Zpět na článek

Diskuze: Seriálové The Last of Us nalezlo svou Sarah

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

1234
1234
Level 1 Level 1
2. 7. 2021 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se divim, ze neni cerna. Cuckmann za to beztak loboval.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A o co jde ? Stejně víme jak to s ní dopadne :D

Hellmen
Hellmen
Level 7 Level 7
1. 7. 2021 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak čekal jsem černošku nebo asiatku jak je poslední dobou zvykem, takže v tomhle směru je to v podstatě výhra. Ale není to špatná volba.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@34457 Ten pozadavek na "alabastrovou plet, modre oci a blond vlasy" zde nikdo z tech, kterym se obsazeni nelibi, nerekl. Jako pozadavek jej zminujete pouze vy a to je klasicka manipulativni technika zvana slameny panak. V okamziku, kdy nekdo neprijde do diskuse debatovat, ale manipulovat, nema diskuse s takovym clovekem smysl, protoze ten clovek proste nechce diskutovat, on chce prekrucovat. Druhym varovnym signalem je pouzivani emotivne zabarvenych zesmesnujicich vyrazu jako napriklad "Cechacek". @14060 Ja bych se s clovekem, ktery nechce diskutovat, ale prekrucovat, nebavil, jen bych upozornil na konkretni manipulativni techniky, ktere dela a normalne bych vyjadril nazor mimo jeho diskusni vlakno. Kdyz se clovek bude prat se zabahnenou svini, bez ohledu na vysledek, at uz vyhraje nebo prohraje, tak se predevsim umaze. (Vyraz "zabahnena svine" je ilustrativni a je zamyslen jako porekadlo. Nemiri na nikoho konkretniho v teto diskusi.)

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Když cituji nečí slova, tak je lustruju. Když je nepoužiju, tak je to slaměnný panák. Každopádně můj komentář je mimo všechna diskuzní vlákna. Nikde jsem netvrdil, že někdo takový požadavek vznesl. Nikoho konkrétního jsem za Čecháčka v této diskuzi neoznačil.Není tedy tvůj vlastní komentář slaměnný panák?

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Nevíš jak se z toho vykroutit, zabředáváš do toho hlouběji. A toho čecháčka už neokecáš ani kdyby ses zbláznil. Jo a vzpomněl jsem si na jednoho co zas útočil na všechny co nesouhlasili s transgederovou politikou u Hogwarts Legacy Jo a náhodou kdo to byl, tady pan Evo. Hele úplně jsem stál v úžasu že jsem to tipnul. Tak tě pitky prosím už na mě nereaguj, já s vámi co mají myšlení nalevo nechci nic mít...Jste mor dnešní doby.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Zalezi na tom, jaka je vase definice slova "lustrovat". Podle toho, jak to slovo chapu ja, citovani necich slov neznamena automaticky lustrovani. Podle mne je lustrovani hlubsi komplexni proverovani, coz pouhe citovani jednoho vyroku nesplnuje. Vas vyrok "Když cituji nečí slova, tak je lustruju." nepovazuji za pravdivy. "Slameny panak" znamena vyznamove podsouvani neceho, co dany clovek nevyjadril. Tedy napriklad pouziti synonyma, ktere nemeni vyznam tvrzeni, neni technika "slameny panak". Naopak rozsirovani, nebo zuzovani vyznamu toho, co nekdo jiny rekl, uz "slameny panak" je. Vase tvrzeni "Když je nepoužiju, tak je to slaměnný panák." take nepovazuji za pravdive. Pozadavek na "alabastrovou plet, modre oci a blond vlasy" jste zminil pouze vy a nikdo jiny. To jsem uvedl uz ve svem prvnim prispevku. Nicmene pokud tento vami zmineny pozadavek byl zcela bezkontextovy a nemel by s nicim v teto diskusi souvislost, proc jste jej sem tedy psal? Byl to snad "off-topic"? Opravdu mi vas vyrok nepripada bezkontextovy. Ke zbytku se uz nevyjadrim prave proto, abych se "neumazal", nebot citove zabarvene zesmesnujici vyrazy povazuji za nekultivovany projev, ktery je mi cizi.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Když jsem citoval Ondr4H, tak mi napsal, že rád lustruju. Předpokládal jsem, že jsi četl víc, než jen původní komentář. Zřejmě jsem se spletl. Mluvíš o podsouvání argumentů, zatímco se snažíš překroutit moje tvrzení v požadavek. Tvrzení není to samé, co požadavek. Jediný, kdo píše o mém komentáři jako o požadavku jsi ty. Téměř u každého článku o obsazení filmu/seriálu/hry se objevují rasistické komentáře, pokud se jedná o herce jiné než bílé barvy pleti, takže ani o off-topic se nejedná. O kultivovanosti piš, až se naučíš psát s diakritikou.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Nejsem zodpovedny za vyjadreni jinych. Doufam, ze neocekavate, ze budu vystupovat jako mluvci uzivatele Ondr4H. O vasem komentari nepisu jako o pozadavku, pisu, ze ve svem komentari zminujete pozadavek. Mozna mate jinou definici, ale pokud nekdo zminuje konketni kriteria, aby neco bylo pro nekoho dostatecne dobre, je to podle meho vykladu pozadavek. Take si nemyslim, ze to od vas byl off-topic. Spise mi vas komentar subjektivne pripadal jako karikovani vyjadrovani konkretniho stereotypu a posouvani vyznamu vyjadrovani toho stereotypu. Jaky byl vyznam vaseho komentare podle vas? Tady pridavate i manipulativni techniku argumentum ad hominem, ktera se typicky pouziva pri argumentacni nedostatecnosti, kdy uz manipulator nevi, jak by sveho protivnika preargumentoval. S diakritikou samozrejme psat umim, ale mam sve duvody, proc to mnohdy nedelam a necitim potrebu vam je ted vysvetlovat. Jsem presvedcen, ze i bez ni je moje vyjadrovani dostatecne kultivovane.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Jedna strana chce, abych se choval podle jejich pravidel a druhá zase podle jiných pravidel. Poukazoval jsem na nesmyslnost situace. Kritérium nebo podmínka ano, požadavek ne. Víceméně jsem ti odpověděl v předchozím komentáři. Často se na Zingu objevují rasistické komentáře u článků tohoto typu, tahle diskuze není výjimkou. Můj komentář byl nevhodný do seriózní deskuze, ale komentáře na Zingu mají k seriózní diskuzi hodně daleko. V seriózní diskuzi by lidé nevyjadřovali nespokojenost nad původem a barvou pleti jiných osob. Nejednáš se mnou úplně fér. Řekl jsi, že používám emotivně zabarvená slova a následně jsi je označil za nekultivovaný projev - i.e. argumentum ad hominem. Já jsem ti jen ten útok opětoval. Napadat pouze argumentační chyby místo argumentu samotného také není úplně v pořádku, a to činíš od začátku.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ja po vas opravdu nechci, abyste se choval podle mych pravidel. Ja vas prosim jen abyste neprekrucoval a nemanipuloval. Nemyslim, ze to jsou nejaka vylucne ma pravidla, spise bych rekl, ze to jsou obecna pravidla rozumne a kultivovane diskuse. V pripade kriteria, podminky a pozadavku tedy oba pouzivame jinou definici a zde se neshodneme. Pokud bychom opravdu chteli "rozhreseni" v teto otazce, pravdepodobne bychom se mohli obratit na Ustav pro jazyk cesky, ale necitim potrebu to delat. Jestlize se podle vas v diskusi objevuji rasisticke komentare, neni to duvod pouzivat proti nim manipulaci a zesmesnovani. Ucel nesveti prostredky. Rovnez nesouhlasim s tim, ze diskuse na Zingu maji k serioznosti daleko. Samozrejme ne vsechny prispevky jsou na urovni, ale minimalne s redakci (a rozhodne nejen s ni) se muzete pobavit opravdu seriozne. A vase tvrzeni: "V seriózní diskuzi by lidé nevyjadřovali nespokojenost nad původem a barvou pleti jiných osob." je dalsi nepravdive tvrzeni v rade. Vzdy je dulezita relevantnost a pravdivost tvrzeni. Jsem si naprosto jisty, ze jsou pripady, kdy vyjadreni nespokojenosti na puvodem a barvou pleti jinych osob je naprosto legitimni tema diskuse. To ale samozrejme neznamena, ze je to vhodne v jakemkoliv kontextu. Vy ale svym tvrzenim naznacujete, ze zadny takovy vhodny kontext neexistuje. Zde je dalsi vase manipulace: "Řekl jsi, že používám emotivně zabarvená slova a následně jsi je označil za nekultivovaný projev". Ja jsem zminoval citove zabarvene zesmesnujici vyrazy, kde slovo "zesmesnujici" tvori vyznamnou cast meho vyjadreni a je pro mne tou nehlavnejsi slozkou. Vy jste zmenil vyznam meho vyjadreni. Pouzivani citove zabarvenych vyrazu neni principialne nic spatneho, ale zesmesnovani je podle mne znamka velmi nevhodneho chovani a troufam si tvrdit, ze je tomu tak objektivne spolecensky spatne. Ze to tak nechapu pouze ja sam ze sveho pohledu. Navic, pokud upozornim na neco objektivne spatneho a zaroven je to predmetem diskuse, nejedna se o argumentum ad hominem. Argumentum ad hominem se tyka veci, ktere nejsou soucasti tematu diskuse a manipulator je zatahuje do sporu aby odvedl pozornost. Navic jsem ani neadresoval primo vas, ze se chovate nekultivovane, pouze jsem napsal, ze tento konkretni druh zesmesnovani je nekultivovane chovani, ktere je mi cizi. Jestli se tim citite oznacen a a dotcen, existuje takove prislovi o potrefene huse. Pokud se vam zda, ze se zminuji pouze o argumentacnich chybach a ne argumentech, je to pradepodobne proto, ze aby se mohla vest diskuse, je potreba v ni pouzivat argumenty, nikoliv manipulativni vyjadreni. Pokud bude clovek vychazet z manipulaci, vysledkem muze byt cokoliv, ale bude to mit velmi nizkou vypovidajici hodnotu. Kdybych mel udelat matematicke prirovnani ... V diskusi, kde se pouzivaji argumenty, se na jedne strane rovnice zadaji vstupy a na druhe strane dostaneme vysledek. V diskusi, kde se pouzivaji manipulace, manipulator zada na druhe strane rovnice vysledek a odvodi si, jak potrebuje upravit vstupy, aby k tomu vysledku dosel.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Nemá smysl ho řešit, je to hlupáček co musí mít vždy pravdu a poslední slovo. Je to podobnej exemplář jako 1234, Jaryncyp, Malašnikov apod., jen je to extrém z druhé strany. Napíše vždy komentář jak kráva, kde vlastně jen říká, já mám pravdu, vy ostatní jste idioti.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Toho čechačka jsem si tam ani nevšiml, no to bych ani nezačínal mu oponovat panu světákovi... Díky za komentář!

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak někdo nemá alabastrovou pleť, modré oči a blond vlasy, tak není pro Čecháčky dost dobrý. Nedej bože, aby se jednalo o nějakou menšinu, to už se rovnou hlásí bojkot.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo A ohýbání historie v moderních seriálech je OK? To je nebezpečná věc ve své podstatě...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Pokud se nejedná o dokumentární seriály, tak se žádná historie neohýbá.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Nesouhlasím, je to zlý precedens. Zejména "historické" seriály z Netflixu by měli ubrat páru.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol A vymyšlené dialogy jsou v pořádku? Jeden by si mohl myslet, že tvůj problém není s historickou přesností seriálu, ale s něčím jiným.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ještě začni dělat ze mě foba, když chci seriál aby odpovídal době vzniku komplet se vším. Spíš máš problém ty, protože tě vymyli.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Jsem to já, kdo z tebe dělá "foba"? "Já myslel že je to v Seattlu a ono se to odehrává asi v Mexiku…"

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Zatím si stojím, čučkaři. Koukám že rád lustruješ, ty budeš asi twitterové plémě. Už mi nepiš, nezajímáš mě.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Můj původní komentář je reakce na předchozí komentáře. Ve chvíli psaní byl tvůj komentář poslední v téhle diskuzi. To je lustrace jak sviňa.

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Asi jsem teda taky fob, ale mě by třeba vadilo i to, kdyby udělali evropskou verzi Pokemonu a Pikachu by byl modrej. Za mě, když bych vytvářel dílo do nějakého univerza, snažil bych se co nejvíce držet předlohy. Nemyslím si, že bych byl rasista - mám dost přátel jiných ras i odstínů pleti, s některými byly i pletky... Spíš je to o přístupu k původnímu dílu - ať už jde o Yen, Annu Bolejnovou nebo tady o Sáru a Ellie. Mně to přijde jako neúcta k původním autorům (osobnostem) - oni si něco/někoho nějak vymyslí a pak přijde někdo, kdo na tom chce zagabat, a autorovu představu překroutí kvůli nějakým kvótám. Dle mého je právě tenhle přístup rasistický.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Nezapomněl jsi, že autoři musejí poskytnout práva ke zpracování svých děl, kde se můžou stanovit nějaké podmínky? Každopádně na tomto seriálu pracuje přímo Neil Druckmann. V rozhovoru o Zaklínačovi zase Andrzej Sapkowski řekl, že věří ve svobodu umělců a nikomu by nenutil svoji vizi. Je to opravdu neúcta k původním autorům, když nekopíruješ jejich práci do puntíku? Chtějí vůbec autoři abys jejich práci kopíroval? Měli by scénáristé/režiséři zájem kopírovat něčí dílo? Všichni jsou to umělci, kteří mají své vize a nikdo nemá rád plagiáty. Jak už jsem psal - autoři musí poskytnout práva ke zpracování jejich děl, takže až dá Nintendo souhlas tak bude i modrý Pikachu. V případě skutečných osobností se toto říct nedá, ale pokud se nejedná o dokument, tak je to zkrátka fikce.

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Motáš dvě rozdílné věci dohromady. Nevím, zda vědomě či nevědomě. Je přeci rozdíl, zachovat vzhled, fyzikální principy, sociální vztahy atd. daného univerza a kopírovat děj. Například - když bylo Lucasem ukázáno, že Tatooine má dvě slunce a stejně tak to bylo prezentováno v dílech od jiných autorů, opravdu to neberu jako plagiátorství a kopírku. Stejně tak, jako když Yoda je vykreslen jako velmi moudrý a klidný mužík, tak ho tak budu prezentovat i dál. Neudělám z něj vraždícího maniaka jen proto, že to bude vypadat cool a je to moje vize. Stejně tak to beru i v rámci vzhledu. Přijde mi to celkem logické. Naopak - udělat děj dalšího dílu podle šablony předchozího EP IV vs EP VII, to je kopírka jak vyšitá. Jednak to ztrácí na hodnotě a nedává mi to moc smysl. Z druhé strany - nevadí mi rozdíly mezi různou vizí autorů, když to není v rámci stejného universa. Například rozdílné verze Batmana od Burtona, Nolana nebo Snydera. Pokud se jedná o převedení adaptace na filmové plátno, a dílo se chce držet daného žánru, nevidím důvod pro tady takové změny. Pokud by z toho chtěli udělat ztřeštěnou komedii, už je to ta jiná komplexní vize a tam bych to pochopil. Ale tohle není ten případ, pokud vím... Sapkowski možná svoji vizi nikomu nenutí, nicméně v hlavě si myslí své. I vůči hrám se několikrát poměrně dost ostře vymezil. Pokud by chtěli udělat prequel o původu zaklínačů, mají moji plnou podporu. Scénář může být téměř libovolný, protože těch informací z té doby v universu moc není a scénárista bude mít nějakou svoji vizi. Pokud by tam ale chtěl dát herce všech barev, už to za mě napadá ducha celého universa, kde bylo v původním díle jasně řečeno, že ostatní rasy se na severu téměř nevyskytují a všichni na ně zírají s údivem. Ztrácí to pak to slovanské kouzlo. Alespoň za mne.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Jo, takže černá Ana Boleynová je Ok? To může říct akorát úplně vygumovanej člověk. Jak myslíš, že by reagovali černý, kdyby Mandelu nebo M. Lutera Kinga hrál běloch? Určitě by řekli, jo, to je v pořádku, nám to nevadí. :D To si taky Netflix nasral do huby, když řekl, že lesby a gaye budou hrát jen lesby a gayové, ale že jim hraje lesbu chlap Eliot, to je v pohodě. Všichni kdo podporují tohle mršení společnosti by se měli odstěhovat někam na jinou planetu. Protože nastane doba, kdy to bude tu druhou stranu tak srát, že přijde další Áda a začne zase plynovat, a toho já se dožít nechci.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Souhlasím s historickými seriály/filmy, ale tohle je postapo fikce ;)

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon No u toho bych zas třeba očekával věrnost původnímu dílu. Třeba herce v hlavních rolích obsadit tak aby jim byli nejvíc podobní.

Vpersie
Vpersie
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Jenže ono to není jen o podobě 😀 Jde i dostupnost daného herce (některým hercům třeba nesedí harmonogram natáčení = v době natáčení dělají na něčem jiném), také ten herec/herečka v tom musí chtít hrát, musí se to jak hraje líbit tvůrcům seriálu, a samozřejmě jde i o honorář (někdo chce víc peněz a to už se tvůrcům nemusí líbit) a tak dále. Proto kolikrát ta podoba není úplně ideální a já v tom osobně nevidím problém. Pořád je to fikce která vznikla u někoho v hlavě 😁

kufač
kufač
Level 42 Level 42
1. 7. 2021 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vpersie Na tom určitě něco bude. Řekl bych, že tvůrci chtěli do role Joela získat nějakého hereckého tahouna a v takovém případě se ta dokonalá podobnost s předlohou hledá dost těžko. A vzhledem k obsazení Pedro Pascala se logicky vybíraly do rolí jeho příbuzných spíš takové latinskoamerické typy. Pořád to je mnohem lepší výsledek než Wesker v novém seriálu Resident Evil, kde ho má hrát plešatý černoch.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač To s Weskerem slyším poprvé. 😵

kufač
kufač
Level 42 Level 42
1. 7. 2021 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan O tom Weskerovi jsem četl před pár týdny u konkurence. Měl by ho hrát Lence Reddick. Proti tomu herci nemůžu říct půl slova, ale asi se shodneme, že obsadit ho zrovna na Weskera je dost mimo.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
1. 7. 2021 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo A ty jsi Mongol ? Nebo taky Čech, takže po tvým Čecháček a používat ten výraz, je opravdu ubohost...

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Slovo čecháčci používali nacisti. Ztotožnuješ se s něma?

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Neztotožňuji. Stejně jako se s nimi jistě neztotožňoval prezident Václav Havel, když to slovo použil.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Jak takovej vocas může vůbec zmiňovat Havla. Havel by se za lidi jako jsi ty styděl.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Víš o tom, že Václav Havel podporoval menšiny? Styděl by se za rasisty, homofoby a jim podobné.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo No, ale nikdy by nepřipustil to, aby menšina diktovala většině co má nosit, poslouchat, jak jaké má mít názory apod. A nemůžeš Havla vkládat do dnešní doby, je smutné, že ho spojuješ s tímto extrémem. Dnešní dobra se neuvěřitelně zvrácená. Víš, že tím co říkáš hanobíš jeho památku a vkládáš mu do úst svoje zvrácené názory?

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Nemůžeš svobodně volit strany, které jsou proti migraci? Nemůžeš svobodně volit strany, které jsou proti uzavírání sňatků gayů a leseb? Nemůžeš na ulici nosit paruku a sukni? Nutí tě někdo koukat se na černošskou Annu Boleynovou? Nutí tě někdo řídit se názory Twitteru? Nemusíš souhlasit se vším, co ostatní říkají, ani já se vším nesouhlasím, ale boj za svobodu, toleranci a rovnoprávnost mi opravdu jako extrém nebo diktát nepřijde, natož jako hanobení památky člověka, který hlásal o pravdě a lásce a byl posměšně označován za "pravdoláskaře".

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Třeba zrušení pohlaví v občance je zrovna ideální příklad toho, jak to působí na lidi, kteří proti té menšině nic nemají, ale menšina si za každou cenu chce něco diktovat. Víš že ani nemůžeš, protože třeba lidovci, jakožto strana pro tradiční manželský svazek je v koalici s ODS a TOP 09, kteří jsou naopak pro. :D Další věc, mezi ženami na Olympiádě v Tokiu bude soutěžit "chlap", což poškozuje ostatní závodnice. Ale jak jsem psal, nic proti těmto lidem nemám, zrovna nevím proč to řešíte tady, ta holčina co má hrát Sarah mi přijde úplně v pohodě. Horší je mrzačení historie, kdy Ana Boleynová byla, je a bude vždy bílá. Je na to mraky důkazů, že černá být nemohla. Pak ta další věc s Netflixem a Eliotem. Pak i třeba Simpsonovi, kdy mění dabéry, protože nemají barvu kůže animovaných postaviček. Prostě a jednoduše, pohlaví jsou dvě, a to muž a žena, manželství může uzavřít jen muž a žena. Jsem pro to, aby homosexuální páry měli v registrovaném partnerství stejná práva, jako mají muž a žena v manželství. Pak tu máme jakýsi Pride pochod, který původně byl zamýšlen pro homosexuály, ale dnes v něm chodí i pedofilové, lidi co si myslí že jsou psi a chovají se tak apod. Jestli tak rád podporuješ menšiny, tak se podívej na cikány, kde jich většina není schopná se základně socializovat a jejich životním úkolem a misí je vysát co nejvíce peněz na dávkách. + tady si můžeš dát další případ: https://www.krimi-plzen.cz/a/chcete-tu-peklo-jako-v-teplicich/ Cikán v Teplicích se sám zabije, ale EK hned že se to má prošetřit.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Jak tě ovlivňuje zrušení pohlaví v občance? Mění se tím pro tebe něco? Je to podobné jako zrušení uvádění rodinného stavu na občance. Je to údaj, který nenapomáhá k identifikaci jedince. Nikdo ti obsah spodního prádla kontrolovat nebude. Určitě bys našel i jinou stranu, která zastává tradiční manželství. Jen třeba nedosáhne na 5%. Pokud budou všichni volit jen strany podle jejich šancí na úspěch, tak se nikdy nikam neposuneme. Aspoň bys volil stranu, kterou skutečně podporuješ a ne jen menší zlo. Tobě nevadí, ale pro jiné jedince je čmoudlá a z Mexika, bohužel to samé se objevuje u téměř všech článků tohoto typu nejen tady na Zingu. Neměl Elliot tu roli ještě předtím, než odhalil, že je transgender? Vadí nebo nevadí ti, když postavu nehraje herec/čka stejné barvy pleti jako má postava? V případě Simpsonů a Anny Boleynové si poněkud odporuješ. Biologická pohlaví jsou u lidí dvě. Sociálních pohlaví (genderů) je víc, už od roku 1990 má Česká republika oddělení Genderu a sociologie na Sociologickém ústavu Akademie věd ČR. Jsem rád, že podporuješ rovnost práv hetero a homosexuálních párů. Proč nechceš registrované partnerství nazývat manželstvím, pokud je to ve své podstatě to samé (stejná práva atd.)? Proč je nutné nazývat to nějak jinak? Jak jsem psal předtím - nemusíš souhlasit se vším a ani já se vším nesouhlasím. S rozhodnutím o Olympiádě nesouhlasím. Pedofilové jen zneužívají situace a snaží se procpat do LGBT+ komunity, ale nikdo v té komunitě je nepodporuje. To samé platí o Romech v Teplicích - zneužívají situace. Zákrok proti borcovi, co dvakrát šel hlavou proti autu, mi přišel v pořádku.

1234
1234
Level 1 Level 1
2. 7. 2021 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo TheEvo: Takovyho radikalniho levicaka jsem tu snad jeste nevidel. Vetsina z tech vypatlancu to celkem rychle vzdala, ale ty se za ty hovadiny bijes az do krve. Holt komu neni shury dano... :D

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Nepomáhá k identifikaci jedince? Tvl. ty jsi nikdy nebyl na Sapě co? Například u lidí s vietnamskou národností ze jména nepoznáš jestli je to muž nebo žena, tak proto to tam je. Do teď to tam bylo, tak proč to odstraňovat? Protože řve nějaká menšina že je to diskriminační? Stejně akademické tituly, do teď to tam bylo, proč to najednou odstraňovat? Protože vocasové co nejsou schopný udělat základku si připadají méně hodnotní? Kde mají Simpsonovi historický základ? To bych teda rád viděl. Měnit dabéra po 30 sériích protože je to teď moderní, to je totální ale totální kravina. Tvl. není náhodou manželství ukotveno v zákonech jako sňatek muže a ženy? Já bych řekl že je. Dost možná o tom hovoří i Bible. Těším se na to, co budeš říkat, až bude hrát Havla třeba cikán, nebo černoch. Taky řekneš, není to dokumentární film, tak je to v pořádku. :D Nakonec podle filmů zjistíme, že otroctví si černoši vymysleli a že to vlastně bylo naopak, bílí lidé sbírali na polích bavlnu. Nebo až přijdou kvóty na počet nebinárních recenzentů zde na Zingu? Proč nemůže být na Oskarech film, kde nehraje alespoň jedna menšina? Proč jsou protlačovány filmy s lidmi černé pleti? Proč má v USA sochu kriminálník, který za svoje zločiny hloupě přišel o život? Proč černý při BLM demonstracích rabují obchody černých? A mohl bych pokračovat. Pro všechny tyhle věci platí jeden citát: „Rasismus skončí, až o něm přestaneme mluvit.“ Za slovo rasismus si můžeš dát cokoliv jiného z toho co jsem napsal.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Ty jim kontroluješ občanky? Nenapadá mě běžná situace, kdy potřebuješ zjišťovat něčí pohlaví. Zákony se nemohou změnit? Jsme demokratický stát, ne teokratický, abychom se museli řídit Biblí. Otroctví neskončilo tím, že se o něm přestalo mluvit. Ignorování problémů není řešení.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak jelikož je OP IDENTIFIKAČNÍ DOKLAD, tak by tam mělo být pohlaví, aby se dotyčný mohl identifikovat. Jinak bude muset sundat kalhoty a ukázat co má v rozkroku. Já osobně ne, ale mám známé u policistů, celníků apod., a viděl jsem jak to funguje. Klidně předkládají občanky někoho jiného, navíc vypadají všichni skoro stejně. Navíc si do občanky už můžeš napsat skoro co chceš za jméno a příjmení. + ty ocáskové chtějí vyndat i rodné číslo. Takže když to shrneme, proč měnit nějaké zajeté principy, které nikoho nediskriminují a fungují již velké desítky let, jen protože fakt malá menšina řve, že je to diskriminuje. Řekl to sám velký Morgan Freeman (černoch kdyby jsi to nevěděl). Jsme znova u toho, proč by se kvůli menšině měly upravovat zákony? Prosím, tady máš zajímavé čtení: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1963-94#cast1 Víš, že pak může přijít například vlna incestních párů, které se taky budou dožadovat práv a manželství. Byla by to úplně stejná situace. Už jen z biologického hlediska, kdy muž a muž a žena a žena spolu dítě neudělají, tedy se dále nerozmnoží, tedy jejich linie končí. Nechci úplně nazývat homosexualitu za poruchu, protože mám x kamarádů a kamarádek, které jsou na stejné pohlaví a jsou to úplně normální lidi. Ale prostě evolučně je to špatně. Jsem pro, aby se vytvořil nový zákon registrované partnerství a tam bylo ukotveno, že jde o vztah stejného pohlaví (myšleno muž a žena, žádné partnerství bagru a padacího mostu), které má stejné práva jako mají lidi v manželství. Samozřejmě včetně i těch špatných věcí, jako je rozvod, dělení majetku, střídavá péče a alimenty.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Policisté mají mnohem spolehlivější způsoby identifikace než je OP. Ani dnes na OP nespoléhají, pokud mají nějaké podezření. Zrušení rodného čísla je schválené snad už 10 let, od roku 2022 bude nahrazeno jiným identifikátorem a se neruší z důvodu naléhání menšin. Ruší se kvůli rizikovosti, protože obsahuje datum narození, pohlaví a místo narození, používá se jako DIČ a dá se tedy relativně snadno zneužít. Ani pro tělesně postižené bys zákony neupravil? Je to přeci taky menšina. Víš, že žádná taková vlna přijít nemusí? Tohle je jen zbytečné manipulativní strašení. Nebylo by to jenom slovíčkaření, kdyby manželství a registrované partnerství mělo stejná práva a povinnosti? Proč to potom nenazývat jen jedním slovem, když by se vlastně pro nikoho nic nezměnilo? Jestli považuješ své přátele za úplně normální lidi, tak by ses k nim měl podle toho chovat a neodmítat zákony, které by pro ně byly prospěšné a tebe se prakticky netýkají. Proč jim neřekneš, že jsou na tom "evolučně špatně"? Za své názory by ses přeci neměl stydět pokud věříš, že jsou v pořádku. Na závěr technická poznámka, ten zákon, na který jsi odkázal, je už zrušený - platný je tento: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-89#cast2

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo A ty ostatní složky? Pokud by bylo rodné číslo zrušeno z tohoto důvodu, pak nemám nic proti. Piráti ovšem říkají něco jiného, něco o diskriminaci pomocí rodného čísla, kde opět jde vyčíst pohlaví. Nemůžeš upravovat zákony pro každou menšinu, to je totální nesmysl. Nebylo by to slovíčkaření, navíc těm párům ani tak nejde o pojem manželství jako o ty práva které manželství obsahuje. Takže úplně v klidu nový zákon a všichni budou spokojený. Ty víš jak se k nim chovám? Jelikož jsou to moji dobří přátelé, tak asi tak jak se sluší a patří. Já někde odmítám zákony pro ně prospěšné? Zase si vymýšlíš, tak jako ve 30 % každého tvého komentáře. Já nikde nepsal že ten zákon je platný, takže docela trapné puntíčkaření, nahodil jsem to sem z důvodu, aby jsi viděl ten rozsah a ty základní úpravy, které jsou a budou v tom zákoně i po dvacáté úpravě. Ideální svět podle TheEvo: každá menšina vlastní zákon, objeví-li se jakákoliv většina, musí se řídit tím, co chce menšina. Pokud se někdo normální vyjádří svůj názor proti menšině, je dehonestován, je mu zabaven majetek, je vláčen médii a je vyhozen ze všech filmů, seriálů apod. Vycházejí z toho dvě možnosti, buď jsi uraženej/ublíženej homosexuál, nebo to nemáš v hlavě v pořádku. Nic jiného to asi ani být nemůže. Pořád všechno otáčíš, vymýšlíš nesmysly, překrucuješ a vymlouváš se na nevím co. A to ten první komentář co tu byl, nebyl ani nijak špatný, jen uživatel vyjádřil radost nad tím, že je svět ještě normální. Tímto končím diskuzi s tebou, protože máš na to vlastní názory, cizí neuznáváš, takže to opravdu nemá smysl. Většina normálních lidí z těch menšin by se za tebe styděla, protože takové podporovatele opravdu nepotřebují. Stejně tak by se za takové lidi jako ty styděl i Havel. Nezapomeň to v říjnu hodit Pirátům.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Piráti nemají se zrušením rodného čísla nic společného. Ten zákon je z let, kdy jejich strana sotva začínala, konkrétně se jedná o zákon 424/2010 Sb. Pokud si myslíš, že neuznávám názory cizích lidí, tak se to samé dá říci i o tobě. Ale osobně bych to neřekl ani o jednom z nás. Jen se snažíme přesvědčit toho druhého o svém pohledu na věc, to že se neshodneme nic neznamená. Ani jeden z nás nebránil tomu druhému ve vyjadřování názorů, na to jsou tu jiní experti. Vol si koho chceš, hlavně k těm volbám běž.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Piráti naopak pořád řvou, že pohlaví, tituly, RČ jsou diskriminační údaje. Mají to dokonce na vlastních stránkách. :D https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/dic-bez-rodneho-cisla.html Ale hrají si na ochranu osobních údajů, ale ono je potřeba chránit osobní údaj pohlaví? Samozřejmě není, je to jen protože určitá menšina hlavně na západě řve, že je to diskriminační údaj, tak toho Piráti využívají. Našli tzv. díru na trhu, stejně jako Okamura s SPD.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Pro zákon 424/2010 Sb., podle kterého se zruší rodné číslo hlasovaly strany ODS, TOP09, KSČM a VV - https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=52733 Zrušení rodného čísla navrhla a prosadila Nečasova vláda. Problém pohlaví jako identifikátoru je, že může být subjektivní. Oblečení, makeup, postava i celkový vzhled mohou tvůj dojem značně ovlivnit a ani se nemusí jednat o někoho transgender. Když jim potom řekneš/naznačíš, že nevypadají dost mužsky/žensky, tak je tím asi moc nepotěšíš. Není lepší mít jiné identifikátory, které nespoléhají na tvůj dojem? Navíc pohlaví nikdo kromě doktora ověřovat nemůže.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Navrhnula a prosadila, ale pořád tam je. :D Jinak by asi Piráti v roce 2019 nemluvili o tom, že to chtějí zrušit. Přemýšlím co je horší, jestli Nečasova vláda, nebo že pro to hlasovali Komunisti. A co udělat kompromis, že kdo bude chtít, to tam může mít a kdo ne, tak si to může nechat odstranit. Tohle by bylo nejlepší řešení, a ne opět přikazovat většině že něco nesmí mít na občance. To pak můžeme říct, že mít fotku na OP je taky diskriminační, protože se to někomu nelíbí. Taková malá ochutnávka, kam nás tohle myšlení dostává a dostane: Americká profesorka šokovala Francouze, když na pařížském semináři označila francouzsku kuchyni za rasistickou. Její slova přicházejí v době, kdy se francouzští politici a intelektuálové stále častěji vymezují vůči idejím z amerického univerzitního prostředí.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy RČ mělo zmizet už na konci roku 2019, jenže pro úřady není 9 let dost času na přípravu, tak se to odložilo na konec roku 2021. V červnu se o tom pohlaví hlasovalo a neprošlo ani zrušení ani dobrovolnost.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak to by se mělo sundat i z kartičky pojištěnce, protože číslo pojištěnce = rodné číslo. Řekl bych, že letos to stejně nebude, takže dekádu po hlasování se to možná uskuteční. :D Ale prosadit stejná práva pro registrované partnerství jako má manželství, to jim přes tu sněmovnu už nějakou dobu né a né projít, resp. o tom asi ještě ani nehlasovali, ale nedošlo to ani k nějakému čtení. Vím, navrhovala to Válková s tím ocasem od Pirátů Profantem, který si tím jen honí politické body. Hned příští rok to Profant zkusí znova a ono to projde, protože už tam těch maniaků bude ve sněmovně víc. Takže OP, kdy tam člověk může mít jakékoliv jméno i příjmení, bez pohlaví, bez RČ, bez titulů, jen tam bude fotka (dokud někomu taky nepřijde diskriminační). To už je ta OP docela k hovnu, asi je čas ty lidi fakt očipovat. :D

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Myslím, že to rodné číslo bude nahrazeno všude. Bude místo něj prostě číslo, které neobsahuje jiné osobní údaje - třeba číslo OP je lepší než RČ. Už jsem koukal, že to odložili na konec roku 2023. Nerozumím tomu, proč se ta práva setkávají s takovým odporem. Vždyť osobní vztahy jsou snad věcí každého z nás. Manželství/partnerství jiných lidí se třetích stran netýká. Teď tě asi nepotěším, ale v nových občankách čip je už od 1. 7. 2018. Teď se tam navíc přidají i otisky prstů.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Já nemyslel občanky, ale čipovat přímo lidi. :D Tak v pasu máš taky otisk prstu, takže no problém. No, jelikož to odložili už na 2023, tak je klidně možné, že už se to nikdy nestane. Proto asi Piráti na to tak tlačí. Opravdu budeme měnit název Cikánské pečeně jen proto, že to nějakou spodinu národa, která ignoruje základní společenské návyky pobuřuje a přijde ji to rasistické? Předpokládám, že jsi četl ten odstavec s Francií. Takových idiotů je po světě mraky.

Ondr4H

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslel že je to v Seattlu a ono se to odehrává asi v Mexiku...

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondr4H Jo, Mexiko volá. :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 7. 2021 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taťka Che Guevara, strýček mexikánec, dcera čmoudlá a její náhradnice vypadá jako tudorovský portrét. Skoro jako by to točil Netflix. :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
1. 7. 2021 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak vzhledem k tomu, že Joela hraje Pascal, tak mi přijde zcela logické, že to není modrooká blondýnka.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic moc…na seriál se těším, ale neočekávám nic převratného.

LosDebilos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divné já čekal černošku nebo asiatku aby to bylo vyvážené 🧐😁

kufač
kufač
Level 42 Level 42
1. 7. 2021 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LosDebilos V dnešní hyperkorektní a multikulturní době je výhrou, když mají představitelé důležitých rolí aspoň stejnou barvu kůže jako v předloze.

Killerrade

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Já si myslím že dneska už je výhra když muže hraje muž a naopak.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 7. 2021 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Nebo realitě... Třeba jako Boleynová a její brutální znásilnění historie. Lol to už je podruhé co tu dneska zmiňuju Tudorovce... :D

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ještě by mohli černý a podporovatelé téhle multikult shitky řvát, že zase popravili člověka s černou barvou kůže. Nebo překroutí i tuhle část a Ana skončí v klášteře?

Polmnakus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LosDebilos Však je to nějaká María ne? 😅

Reklama
Reklama