Rockstar vývoj potemnělé detektivky L.A. Noire zdá se nehodlá podcenit. Po dechberoucím traileru se tak na světlo světa dostala zpráva, že scénář hry čítá několik tisíc stran.
Informace se objevila v preview zahraničního herního magazínu Game Informer, v němž se kromě scénáře objevilo něco málo informací i o samotném vývoji.
Pokud vás kupříkladu zajímalo čím to, že nedávno zveřejněný trailer, údajně kompletně vytvořený v enginu hry, vypadá tak dobře, vězte, že je to proto, že vývojáři přímo pracují s živými herci.
Ti normálně hrají své role, zatímco je u toho natáčí speciální kamery, s jejichž pomocí je následně ihned renderován 3D model. Obdobný způsob využil třeba James Cameron při filmování Avatara.
Aby tedy všechno fungovalo tak jak má, muselo být v Austrálii vytvořeno speciální 200 terabytové úložiště, shromažďující a vyhodnocující veškerá data.
"Pár let jsem v Británii zkoumal, jak snímat herce bez použití značek," prozradil ředitel vývoje, Brendan McNamara. "Jinými slovy, snažili jsme snímat jejich vzhled místo jejich kostí. A to se nám podařilo. Můžeme nyní herce klidně posadit na židli, přičemž to co natočíme je okamžitě překonvertováno do 3D. I díky tomu mohou hráči postavám doslova odezírat ze rtů."