Zpět na článek

Diskuze: Série Sid Meier's Civilization slaví 30 let

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
5. 10. 2021 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CIV je nezdolný! Bohužel podpora hry na konzolích stojí za vyliž kapsu. Cca 14 měsíců zpět jsem dostal kouzelnou zprávu od vývojářů, že "nefunkční MP v CIV 6 je známý problém a bude neprodleně napraven". Ani po výměně konzole a internetu se nemůžu připojit do cizí hry nebo oni ke mě.

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
3. 10. 2021 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju Civ od prvního dílu. Vím, je to smutné😀. Po Civ 1 jsem nejvíc času trávil u třetího dílu.

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pětka byla nejlepší

xSprite

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Humankind to poráží, a jestli ještě neporáží, tak brzy porazí.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
2. 10. 2021 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xSprite Jo, Humankind je jiná liga. Od vydání jsem už CIV nespustil. :-D

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dan4815 Poráží v čem? Humankind přináší do segmentu 4X tahovek novou, svěží hratelnost, podobně jako svého času Call To Power. Není třeba se divit jistému okouzlení, podobně jako když manželku doplní mladší, neokoukaná milenka :) Ale na prokázání toho, že s ni budu mít v budoucnosti stejné, nebo lepší zážitky, jako se svojí třicet let starou láskou, je ještě strašně brzy...

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
3. 10. 2021 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Joo... těch nespočet nahraných hodin, těch zaspání do školy... teď do práce jenom kvůli tomu, že jsem nebyl schopen říci, že poslední tah a konec. Ano, CIV miluji a do jisté míry je Humankind trochu odlišný. Ale zatím to vypadá, že nová hra přinesla to, co mi vždy v CIV chybělo. Humankind není bez chyb, ale AI je údernější, umí používat jednotky a jen tak se nevzdá, když je v úzkých. Mluvím teď výhradně o posledním díle, kdy boj s AI je zpočátku výzvou, ale později to někdy vzdává a nevyrábí další jednotky. To ani nemluvím o diplomacii, kdy jsou vůdci velmi labilní. Samozřejmě, v poslední roce vyšly menší updaty... ale je tristní, že AI umí používat letadla až po tolika letech. Pak tu máme správu měst. V Humankind téměř nezažívám to nekonečné klikání, zatímco v CIV VI s každým tahem přichází přehršel notifikací a nutností navolit, co se bude dít v každém městě. Výzkum to samé - nelze nastavit opakování. Nechápu to, pětka v tomto byla přece jenom lepší. V CIV se mi vždy líbila ta přesnost mého území, jak krásně má města a má nakoupená políčka vytváří na mapě opravdový stát. To mi v Humankind chybí. Na druhou stranu Humankind přichází s districty, které město přirozeně zvětšují. Těch věcí je plno. Samozřejmě budu nadále sledovat budoucí díl Civilizace a věřím, že přijde s něčím novým a třeba konečně udělá něco s AI. Momentálně jsem nahrál v posledních dílech tolik hodin, že už hraji docela automatizovaně. Stejný problém jsem zažíval třeba u RTS Rise of Nations. Tu hru hraji od dětství, a vždy porazím veškeré AI, hra pro mě není výzvou. Něco podobného zažívám i u Civilizace, proto jsem teď nadšenější z Humankind, v mých očích je to něco, co mi dokáže nandat na prdel. P.S. Možná v Humankind vidím naději také proto, že studio naslouchá hráčům. Firaxis se v poslední době také snaží, ale na hře se to příliš neodráží.

Reklama
Reklama