Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
30. 5. 2024 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vše okolo KSP2 je k smíchu a i k pláči. Hra je špatná, ale nějaké náznaky dobroty tam jsou. Bohužel, tohle studio je plná neschopů a zároveň plný designéru. Nechápu, proč hned na začátku nenabrali více vývojářů a nedali větší prostor mechanismům, fyzice a tak. Namísto toho je poměrně krásný vizuál, ale tím to končí. Vždyť ani pořádně nejde dosáhnout požadované trajektorii. Buď se to hned přepálí, nebo naopak je to málo. To je absolutně výsměch, když v této hře jde především o přesnost. Těch věcí je tam mnoho. T2 docela chápu, tohle studio by jen dál vysávalo peníze, na takovou hru se absolutně nehodí. Bohužel s nimi nejspíše odejde i KSP. Někde jsem četl teorii, že T2 chce nabrat nové vývojáře, a ve hře budou pokračovat. Ale moc tomu nevěřím, vzhledem k tomu bordelu, jaký tato hra nyní představuje. To už je reálnější nový díl od úplné nuly s tím, že budeme roky a roky jen čekat. A někde jsem zase četl, že se nikomu nevyplatí dávat do tohoto žánru peníze. No, nejsem příliš pozitivní ohledně této herní série, byť bychom si zasloužili nový a pořádný díl se vším, co v prvním díle chybělo.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
28. 5. 2024 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Oproti AC je to úplně někde jinde. Poslední dva díly jsem ani nedohrál, tohle se hraje jedním dechem.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
28. 5. 2024 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubi si tímto kope hrob. Již několikrát jsem se spálil s tím, že jsem koupil hru za plnou cenu ještě před vydáním. Pak po někdy i měsíci přišly slevy. Dnes už nemá význam kupovat první den, když člověk ví, že do půl roku to bude stát zlomek.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
28. 5. 2024 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sypac123 Opravdu tohle dělají s Motorfestem? Hrál jsem jen při vydání, nebylo to nejhorší, ale vracet se umírající hry se mi moc nechce.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
28. 5. 2024 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alaskan je... asi z konkurenčních her na tom nejlépe. Oproti SCS nabízí zajímavé prvky - roční období, ruční ovládání trucku, simulace života. Nicméně, nic z toho není moc dobré. Období jsou asi nejlepší funkcí, v zimě si člověk musí dávat pozor na to, aby neumrzl. Jednou za čas je potřeba vyměnit žárovky nebo dolít nějakou kapalinu. Horší je to se simulací - jak jízdní, tak životní. Řidič má sice hlad, ale to kouzlo chození po venku utrpělo. Stačí si jít nakoupit pizzy, ohřát v mikrovlnce a to je vše. Není možnost si sednout do restaurace, pozorovat padající sníh za okny. Stejně tak se postava nemůže osprchovat, nikde nebydlí (OK, HQ není zrovna něco, co by hráč chtěl upravovat jako obydlí). Nelze brát stopaře, nelze nijak víc interagovat se světem. Jízdní fyzika by chtěla pořádnou změnu. Společně s fyzikou považuji ty hnusné trucky za největší problém hry. Neoriginální trucky - vesměs hnusné krabice s ještě hnusnějším a zvláštně vypadajícím interiérem, opravdu neohromí. Hra má ale do budoucna šanci se zlepšit, takže bych to nezavrhoval. P.S. Ona Aljaška je také nevhodně zvolené místo... příliš malá mapa a opakující se krajina.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
6. 11. 2023 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel... nové CSko se příliš nepovedlo. Docela nechápu, na čem tak dlouho pracovali. Nasvícení vypadá krásně, určitě hra prokoukla a už by se mi v tomto směru nechtělo vracet, ale zbytek je k ničemu. Zvuk sice zlepšili (po vydání to byla katastrofa, jako kdyby člověk hrál v plechovce od kukuřice), ale i tak je stále divný. Chybí plno možností... už jenom hrát deathmatch v týmech beru snad jako základ - všichni proti všem mi není po chuti. Střílení také zlepšili, ale stále se mi zdá, že je docela jedno, kam člověk míří. Ty animace zabití jsou také zvláštní. Vydání druhého dílu v tomto stavu vůbec nechápu... co čekali? Že hráči uvítají osekanou hru na kost?

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
15. 8. 2023 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi 29, takže nerozumím dnešní mladé generaci. To je opravdu tak těžké si přečíst delší článek nebo zkouknout delší video? Navíc, aby bylo k tématu a nebylo plné editu? Mám diagnostikované ADHD, ale zvládnu si přečíst článek, protože je to mnohem lepší zdroj informací. Nechápu, jak někoho může zaujmout pár řádkový článek o ničem, nebo minutové video. Mám kolem sebe pár mladých lidí... a je neskutečné, jak neudrží pozornost, jak je delší video hned unudí... jak vlastně nic nevědí, protože neumí přijímat informace. Hrát s nimi nějakou onlinovku? Většinou je to o nervy, protože hru leavují, nebo každou půl hodinu chtějí hrát již něco jiného. Samozřejmě všichni nejsou takto nastavení, ale je jich hodně. TikTok, budiž... ale ten web nechápu. Tak krátké články nemají opravdu žádný význam, to je už lepší to krátké video.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
15. 8. 2023 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Ano, ve Vortexu, ale také to zmínil na release streamu Oklahomy. Rozmluvil se o práci truck týmu (přijde mnoho nových tuningových dílů na stávající trucky), ale také se rozmluvil o enginu. Dle jeho slov to vypadá na pozdní podzim, alespoň jsem to tak pochopil. Je to i logické, protože prosinec je pro ně měsíc, kdy odpočívají. Je blbost vydat nový update enginu 20. prosince, protože chyby by pak do ledna nikdo neopravoval. Ale také je třeba krotit očekávání - zmínil, že přijde lepší vyhlazování, nové skyboxy, bude lepší optimalizace, ale dle mého odhadu většina funkcí přijde až dlouho poté, kdy je začnou na nový engine vytvářet. Věřím, že některé už jsou rozpracované (špína na tahačích).

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
14. 8. 2023 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Myslím si, že právě ETS3 bude, stejně tak ATS2. Myslím si, že se na obrovský upgrade enginu zaměří v čase, kdy obě hry budou dostatečně veliké. Jako bonus bude, že vytvoří mapu v jiném měřítku. 1:19/1:20 je strašné rozhodnutí, které vzniklo nejspíše z toho, že potřebovali co nejrychleji vytvořit veliké množství mapy kontinentů. Rign Roll má 1:10, a je to cítit. Je tam mnoho vesnic, na mapu se toho vlezlo mnohem více. Za mě vyjdou nové díly s velikým upgradem, s nějakými očekávanými funkcemi, a s pár remakovanými státy v novém měřítku. Je to logické, protože si za to nechají znova zaplatit, zároveň hráčům přinesou něco, co se opravdu vyplatí znova pořídit. Buďme upřímní, nelze neustále předělávat DLC do nejnovějšího design levelu, stejně tak veliké změny v enginu nebudou možná implementovatelné do staré hry. Stojím si ale za tím, že by se měli držet svého engine řešení, protože jim nabízí naprostou svobodu... jen to chce pořádný upgrade.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
14. 8. 2023 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kaldos No jo, HoR nevydali z politických důvodů. Proto se zdá, že se na hru kašlají... přitom jen nečekali, že se stane to co se stalo.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
14. 8. 2023 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT Už mi to tady přijde jak v diskuzích na Novinkách... tak ano, souhlasím, že se státy od sebe moc neliší. Chtělo by to veliké množství originálních objektů, které se použijí třeba jen jednou/dvakrát. Ale to není moc reálné. U jiných her to není tak vidět, ale to proto, že nenabízejí tak obrovskou mapu s tak rozmanitou přírodou/architekturou. ETS v tomto má nahoru... ale je to možná tím, že ty rozdíly jsou mezi státy mnohem větší. Za mě by bylo lepší, kdyby zapracovali na horách... protože ve hře všechny vypadají jak malé kopečky. To ubírá hodně - pak přidat více textur a více endemické vegetace. Ale cena je pořád nízká. Proboha, vždy za tu cenu mám oběd v restauraci, a těch si dávám měsíčně hodně. Nechápu, kde je problém. Studio nedělá hru pro zábavu, chtějí na tom vydělat. Cena je za mě více než slušná. Co se týče enginu, ten jiný nikdy nebude. To spíše vytvoří veliký upgrade svého - a to proto, že ho mohou plně přizpůsobit jejich požadavkům. Jsem k jejich hrám kritický, protože né vše dělají správně a né ke všemu mají správný přístup (třeba to extrémně dlouhé začleňování nových funkcí, byť je pravdou, že je to z velké části kvůli limitaci současného enginu... ale mohli by zrychlit). Říkat jim nenažranci je extrémně na hlavu. Podívej se na TSW DLC. Vychází neustále další a další, za úplně jiné ceny a... zábava to není na tolik hodin jako v případě ATS/ETS. Navíc detailnost map v TSW není zase tak oslnivé.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
23. 5. 2023 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu, že je potřeba platit servery a aktualizace hry. Na druhou stranu se mi nikdy nelíbilo to zvýhodňování prémiových hráčů v mnoha hrách, myslím tím hry, kde jsou už přehnané rozdíly. Je těžké najít balanc, a že i jednorázová cenovka na hru nemůže stačit... proto tyto MP hry už nehraji. Raději si zaplatím za DLC u jiných her.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
30. 10. 2022 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebrečím. Neumím to, nejde mi to. Když jsem se včera v noci dozvěděl tuto zprávu, tak nějaká ta slza ukápla. Vskutku, byl jsem v podroušeném stavu, to nic nemění na tom, že jsem si uvědomil jednu věc - každý počítá s tím, že jeho oblíbený zpěvák/kapela tu bude věčně. Bohužel. Tento styl hudby miluji, a znal jsem je ještě dávno před jejich proslavením skrze herní svět. Je to smutné, jestli existuje něco po životě, tak doufám, že je v hudebním nebi.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
4. 4. 2022 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý Souhlasím. Když už VR, tak… hlavně bych čekal možnost se sám projít po městě, ne jen poletovat.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
31. 10. 2021 03:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hře jsem už značně pokročil... naposledy jsem se tak zadrhával v hraní u posledního Watch Dogs. Subjektivně a opravdu za sebe musím říci, že ze všech Assassinů mě poslední díl bere úplně nejméně. Samozřejmě se mi líbí vylepšování vesnice, krajina a zasazení. Ale co mi vadí, je naprostý stereotyp - vidno třeba na "kempech". V předchozích dvou dílech byly často jedinečné - lomy, různé osady v horách, hráč musel přemýšlet, jak to tam vyvraždí, nebo jak projde bez odhalení. Ani jednou jsem ve Valhalle nemusel zapřemýšlet, jak na to. Vše je stejné, vyvražďování je stejné, a ač se mohou zdát veliké bitvy super, ve výsledku je to pořád dokola. Jenom klikání, žádná výzva. Zabiješ jednoho a jdeš na další dva, kteří už čekají, a kteří útočí zase stejně. Nechci vyznít, že jdu s proudem, ale AC: V je opravdu špatná hra, dávám na své pocity, u žádného dílu jsem se tak nenudil, a u žádného dílu jsem nedělal tak dlouhé přestávky. Škoda.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
3. 10. 2021 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Joo... těch nespočet nahraných hodin, těch zaspání do školy... teď do práce jenom kvůli tomu, že jsem nebyl schopen říci, že poslední tah a konec. Ano, CIV miluji a do jisté míry je Humankind trochu odlišný. Ale zatím to vypadá, že nová hra přinesla to, co mi vždy v CIV chybělo. Humankind není bez chyb, ale AI je údernější, umí používat jednotky a jen tak se nevzdá, když je v úzkých. Mluvím teď výhradně o posledním díle, kdy boj s AI je zpočátku výzvou, ale později to někdy vzdává a nevyrábí další jednotky. To ani nemluvím o diplomacii, kdy jsou vůdci velmi labilní. Samozřejmě, v poslední roce vyšly menší updaty... ale je tristní, že AI umí používat letadla až po tolika letech. Pak tu máme správu měst. V Humankind téměř nezažívám to nekonečné klikání, zatímco v CIV VI s každým tahem přichází přehršel notifikací a nutností navolit, co se bude dít v každém městě. Výzkum to samé - nelze nastavit opakování. Nechápu to, pětka v tomto byla přece jenom lepší. V CIV se mi vždy líbila ta přesnost mého území, jak krásně má města a má nakoupená políčka vytváří na mapě opravdový stát. To mi v Humankind chybí. Na druhou stranu Humankind přichází s districty, které město přirozeně zvětšují. Těch věcí je plno. Samozřejmě budu nadále sledovat budoucí díl Civilizace a věřím, že přijde s něčím novým a třeba konečně udělá něco s AI. Momentálně jsem nahrál v posledních dílech tolik hodin, že už hraji docela automatizovaně. Stejný problém jsem zažíval třeba u RTS Rise of Nations. Tu hru hraji od dětství, a vždy porazím veškeré AI, hra pro mě není výzvou. Něco podobného zažívám i u Civilizace, proto jsem teď nadšenější z Humankind, v mých očích je to něco, co mi dokáže nandat na prdel. P.S. Možná v Humankind vidím naději také proto, že studio naslouchá hráčům. Firaxis se v poslední době také snaží, ale na hře se to příliš neodráží.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
2. 10. 2021 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xSprite Jo, Humankind je jiná liga. Od vydání jsem už CIV nespustil. :-D

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
24. 9. 2021 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karol Třeba u této hry mi to naprosto nevadí, grafika je svým způsobem pěkná.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
24. 9. 2021 03:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kemmeth Osobně to chápu, ale musím si celkově povzdechnout, že realistická grafika je docela vzácná, což je škoda. Musím souhlasit, já jsem víceméně na tento voxel styl už alergický, málo kdy se tento grafický design hodí do hry tak, aby člověk neměl přílišnou tendenci si říkat, jak by hra vypadala, kdyby byla vzhledově reálnější.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
20. 9. 2021 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to veliké zklamání. Dobře, tu hroznou grafiku nebudu zmiňovat, jde mi spíše o celkový koncept. Suroviny jsou zde symbolické - Jeden veliký kámen, jeden veliký kámen se zlatou žílou, lesy jsou malé a nevypadají nijak charismaticky. Ta přemíra surovinových nalezišť v AoE II byla mnohem lepší. Farmy nevypadají nic extra. Čekal jsem obrovské mapy, pomalejší tempo, více technologií. Mapy jsou malé, AI jde brzy do útoku a nenechá hráče být. Je to spíše jak Stronghold. V druhém AoE je tempo o něco pomalejší, a zrovna patřím k lidem, kteří rádi proplouvají věkem o něco klidněji. Ve čtvrtém díle si žádnou epochu pořádně neužijete, docela brzy musíte jít do další. Hru mám koupenou, ale upřímně si myslím, že zůstanu u AoE II DE... asi rozhodně. Hru však nezatracuji, někdy si ji zahraji a věřím, že časem z ní udělají to, co doteď nestihli.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
13. 8. 2021 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Pravdu díš. Prvně zajdu sem (a to je zajímavé téma, mezi kamarády znám Zing snad jenom já a můj kámoš), a až pak se koukám na další mé oblíbené weby, které doplní to, co se zde občas nevyskytne.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
16. 5. 2021 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já vím, že grafika není vše, ale... hodně chudé na textury, docela zjednodušená grafika. A něco mi na hře vadí, možná pocit z velikosti města, nevím. Spíše mi to připomíná poslední SimCity. Na druhou stranu, pokud půjdou hlouběji do ekonomické sféry, ty technologické vylepšení zní dobře, mohlo by to být zajímavé a šanci tomu dám. Nicméně, budou to mít těžké, Cities je Cities, navíc fyzika vody je blbost, která velmi zabaví.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
13. 3. 2021 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně by to chtělo lepší dostupnost. T-GT je už tak rok mimo sklady.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
12. 4. 2020 03:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl TDU bylo velikostně... alespoň pocitově mnohem větší než FH4 nebo NFS Shity, ale zase bylo menší než The Crew. Svět TDU je dle mého jeden z nejkrásnějších závodních světů, The Crew se snad ani nedá srovnávat, pěknější mi přijde snad už jen FH4.

Dan4815
Dan4815
Level 1 Level 1
12. 4. 2020 03:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu se obávám... Dle mého top série bylo TDU, které mělo asi nejvěrnější simulaci a přišlo mi nejzábavnější. Dvojka byla spíše sociální, setkal jsem se tam s plno zajímavými lidmi z celého světa - člověk si mohl i sednout na sedadlo spolujezdce a koukat, jak někdo řídí. Ale hru zabila nereálnost, kterou hráči očekávali po veleúspěšné jedničce. Práce spojky žádná, start nebo vypnutí motoru nic, zatáčení na Logitechu G25? Katastrofa, volant reagoval vždy až po nějakém natočení volantu. Blinkry které blikaly ale nevydávaly zvuk? To byl výsměch. Ani grafika už na svou dobu nebyla kdovíjak oslnivá, rozhodně se mi Oahu líbilo více v TDU než ve dvojce. Ale i tak rád na dvojku vzpomínám, bylo to prostě zase trochu něco jiného, hlavně už auta neskákala na silnici nebo AI se nechovalo nepředvídatelně. Pamatuji si však, že výhradně v jedničce se jezdily obrovské výlety okolo ostrova, a dělali jsme si společné fotky z akcí. Budu naivně doufat, že se budou snažit přiblížit skalním fanouškům a nebudou se snažit udělat mix NFS, FH a jiných k sobě se nehodící závodních her, jenom aby se zalíbili.

Reklama
Reklama