Zpět na článek

Diskuze: Rozhovor s designéry soubojů God of War: Ragnarök

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
13. 11. 2022 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za kameru si zaslouží vývojáři lehkou facku.

K_A_I
K_A_I
Level 34 Level 34
12. 11. 2022 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To s tou haptikou beru fakt jen jako lenost a výmluvy. Chápu že některé hráče to může srat, ale já si na tom "ujíždím", takže opravdu nechapu že tam nedali nějaký posuvník pro nastavení intenzity (či úplné vypnutí) haptiky, když tam jinak těch možností nastavení je víc než moc :-/

Jarisleifr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že letos jsem se nejvíc těšil na Plague Tale, ale jakmile jsem spustil GoW, tak jsem tomu zase propadl. 😁 Jen mě mrzí, že nebude trilogie, ve třetím díle jsem doufal, že by se hecnuli a udělali hlavní postavu z dospělého Atrea. To by byla změna panečku.

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarisleifr To bych tipoval na samostatnej dil s atreem nez prime pokracovani. Hru zatim nemam dohranou ale pokud to, co tam je ve story pravda. Tak by to i davalo smysl.

Reklama
Reklama