Zpět na článek

Diskuze: Rozhovor s Warhorse Studios nejen o DLC pro Kingdom Come: Deliverance

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

elcig
elcig
Level 1 Level 1
15. 7. 2018 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hry jsou náročné na vývoj, času je málo a stojí to hodně peněz. Nedivil bych se kdyby se vývojáři uchýlili k tomu že začnou vydávat i "DLC : unbug pack I". Já osobně bych to uvítal více než free to play a taky doufám že v kingdom come nebudou padat USBčka a krabice (nebo truhli) na klíče. Docela závidím všem co odehráli hlavní dějovou linku. Já sem se dostal jenom kousek a trávil jsme hraní vedlejších misí a bavilo mě to, ta hra je skvělá až na ty bugy to dokáže doslovat na***.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
14. 7. 2018 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhovorovat a chválit si můžou jak chcou, ale to že s každým patchem tam přibydou další a další směšný bugy o tom nikde nic, od vydání ani zmíňka o naprosto otřesné optimalizaci - asi jedné z nejhorších v dějinách her :D alespoň co já sem zažil a s každým patchem mi to příde taky horší, než aby se to zlepšilo, někdy je to doslova nehratelný ...

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
14. 7. 2018 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kolousek001 Ano ta hra není stavěná na starší PC. Mám takovýto PC a i když mám FPS kolem 40 na vysoké hra se ve městech škube a textury se načítají klidně i pár minut. Kamarád má nové PC a nic takového tam nemá.

MysteryMen
MysteryMen
Level 1 Level 1
14. 7. 2018 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakto že už se vůbec nemluví o českým dabingu... Slibovali a nic... Prej když se bude prodávat a teď supr prodeje a nic.. Pěkně tichoucko.. Šel bych do něj jako blázen ukamenovat Vávru.. Sliby a hovno zabugovana česká hra bez češtiny... Na titulky jim z vysoka..

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
14. 7. 2018 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Záleží, s kým se srovnávají. CD Projekt RED se o své hry stará zhruba dva roky po vydání, kdy přibližně po roce po vydání vychází reedice (Enhanced Edtion / GotY). V případě trojky dokonce po letech přidal podporu 4K. BioWare se o Dragon Age i Mass Effect (nepočítaje Andromedu) staral vždy zhruba rok a něco. Výjimku tvoří patch 1.10 pro Mass Effect 3 pro PS3, který vyšel dokonce až 1. dubna 2015, tedy 3 roky po vydání samotné hry. Poslední patch pro PC a Xbox360 verzi ME3 vyšel na konci ledna 2013.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
15. 7. 2018 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Nevíte, jestli se dá do Přibyslavic dostat ten sázavskej kovář? Myslim, že se jmenune Míka. Měl sem pocit, že tam byla možnost, ale pak sem dělal nějakej quest pro něj a už tam ta možnost neni, ale u toho u kláštera pořád je. Možná sem si to ale jenom vymyslel. Každopádně to nemůžu nikde najít a hrát znova jenom kvůli tomu se mi to nechce. Píšu to jako odpověď, protože se mi z nějakýho důvodu v mobilní verzi teď nezobrazuje u novýho komentáře tlačítko odeslat...

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
16. 7. 2018 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Můžete tam pozvat jednoho kováře/mečíře/platnéře plus záleží na výsledku jednoho vedlejšího questu kdo z nich tam vůbec bude chtít jít. Pokud už jste tam pozval nějakého jiného kováře, Míku tam nedostanete.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podobně nadabované postavy, jako byly v Assassinovy 2, kde se kombinovala angličtina s italštinou, celkem zajímavé. Pokud by se nepodařilo zajistit dabing na úrovni Červeného Trpaslíka nebo Simpsnů nebo polský dabing Zaklínače, tak to asi nemá smysl. To co česky slyšíme v kině nebo v televizi je hnus.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VereWolf Co se týká doskakování a dropů myslím, že je to daň za úroveň grafiky, která není dána ani tak úrovní modelů a textur ale spíše úrovní věrohodnosti Českého středověkého království. Hodně věcí vypadá, že jsou řešeny procedurálně, ať už se jedná o oblečení(procesor by to nezvládl tak rychle, proto grafika) nebo několik typů luk a dalších povrchů, které jsou velmi husté a je jich několik typů(kde musela aspoň trochu pomoct grafika při jejím vytváření a pokud ne tak optimizace by šla do kopru, což se neděje(extrémní množství volání funkcí vykreslit) nebo aby to bylo řešeno předem připravenými bloky, tak aby přechod vypadá přirozeně a navíc i sbíratelné rostliny můžou být řešeny procedurálně(pokud je jich hodně a zabírali by hodně místa na disku(pole sbíratelnýho vlčího máku), pak by se bloky inicializovali po každém sběru)). Ta jsou velmi detailní cesty a jejich okolí, což by pouhá hmapa a další mapy nezvládli při té kvalitě a hustotě detailů, kde navíc je vidět použití více vrstev. I to napovídá, že to vykreslila grafika na textuře při inicializaci bloku nebo používá tex coordinatý v bufferu(několik vrstev) a cesty se vykreslují na texturách každý snímek. Nebo grafika vykresluje mapy s tex coordinaty při inicializaci a pak se textura s cesty vykresluje každý snímek(vygeneruje se mesh cest, který se klasicky renderuje ale do textur bloků terénu(podobně můžou být řešeny řeky(některé jsou příliš úzké, aby to šlo řešit heigtmapou a podobně))). Dropy můžou být způsobeny ne úplně dokonalým asynchronním vláknem, možná tam je daný nějaké pevné omezení grafickou kartou při některých náročnějších procesech. Doskakování by šlo teoreticky zlepšit prioritizací procesů ve frontě. Ale je možné, že optimizace dosáhla svého limitu. (Ve Warhorses jsem nikdy nepracoval a s tvůrcema jsem maximálně prohodil pár slov na GDS)

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

některý jsou vtipně. :-) Viz výše.

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, když máte ten software a také se na 99 procent se podíváte na diskuzi, tak můj seznam bugů většïnou se týkaj AI: Některá NPC se bugnou tak, že prospí 95 procent dne. Stalo se mi to u Rattajského kováře u horního hradu(ten navíc, když už byl v kovárně a zrovna nepracoval, tak se ke mně choval jako kdybych mu vstoupil na jeho soukromí pozemek(sledoval mě), nezačal pracovat dokud jsem neodešel mimo kovárnu, mimo jeho dohled a tím s ním nebylo možno ochodovat, nezobrazila se ta nabídka v rozhovoru, dokud nezačal pracovat) a u NPC, kterou v rámci questu pro šarlatána máte přemluvit k vytržení zubu. Dále pokud obchoduje s obchodníkem a během obchodování(opravování) se to NPC rozhodne odejít někam jinam, tak se bugne Inventář a je potřeba načíst starší save před tím obchodem. Konkrétně se stalo to, že označené předměty na opravu zůstali v inventáři označené a nešlo s nimi manipulovat(vyhodit, prodat, přesunout do koně, odznačit, i v obrazovce obchodníka(je pravda, že napravit to v okně opravování jsem nezkoušel)) při otevřeném inventáři(i). To se mi stalo u sázavského kováře, který obchoduje s brněním. Obchod jsem začal, když stál v předsíní a během transakce odešel k pultu, tím se obrazovka oprav sama zavřela a předměty zůstali v inventáři označení. Dále když vám Mirka ve větrném mlýnu řekne, kde je Timmy, její pomalejší bratr, tak jste komfrontováni s bandity. Je možno je přemluvit a tím 3 bandité odejdou a jeden zůstane(rozdělí se). Já jsem udělal to, že jsem je pak cestou sejmul. Ale i přesto ty dva bezejmení se objevili v Ratajské hospodě. To by bylo v pohodě. Kdyby ti bandité nezačali útočit na civilisty ale se strážemi se vzájemně ignorovali. To vyústilo v docela vtipnou situaci. Kdy stráže běhali mezi mrtvými civilisty a byly úplně zmatení, co se to děje(hlavně když už se na místo činu seběhla skoro celá Ratajská posádka) a mezi nimi v klidu pobíhali dva bandité, kteří "vršili hromadu" z mrtvých civilistů. Hospodský to vždy schytal jako první. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem rychle doběhl na místo činu a ty dva bandity jsem sejmul dřív, než stačili někomu vážně ublížit. Naštěstí se znovu už neobjevili po zabití, jak se to normálně stává NPCčkám i těm unikátním. (Ano, na zkoušku jsem zkusil vylidnit celý Talmberk až na tři nesmrtelná NPC, pak jsem se nechal zatknout Bořkem a asi to nebyl moc vážnej zločin, protože ve vězení jsem strávil pouze celých 10 dní a mezitím se celý Talmberk znovu obnovil včetně unikátních NPC se jménem(nejspíš to bylo jenom ublížení na zdraví, možná to Henry uhrál pouze na hospodskou rvačku)). :-D

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VereWolf jedná se o patche s Hardcore modem.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
15. 7. 2018 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VereWolf No a já mám zase problém načíst střelecký turnaj o soudek vína. Já bych ho ukrald ale zatím mi to nejde, truhla jem oc těžká na mě. :-) Asi holt ještě něco pokradu a pak to zkusím no. 😟

Narw

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi úplně trapně za vývojáře, když se jich v rozhovoru několikrát Martin ptá, jestli mu něco půjde udělat, když je nějaká postava zabugovaná. Tohle je prostě ostuda..

fantapidazlochotina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem pouze PC verzi a tam je videt obrovský kus práce, když to porovnám s původní verzi a aktuální 1.6. v obou případech jsem to dohrál az konce, ale kolikrát mi první verze hry sama spadla nebo jsem to musel vypnout kvůli bugum ani nespočítám. Nedávno jsem si ji koupil na steamu ve verzi 1.6 a aktuálně mám odehráno asi 80hodin a nestalo se, aby hra spadla, stejně tak jsem nenarazil na žádný bugy, které by znemožnily pokračovat ve hře. Tímto bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří se na této hře podíleli. Byl to skvělý zážitek a pro mě jedna z nejlepších her za poslední dobu vůbec. Všiml jsem si jak se všude řeší optimalizace, nevím co k tomu říct doma na desktopu i7 první generace, tedy 10let starý procesor přetočený na 4ghz spolu s GTX 1080ti a žádný problém jsem neměl hra byla krásně plynulá 60fps. Nekdy se prostě vyplatí si připlatit za high-end komponenty. Teď to hraju na ntb za 30tis. s i7-7700 a GTX 1050ti, takže žádný zázrak a překvapivě běží také bez problémů 30-40fps. co

Dru

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dabing nikdy neslibovali, tak nelži. A z nedostatku času ani nebude

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
15. 7. 2018 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dru O českém dabingu se mluvilo, že by ti super patrioti od Vávry ho tam rádi dodatečně udělali. Pak zas říkali, že je to moc práce, zhruba třeba na čtvrt roku a že chcou dělat něco jiného. Někde bylo i psáno, že prvotní je anglický dabing a ostatní dabing případně i česky se do něj bude trefovat. Takže ano, byly tu náznaky, že by byl a patriotsky se udělal, ale pak od něj najednou upustili. A popravdě je to děsně trapné, když anglicky mluvící dabér tam nadává česky. A přitom třeba v hospodě je jako zvuková kulisa udělán přímo český dabing. Je to smutné, že je to takto moc nevěrohodné. Jinak rozhovoc fajne, ale nic moc. Spíše nic. Prakticky to samé co je na KCD kanálu na youtube. Čekal jsem lepší zpověď s plánem do budoucna.

Marcus
Marcus
Level 1 Level 1
15. 7. 2018 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dru Někde jsem četl, že sám Vávra říkal, že český dabing bude i kdyby ho měl sám zaplatit.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
15. 7. 2018 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus Jo a pak jsem viděl taky video, kde říkal že nebude, protože není na to čas. Nejde prý o prachy ale o ten čas. :-D

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Súhlas. Minimálne na konzole je to najhoršie optimalizovaná hra aká je na trhu ( ak sa pletiem uveďte príklad). Je to ale škoda. Hru som sa snažil dohrať na druhý pokus ale doskakujúce textúry meter pred postavou, to je fakt humus. Klobúk dole za nápad, za mechaniky a príbeh ale optimalizácia je totálny amatérizmus.

Cougar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Myslím si, že se o singleplayerovou hru staráme neobvykle dlouho v porovnání s jinými studii" - Ale vaše hra je ve srovnání s jinými studii taky neobvykle zabugovaná :)

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
14. 7. 2018 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cougar Ač nerad musím souhlasit.

Reklama
Reklama