Zpět na článek

Diskuze: Scénárista Far Cry 5 vysvětluje absenci mini-mapy a věží

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 7. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem ale po Far Cry 2 ma uz dalsie diely nebavili lebo mi to prislo na styl Assassins Creed odhalovanie mapy a lezenie na radio vysielace skratka ma to nudilo stale tam liezt len aby som mohol nieco na mape vidiet staci mi to v Assassins Creed a nie aby som to este hral aj vo Far Cry . Far Cry 3 som nejak presiel ale 4 ta ma po takych 20 minutach omrzela a ani som ju od vtedy nezapol

Mirrec
Mirrec
Level 19 Level 19
3. 7. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vetsina vas nadava na mapu ve GR: WL jen pro info staci zmenit obtiznost na max a uz ta mapa zadne enemaky neukaze dokud si je nenadronujes ale pak rychle umres a uz to nebude na egohonbu a souhlasim ze Strecem, je to znamka hrace ze si nedovede nastavit hru podle sebe

Strec
Strec
Level 26 Level 26
1. 7. 2017 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebyla nahodou možnost vypnout minimapu v nastavení dříve? Stejně tak ukazatel nepřátel, ale ten byl snad jen v zavyslosti na obtížnosti (toto mohu potvrdit v ghostech) . Jen si s tim hráč musel pohrát (v nastavení zap/vyp) . Pokud se nepletu, tak není pomalu, co oslavovat. Akorát je to známka hlouposti/lenosti, že si hráči neumí nastavit hru podle sebe. Protože některé důvody proč je tento krok oslavován a dříve to bylo špatné mi přijde jako neuvěřitelná blbost. To ta absence věží je aspoň nějaký krok určitým směrem.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pec41

Mám to úplně stejně.

Miroslav Kuba
Miroslav Kuba
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když nad tím tak přemýšlím tak mě ve Far cry 4 frustrovalo mililion stejně se opakujících questů a velikost mapy kdy jsem chodil kousek po kousku abych nevynechal quest, nebo truhlu po chvilce jsem hru přestal hrát, protože mě od hl. linky a i toho šmejdění mapy odrazovali "náhodné události" jako třeba ukradnout/zničit truck , pomoci spojencům a to díky minimapě kde mi to vždy svítilo do očí a já to prostě musel jít udělat. Pomalu zjištuju, že jak každá hra má otevřený svět tím větší problém mám hru dohrát, protože jsem frustrovanej z toho, že jsem někde něco vynechal .

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
30. 6. 2017 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @laterom

Já bych se toho nebál... Vezmi si jak to funguje ve skutečném světě... 100% budou na mapě zcela jasně definovatelné záchytné body pro oko, kolem kterých se budeš točit/chodit. Rozhledna, vodní věž, kopec, kostel... podle mě rozparcelují mapu jasně rozpoznatelnými , z dálky dobře viditelnými věcmi a člověk tak hned bude vědět, že u tohoto kostelíka je menší městečko, u vodárenské věže zemědělská usedlost a támhle ten zalesněný kopec, na jehož vrcholku je rozhledna, tam je pár srubů a potok Neskutečně se na průzkum těším.

laterom
laterom
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám z toho smíšené pocity. Pokud nebude vůbec žádná mini mapa a budeš muset co chvíli mačkat Esc, či M, aby ses podíval, jak se dostat tam, či onam.... : -/. Za mě teda krok hodně zpět. Snad to nějak doladí.

A věže mi budou docela chybět. Každá byla trochu jiná a někdy docela oříšek ji zdolat a odměny v podobě odemčení lepších zbraní zasloužené . Uvidím. Do vydání zbývá spousta času. Čao pařani

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
30. 6. 2017 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem před x lety dohrál GTA V, tak jsem to znal už natolik, že jsem vypl mapu úplně a ten pocit ze všeho byl rázem úplně jiný. Člověk kouká kam jede a kam by se asi podíval a poznává pak ulice i místa. Dostane to pak úplně jiný nádech, takže tohle jim fakt schvaluju Možná že to nebude takový copy paste jak jsem si myslel.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
30. 6. 2017 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mně jsou tohle plusový body 👍 Moc bych si přál aby i Rockstar udělal v GTAO server/možnost session bez mapy, to by byla jiná hra uplně Toto vítám s otevřenou náručí téměř u všech her, nejlíp řešený to bylo ve FireWatch 💃

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No porad lepsi nez minimapa ve Wildlands, kde se ti zobrazuji i kde parkuji auta... Proste cistou minimapu ala GTA III, kde si mel max zobrazene ukoly a par budov jako Autodilnu.

Nebo nechat jen ciste mapu abys videl jen cesty a smerove strany. AC: Origin to ma dobre s tim kompasem, to taky staci.

Proste nic, kde pomalu vidis jak se NPC uprdne...

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
30. 6. 2017 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bez mini mapy budou hráči bloudit po mapě

Ale za mě palec hore

Escape from Tarkov - žádný HUD, žádný stav nábojů v zásobníku, prostě jen vy a okolí

Sedli14
Sedli14
Level 2 Level 2
30. 6. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Přesně. Už jen kvůli tomu překvapení jsem si tak oblíbil třeba Skyrim. Člověk nikdy nevěděl, na co narazí. Žádné vedení na ručičku "Udělej tohle, abys odemkl tamto". Prostě si běháš, objevuješ a hledáš jen na základě pozorování okolního světa, ne symbolů na minimapce

Ale na druhou stranu Far Cry není RPG. Tu možnost minimapy (třeba i jen omezené) bych tam nechal.

VIKY1
VIKY1
Level 36 Level 36
30. 6. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je spíš nový Homefront ne ?

PetrX
PetrX
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak hlavne aby ty explore aktivity byly nelinearni

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
30. 6. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další impuls k tomu abych si to koupil. super

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konecne to tem frantíkúm došlo, toto ale trvalo !

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 6. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velká mapa určitě zůstane. Zajímalo by mě ale jak se bude odkrývat jestli něco jako třeba v AoE nebo sbíráním nějakého infa. A ještě jak vyřeší bariéry herní mapy.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
30. 6. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No KONEČNĚ! Konečně se Ubi začínají probouzet a opouštějí od systému kompletně odhalené mapy poseté ikonkami, které hráče dovedou za ruku ke každému zajímavému místu/předmětu ve hře. To je pro mě osobně (včetně nemožnosti si svobodně hru uložit) největší bolestí aktuálních her. Už ve Watch Dogs 2 zvolili podobný přístup. Vždyť je to přece naprosto jasné... To naprosto nejzábavnější na otevřených světech vždy bylo, že člověk něco někde objevil a měl z toho obrovskou radost. Jak může proboha někoho bavit dojít dle GPS přímo k lootu... Zlaté časy Gothica apod. se vrací? Do dnes mám doma mapy s každým zakresleným předmětem, který jsem v rozlehlém světě objevil. Far Cry 5 a změny v AC: Origins se mi líbí čím dál více. Nejsem fanouškem ani jedné série a mám pocit, že zakoupením 5 a Origins nemůžu prakticky udělat chybu, protože to zatím jednoznačně vypadá a směřuje k těm nejlepším dílům série

Kvůli GPSkám jsem nikdy nebyl schopný dohrát a ponořit se do jinak nádherně vybudovaných světů od Ubi (kromě The Division a Wildlands, které mě svou atmosférou totálně pohltily) ... Prostě vyloženě ten explorativní zážitek likvidují, což je pro mě naprosto nepochopitelné...

Nathan Drake
Nathan Drake
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odstranění věží naprostý souhlas! To je totiž taková kravina, která přesně dělá hru z 30% stereotypem. Konečně vymysleli jiný způsob . Mini mapa mi nevadí, ale doufám, že se tam půjdou dát pořídit třeba velké mapy, že to nebude úplně bez, to by byla hra tak 100 let snad pro vysbírání všech itemů a tak . Far Cry sérii zbožňuju, až na druhý katastrofální díl je perfektní série a to je to od Ubisoftu. Těším se na pětku a doufám, že to bude mít zase to krásný barevný prostředí jako měla čtyřka. Ono ty hry na ostrovech přeci jen vypadají mnohem líp než hry ve městech, jelikož se tam dá dle mého názoru více využít grafický potenciál prostředí. Myslím, že oblast Montany nezklame .

Kross
Kross
Level 40 Level 40
30. 6. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odstraneni vezi uz po vsech tech Assassins creedech a predchozich Far cry je vyborny krok. U minimapy uplne nevim...ta ma smysl kdyz je co objevovat. SIce ve vsech Far cry hrach bylo nekolik desitek unikatnich lokaci ale co s tim, kdyz v nich vubec nic nebylo (ok, deset truhel ale to je fakt malo...)

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
30. 6. 2017 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obě změny vítám. S mini mapou ještě nevím, jestli to bude změna k lepšímu. To budou muset odvést v Ubisoftu sakra dobrou práci, co se týče level designu. A odstranění věží je ta nejlepší věc, co se mohla Ubosft hře stát.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

V tomhle, ač jsem největším kritikem Ubisoftu na Zingu, musím souhlasit.

Minimapa je totiž v mnoha hrách terčem mé pozornosti. Raději se kochám hrou, která má perfektní level design (Dark Souls) , než abych kvůli něčemu neustále koukal na minimapu jak v předchozích AC.

Na mapě se ukazují enemáci a v GR: WL to bylo asi nejvíce casual ze všech Ubi her (označování nepřátel) , ale tady konečně uvažují a já se raduji, protože v tom nevidím reskin, ale tak trochu kovbojku.

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věže mě štvou ve 3, protože mě to zdržuje od hlavního příběhu. A mini mapa mě nevadila, ale co mě na ni vadilo, tak ten ukazatel nepřátel. Člověk místo aby hledal na obrazovce, tak se furt čuměl na mini mapu a hledal nepřátele.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 6. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych si věže klidně dal. Mě nevadili. Asi protože poslední FarCry co jsem hrál déle jak dvě hodiny byla trojka A minimapa je dobrá akorát na zobrazování sidequestů protože ukáže kdo pro vás nějaký má (v některých hrách) jinak jí skoro nepoužívám. A když zobrazuje i nepřátelé tak to je už vážně hodně špatně. Takže za mě - "no big deal"

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
30. 6. 2017 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Osobnně by mi spíše vyhovovalo, přidat možnost jí zobrazit / schovat a ne dát jednu možnost a tak to bude.

Reklama
Reklama