Rockstar se záměrně vyhýbá žánru FPS
Max Payne 3 Novinka Rockstar se záměrně vyhýbá žánru FPS

Rockstar se záměrně vyhýbá žánru FPS

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

8

Kreativní ředitel studia Rockstar, Dan Houser, japonskému Famitsu prozradil, že se žánru first-person stříleček vyhýbají schválně.

Reklama

„V současné době se tomu vyhýbáme záměrně,“ dočteme se v překladu portálu 1UP. „Je tak nějak naší přirozeností nedělat to, co dělají všechny ostatní firmy.“

„Hádám, že o třetím Maxi Paynovi by se dalo říct, že má docela blízko k FPS, přesto ale obsahuje celou řadu aspektů, nejen hratelnostních, díky nimž vybočuje.“

„Každá gamesa by měla být originální, měla by obsahovat nějaký druh sdělení. Naším cílem v Rockstaru proto je snaha o to, aby hráči prožívali to, co děláme.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama