AAAA!
V pravidelném hovoru s investory řekl Yves Guillemot, šéf Ubisoftu, že blížící se pirátská námořní akce Skull and Bones bude „čtyřáčkovou hrou“. Použil znovu termín, který spojovaly velké společnosti i s dalšími hrami, jejichž vývoj se neočekávaně natahuje – Perfect Dark v případě Microsoftu a Beyond Good and Evil 2 opět od Ubisoftu.
Guillemot odpovídal na otázku, proč je vhledem k příklonu k live-service cena hry nastavená na 70 dolarů a nejde cestou free-to-play modelu: „Uvidíte, že Skull and Bones je plnohodnotná hra. Je to velmi velká hra a podle nás lidé opravdu uvidí, jak je rozsáhlá a kompletní. Je to opravdu plná, tří... čtyřáčková hra, která přinese dlouhodobé výsledky.“
Skull and Bones si prošlo divokým vývojem, minimálně jedním kompletním restartem, změnami interních týmů a řadou odkladů. Vydání na PC, PS5 a Xbox Series připadá už na 16. února, do 11. února si můžete vyzkoušet otevřenou betu.