Série The Crew od Ubisoftu se dočkala hned dvou velkých novinek
i Zdroj: Ubisoft Ivory Tower
The Crew Novinka Série The Crew od Ubisoftu se dočkala hned dvou velkých novinek

Série The Crew od Ubisoftu se dočkala hned dvou velkých novinek

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

2
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One

Druhý díl obdržel vytoužený offline režim.

Reklama

O závodní sérii The Crew se v uplynulých měsících mluvilo především v souvislosti s ukončením životního cyklu prvního dílu, který po konci podpory již není možné hrát. 

Tato situace vyústila v hlasitou kritiku hráčů, na kterou navázala žaloba na Ubisoft či iniciativa Stop Killing Games. Samotní fanoušci se rovněž pustili do tvorby vlastních nástrojů, díky kterým je titul v omezené míře opět možné hrát.

Popisovaná kritika kolem prvního The Crew byla minimálně z důvodu negativní publicity značně nepříjemná pro samotný Ubisoft. Jeho vedoucí představitelé proto hráče již před časem ujistili, že v případě novějších dílů série The Crew, které rovněž vyžadují permanentní připojení k internetu, zvolí jinou cestu. 

Výsledkem tohoto slibu je dnešní uvedení takzvaného hybridního režimu pro The Crew 2. V praxi to znamená, že mají uživatelé nově na výběr mezi online a offline režimem, díky čemuž je titul možné hrát i bez připojení k internetu a serverům.

Kromě offline režimu pro druhý díl Ubisoft hráče upozornil na pokračující dodatečnou podporu dosud posledního dílu s podtitulem Motorfest. Ten se tento týden dočkal uvedení osmé sezóny v rámci třetího roku dodatečné podpory. 

Společně s novým obsahem představili vývojáři ze studia Ubisoft Ivory Tower takzvaný Friend Pass, který umožní majiteli titulu do hraní pozvat až tři kamarády. Ti navíc budou moci hrát herní režim Crew bez časového omezení. Ke spuštění Friend Passu dojde na všech platformách již 5. listopadu.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama