mi to nedá. :D Ano dají. Součástí digitálního obsahu je dokonce i Core Rulebook k Cyberpunku 2020. :)
@čůčo
Může. Žádný český zákon jim spustit u nás poker v RDO nezakazuje. Blokované to je jen čistě proto, že je to pro ně jednodušší než aby pro každou zemi kde si nejsou 100% jisti najímali lokálního právníka, který by jim to potvrdil a sepsal případné restrikce.
Všichni mají strach z frekvence snímků za sekundu, já mám naopak strach z toho že UI zůstane beze změn. A i samy ty nové screenshoty to naznačují. Číst ty pidi texty v portable módu bude fakt za trest. Grafika samotná mi přijde úplně v pohodě. Přesně takhle bych ji na Switchi očekával. Jako hra na časté cesty ve vlaku je Witcher naprosto ideální.
@Johny
Počkat, jako že si člověk zpirátí hru aby si ji vyzkoušel a potom si ji koupí i přesto, že ji má už dávno v hratelné podobě v počítači? Doufám že nejsi takhle naivní.
@Alfajk
Pokud by sis někdy přečetl nějaký překlad (v jakémkoliv jazyce) jakéhokoliv dokumentu EULA, tak by jsi zjistil, že součástí překladu je i upozornění ve smyslu že je překlad zhotoven pro pohodlí spotřebitele a za právní dokument se považuje jeho originální anglická verze. Takže to co zmiňuješ je tak trochu problém ve všech zemích ve kterých není úředním jazykem angličtina. To že odsouhlasíš něco čemu nerozumíš je ve výsledku tvá chyba protože ten souhlas uděluješ zcela dobrovolně. Tohle je naprosto běžná praxe všude na světě, dokonce i v Kanadě, kde jsou ze zákona angličtina i francoužština postaveny na stejnou úroveň.
@risha03
Přesně tak, pro obě společnosti poměrně logické řešení. Sony má už několik let fungující technologii, Microsoft má servery po celém světě. Aktuálně je spojení jejich sil asi jediná možnost jak Stadii od Googlu na poli streamovaného hraní konkurovat.
Myslel jsme si že horší licencovaný cash-grab než Harry Potter: Hogwarts Misery už neuvidím, ale Bethesda to se svými Blades povýšila na úplně nový level.
@Ergonaut69
Navíc obě tyhle hry jsou kvalitní, nevím jestli lidi v Plusku čekali Days Gone nebo co. Ve výsledku se nikdy nezavděčíš všem. Kdyby tam dali Uncharted 4 a Killzone tak budou zase všichni nadávat že už ty hry mají. Je to prostě pravidelný každoměsíční brekot, si časem zvykneš. :) Osobně jsem byl hodně spokojený když tam dávali čistokrevné indie hry protože jsem se tak dostal ke spoustě super her o které bych jinak nejspíše ani nezavadil. Navíc jsem nemusel řešit dilema jestli hru kterou si pořídím nedostanu další měsíc v Plusku.
Jak jako že to Sony poslední středu v měsíci nestihla? Však to oznamují přesně podle plánu. To že to většinou vyjde na poslední středu v měsíci z toho nedělá pravidlo. Oznámení her na následující měsíc je vždy nejbližší středu před prvním úterým v měsíci, kdy ty hry do Pluska i přicházejí.
@SamFisher
Hloupost, těch lidí zase o tolik méně nebude. Pokud si nějaký PCčkář chce zahrát nějakou konkrétní hru tak je drtivé většině (a tím myslím opravdu DRTIVÉ VĚTŠINĚ) úplně jedno kde si ji koupí a nějaká kauza Steam versus Epic Store je jim úplně šumák. To že tady existuje nějaká hlasitá minorita "elitních" PCčkářu kteří bojují za svůj Steam na ten celkový počet zase tak velký vliv jak si myslí nemají.
@Felix
Ten rozsah hodnocení bych asi úletem nenazýval, občas prostě taková hra vyjde. Pro připomenutí například hra Deadly Premonition která se dostala i do Guinessovy knihy rekordů jako videohra s nejrozporuplnějšími recenzemi. Hra kde na jedné straně spektra recenzenti dávali absolutní desítková hodnocení a vyzdvihovali příběh, hratelnost, atmosféru a až absurdní simulaci maloměsta (jeden den ve hře trvá osm reálných hodin aby ty vnitřní herní mechanismy vůbec dávaly smysl) na druhé straně byli recenzenti kteří hře dávali dvojky kvůli naprosto katastrofálnímu technickému zpracování které zaspalo dobu o nějakých patnáct let. Ani na jedny se člověk ale nemůže zlobit, protože to hodnocení je odrazem individuálního přístupu. Ti kteří hru hodnotili po stránce hratelnosti jako hráči hru vyzdvihovali, ti kteří ji hodnotili po stránce technicitní ji naopak naprosto strhali. Tady u Days Gone mi to zatím z toho co jsem vypozoroval připadá jako velmi podobná situace.